15-02-2022, 22:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2022, 22:07 PM ja muutjaks oli spitfire.)
Tänu sellele velje teemale, märkasin ahastusega, et päevakorras olnud rokk ja roll voodi lõigu olen segastel asjaoludel maha maganud. Nimelt tuleb välja, et mõni jupp aega tagasi olen maadelnud sama probleemiga.
Kuna see esmapilgul lihtne probleem tahab tegelikult peris korralikku nuputamist ja mis seal salata iga sent siia-sinna mõjutab ka hilisemat praktilist kasutamis mugavust.
Panen enda lahenduse samale olukorrale mõne pildiga üles koos kommentaaridega, aga jah, ka minu mõttelend algas metallistmeraamist, millisest ma siiski üpris ruttu loobusin. Kasutasin "rock and roll" hingi.
Selle esimese plaadi mõõdud (seina ääres) ja hingede paigutus sellel dikteerivad tegelikult kõik järgneva. Testida paraku ei õnnestu enne kui on finiito.
Tagant järele tarkusena võib tõdeda, et seljatoe kalle oleks võinud olla paar senti suurem. See suurem seljatoe kalle paraku mõjutab plaadi asendit voodi avatud asendis mis pole siis enam täpilt loodis, aga seda tegelt ei tunneks. Teine möödapanek, seljatugi sai all asendis toetuma mootorikatte vineerplaadile. Kui oleks seal jätnud 3cm jagu katmata pinda oleks seljatoe plaat toetunud otse keremetallile ja oleks olnud 100% sile pind. Aga teine põhjus ja sellest veel olulisem on, et see oleks andnud 2cm madalama istmepõhja istme asendis. Kokkuvõttes oleks iste saanud "iste" asendis veits mugavam.
Selle väikese 2cm ebatasasuse seljatoe ja mootorikatte kõrguste vahes kompenseerisin paksema porolooniga mootoril. Pikutades on mugav ja üleminekut ei tunne. Istme all on väga praktiline kast, kuhu saab ... nojah tead isegi. Kogu kombo käib asendist teise, minutiga. No ok, kahega
Kuna see esmapilgul lihtne probleem tahab tegelikult peris korralikku nuputamist ja mis seal salata iga sent siia-sinna mõjutab ka hilisemat praktilist kasutamis mugavust.
Panen enda lahenduse samale olukorrale mõne pildiga üles koos kommentaaridega, aga jah, ka minu mõttelend algas metallistmeraamist, millisest ma siiski üpris ruttu loobusin. Kasutasin "rock and roll" hingi.
Selle esimese plaadi mõõdud (seina ääres) ja hingede paigutus sellel dikteerivad tegelikult kõik järgneva. Testida paraku ei õnnestu enne kui on finiito.
Tagant järele tarkusena võib tõdeda, et seljatoe kalle oleks võinud olla paar senti suurem. See suurem seljatoe kalle paraku mõjutab plaadi asendit voodi avatud asendis mis pole siis enam täpilt loodis, aga seda tegelt ei tunneks. Teine möödapanek, seljatugi sai all asendis toetuma mootorikatte vineerplaadile. Kui oleks seal jätnud 3cm jagu katmata pinda oleks seljatoe plaat toetunud otse keremetallile ja oleks olnud 100% sile pind. Aga teine põhjus ja sellest veel olulisem on, et see oleks andnud 2cm madalama istmepõhja istme asendis. Kokkuvõttes oleks iste saanud "iste" asendis veits mugavam.
Selle väikese 2cm ebatasasuse seljatoe ja mootorikatte kõrguste vahes kompenseerisin paksema porolooniga mootoril. Pikutades on mugav ja üleminekut ei tunne. Istme all on väga praktiline kast, kuhu saab ... nojah tead isegi. Kogu kombo käib asendist teise, minutiga. No ok, kahega
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss