ZIS-155 taastamine
#1
 Uudis hea buss ZIC 155 läks taastamisele,palusin taastamise käiku ka näidata  et kõ'ik ka näevad, maksma läeheb ......,ainult transport Tartu palju sadu jne seda raha läheb aga arvan et asi seda väärt.Aga kui keegi tahab aidata ei ole vastuväited.
Tervitab Arno
Vasta
#2
Selle toreda uudise varjus saab hoogu juurde ka Zis 154 taastamine. Neil kahel busil on palju sarnaseid detaile ja kui kõik õnnestub, siis loodetavasti valmib meie bussitaastajatel korraga kaks selle ajastu haruldast bussi ...
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#3
Oh sa poiss! Uskumatu lugu siis. Ei siin pole midagi mõelda,palju jõudu taastajatele!  Loodame väga,et näeme seda bussi täies hiilguses ja nõelasilmast tulnuna. 
Palun siis kõigil oma kolikambrid üle vaadata,ehk saate antud projekti toetada mõne vajaliku varuosaga!

T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#4
Armex, Kovrovetsiga kartulikündja, kõigi maade mootorratta hai.

Venelased esitasid sellise pakkumise.

В Киеве продают два зеленых сакла на три фонаря по средине крыши над лобовым стеклом!! Учтите! Если нужно куплю!! Для Вас

Kui on huvi, jagan rekvisiidid.
Vasta
#5
Esialgne ja üldine detaili galerii on siin: [Pilt: 20978648a43590_t.jpg]
Tegemise piltide galerii tuleb teises kohas ja eks link sellele satub ka siia lukku kui on juba mida näidata.
Samas võib öelda, et tööd on parasjagu palju, kuid tulemus saab olema midagi monumentaalkunsti valdkonnast. Üldiselt võib selle projekti koondnimetuseks nimetada -"Vanemuine"- selle projekti mastaapses ja ajalugu tundvas tähenduses. Suur õnn on muidugi ka selles, et Armex on mulk ja annab enesele aru. Eks pärast saab näha, mis kõige kulukamaks etapiks kujunes, aga mulle tundub, et selle konkreetse isendi puhul on muljetavaldavaks suuruseks lihtne töötund ja toormaterjali kulu on alles teisel kohal, siis tuleb tükk tühja maad, mille järel alles spetsiifilised detailid ja igasugu tuled-viled.
Vasta
#6
See on küll nunnu loom. Edu ja jaksu ja pikka meelt!
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#7
Busside valdkonnas on viimasel ajal kõrgenenud aktiivsust märgata, kas ka tolle massina kohta midagi uudist?
Ford Granada, Chevy Caprice
Vasta
#8
Õpetlik töövihik piltide näol on siin galeriis üleval, aeg ajalt lisandub ka uusi pilte. http://album.ee/album/579283/50349153 Galeriis tuleb alt servast klõpsida pilte edasi ja siis jõuab tänase päeva seisuni välja.

Entusiasm, nagu ma arusaan, ei ole langenud!
Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#9
  Saame imet näha!  Respekt!

Mõõdukas vaesus on parim restauraator.
Vasta
#10
Töö käib  pidevalt ja tahtmine buss valmis saada aasta enne uut suursõitu et saaks ka enne väiksed proovisõidud teha.Kõige suurem probleem on ruumi küsimus,nimelt see koht kus buss on luleb ära annda või hirmsat renti maksma hakata,lootsin ikka bussifirma mõistvale suhtumisele ja abile aga tuleb välja et neil on bohhu kas see buss saab valmis või ei.
KAS KELLELGIL ON TARTU KANDIS RUUMI KUHU SAAKS BUSSI TALVEKS ULUALLA. EI PEA OLEMA KA SOERUUM SIIS PALUN ANDKE TEADA.Kas siin või tel.56644605
Häid jõule kõikkidele bussijuhtidele,bussidaastajatele ja vanatehnika fännidele.
Soovib Arno ja ZIS 155
Vasta
#11
Tervist Klubikaaslased ja muidu huvilised.
Bussile oleks vaja Zil auto ratta polte ja mutreid ehk kellgi vedeleb garaaži nurgas.Tel.56644605
Tervitab Arno
Vasta
#12
Tallinn-Lasna  poldid ette-taha;  mutrid ette-taha + futorkad  nii vasemad, kui paremad
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne