VW Type2 - 1976

(15-02-2022, 20:58 PM)spitfire Kirjutas:  Täpilt samade volkkari velgedega olin ka mina samas seisus kahe veljega. Aitas kui rehvi asendit veljel mingid kraadid muudeti ja tulem sai peris heaks. Ajastutruuduse mõttes nuumaks silma löödav raskus.

mul on küll Mersu veljed aga see ei määra midagi ajastu on ikka samasugune - siis kui mammutid veel ringi käisid.
veljed olid kohati enne korrastamist roostes ja samuti kasutatud tundmatu aeg.
rehvid on mitte just kõige tuntuma tootja tooted ja mitte ehk kõige kvaliteetsemad.
asendi pööramine on hea point.
kunagi kui on rohkem huvi mängida saab ka proovida rehvi asendid muuta.
täna olen rahul sellega, et selline töö võeti ette ja tehti korralikult.
Vasta

(15-02-2022, 21:26 PM)olli Kirjutas:  
(15-02-2022, 20:58 PM)spitfire Kirjutas:  Aitas kui rehvi asendit veljel mingid kraadid muudeti ja tulem sai peris heaks. Ajastutruuduse mõttes nuumaks silma löödav raskus.

Pildil näha, et raskused pandud suht võrdsetes kodustes vastamisi ühele ja teisele poole serva. Ehk siis enamus raskusi lihtsalt nullivad üksteist. Järelikult ratas iseenesest ei tohiks kuigi mööda olla.

siiski on nad velje erinevates servades ühed sisekülje pool teised väliskülje pool.

ma ise spetsialist ei ole aga arvan, et rehvipinkidel ei ole ka "programmi" kuidas tasakaalustada plekkvelgi liimitavate raskustega tagant poolt 
minu mõttes oleks nagu väike erisus kas raskus serval või siseringil ja plekki valuga ka päris 1:1 võrrelda ei saa.
Vasta

(15-02-2022, 22:03 PM)spitfire Kirjutas:  Tänu sellele velje teemale, märkasin ahastusega, et päevakorras olnud rokk ja roll voodi lõigu olen segastel asjaoludel maha maganud. Nimelt tuleb välja, et mõni jupp aega tagasi olen maadelnud sama probleemiga.

....

eks mul on see maadlus veel pooleli
aga paistab, et sul tuli päirs kena asi välja.
püüan ka saada hea asendi ja sileda voodi ning praegu on ka panipaik istme alla plaanitud
Vasta

keda huvitab võib teha ka arvutusi
üks raskuse ruuduke on 5 g.  Toungue
Vasta

(15-02-2022, 23:11 PM)MeelisV Kirjutas:  ma ise spetsialist ei ole aga arvan, et rehvipinkidel ei ole ka "programmi" kuidas tasakaalustada plekkvelgi liimitavate raskustega tagant poolt 
...

Paremates, kus liimitav raskus tõstetakse õlaga paika, on küll. Alguses küsib velje tüüpi, siis näitad mõõteõlaga konkreetse velje servad ära ja määrad, kuhu otsustad raskused panna. Eks pink soovitab ka.

Mul on olnud paar nukrat hetke, kus paljukasutatud vanade valuvelgede ja mitte kõige kvaliteetsemate rehvide koostöös on pink tõdenud, et ei ole võimalik löödavatega tasakaalustada (mul on veel löödavate raskuste veljed) ja tuleb hoopis kleebitavaid panna siia niipalju, sinna naapalju  ja tänna kah sutike.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne