VW Type2 - 1976
Jälgin huviga.
Võitlen kiusatusega külla tulla.
Vasta
(06-04-2017, 21:03 PM)MeelisV Kirjutas: Jälgin huviga.
Võitlen kiusatusega külla tulla.

Pead tulema nagunii - filter ja veljed Wink
Eriti filter.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Vasta
Krt. Filtri unustasin jälle .
Aga jah saab toodud.
Velgedeni pole jõudnud veel.

Samas on mul sulle üle-küla lahendus pöördlauale.
Vasta
Kuna ruumidega tekkisid probleemid ja asi on pikalt veninud siis pole midagi ka olnud näidata.
Täna kolisime bussi uutesse ruumidesse ja ajahetke sai kasutatud, et ilusa ilmaga ümber bussi vaadata.
Asi on siis kaetud ja teibitud, sätendavat võlupulbrit peale raputatud ja seda siis lakitud.
ehk kohad mis on hetkel rohelised jäävad tulevikus valgeks ja mis on valged lähevad roheliseks Cool


[Pilt: t760_IMG_20170604_124112.jpg]


[Pilt: t760_IMG_20170604_124151.jpg]
Vasta
Kas sedamoodi teipimisel ja ülevärvimisel teravaid värvikõrgendikke ei jää pärast teibi eemaldamist?
Vasta
Ei jää.
Teip on õhuke ja hiljem lakitakse üle jne.
Vasta
Kui teip liiga kaua peal on siis ära tõmmates võtab alumise kihi ka kaasa.... vähemalt endal on juhuseid olnud. Samal päeval pandud teip tegi juba pahandust. Sai kohe peale värvimist maha kakutud. Kas tegu on mingi erilise teibiga?
T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
Tegelikult jäävad küll kõrgemad servad, tekib nö "build".
Custom paint'i puhul tulebki tegeleda töö käigus ja enne lakkimist vahelihvimistega, pärast lakkimist veel lihvida ja uuesti lakkida jne.

Kui alusvärv tuleb teibi lahti tõmmates ära, siis on tehtud alusvärvile kehv eeltöö ja ilmselgelt sel juhul tuleks kogu alustöö uuesti teha, sest muidu tuleb see varem või hiljem maha nagunii.
Custom paint'i puhul ei ole sellist võimalust, et eemaldad teibid kohe samal päeval, sest see on tohutult aeganõudev töö.
Ainuüksi piltidel nähtava hetkeolukorra teipimiseks läks kokku ca 25 tunni ringis (pluss veel aega mõne kihi flake'i värvimiseks) ning see on alles algus. Edasi tulevad nende nö paneelide sisse veel omakorda teibitud paneelid ja kujundused, kuhu tuleb omakorda veel mitmeid kihte kandyt ja vahelakki jne.
Sellise töö puhul on 95% ajast teipimine ja 5% värvimine.

Tavaliste ehituspoest saadavate odavate maalriteipidega pole siin midagi teha, sest need jäävad tõepoolest kohe ja kõvasti pinnale kinni. 
Kasutan oma töödes 3M teipe, mis on toodetud spetsiaalselt selle eesmärgiga, et need saaksid kaua peal olla. Erinevad paberteibid ja lisaks elastsed disainteibid, kõike kulub ühe projekti peale ikka kümnetes rullides.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Vasta
Seda et värvitud osa hakkab olema kõrgem alusvärvist jah aga mingit teravat serva ju ei jää
Vasta
Siis on kohe teine asi. Smile 
Mäletan,et 95 aastal sai IZ-350 paagi jutte teibiga kaetud pea poolteist tundi ja värvimine ja kohe toore värviga teibi mahakakkumine oli juba kökimöki.
See on muidugi tore,et tänapäeval materjale on saada mis töö tegemist kordades hõlbustavad. Olen näinud ka ise ära need ajad,kui poest peale lahusti ja rohelise nitropahtli midagi saada polnud. Vahest oligi ainult EPO liimi.... Big Grin  Mäletan millalgi Viljandi Tartu tn. alguse keemiakaupades oli terve riiul täis laotud EPO tuupe. Ju siis muud polnud laduda.
Aga tore,et asjad bussi kallal edenevad. Ainuke mure on veel,et liigagi hea ei saaks..... Big Grin  Sellise kaunitariga ei julgegi vist sõita igapäev.....?

T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
(05-06-2017, 11:43 AM)MeelisV Kirjutas: Seda et värvitud osa hakkab olema kõrgem alusvärvist jah aga mingit teravat serva ju ei jää

Jah, ses mõttes küll, et lõpptulemusel otseselt teravat serva ei jää. Mõtlesin seletamisel pigem jah seda, et töö kestel tekib servi küll.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Vasta
Üks pilt veel lisaks ka. Foto küll ei anna edasi seda efekti, mis silmaga vaadates on. 

Hetkel on otse valgele lastud suhteliselt hõredalt rainbow flake'i (tuntakse ka kui prizm flake või holographic flake). Sinna otsa tulevad veel eraldi alad kus on paksult hõbedast flake'i ja kogu kraamile otsa erinevaid kujundusi kandyvärvidega.

[Pilt: 34723132530_c9122dc908_c.jpg]
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne