tuvastada vana võrr
#1
Photo 

aga ei saa piltti siia kuidagi Sad Sad
Vasta
#2
Photo 

[Pilt: IMAG0754_1.jpg] vist on nüüd koos pildiga.See aparaat sõitnud max 20 km. SmileTõsiselt.
Vasta
#3

   aparaadil nimeks  gauja , nagu ketiplekiltki lugeda, vähemlevinud mark peaks olema riga 2 , ei tea ainult kas see kehtib  mõlema gauja põlvkonna kohta , antud isend peaks see vanem olema , tagaporikal ümara punase reflektoriga, seoksed pisiasjad oleks  mõistlik ikka pildile saada .
Vasta
#4

Püüan kõik piltti panna.Tegu isendiga aastast66 ja kilometraaz tõepoolest selline.OK+-10 kiltti SmileMingit müügiplaani ei ole,pigem ehk valmistuda järgmise aasta võrrimaratoniks. Rolleyes
Vasta
#5

Kuna momendil õiget piltti ei lednud,ütlen lihtsalt,et tagatuli on ümmargune ja kroomitud kestas.
Vasta
#6

(09-11-2014, 21:11 PM)linnuke Kirjutas:  Minu arvates on sellise koht pigem muuseomis, kui kusagil mudaaugus hoo"#ta. Võrrivõidusõidu jaoks võta parem suvaline "raibe" osta.ee-st või sarnasest kohast(natuke putitamist ja saad sõita niiet vere maitse suus). Seda masinat aga hoia, tõsiselt!

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#7

Mul lapsepõlvest neid nn.raipeid küll.Enamik muidugi juba molekulis.Ja loomulikult mutta ma ei lähekski,selleks mul peres mitu 4x4 tegelast.Tõepoolest,tundsin huvi,mis aparaadiga tegu,kuna isegi Teie foorumi pilditagavara ei andnud vastust.

 Samas aga küssa,mis temaga peale hakata.Töötab nigu paugupill.Mis aga teha nn.kerega.Mõni soovitab restaureerida,st.uus värv,kroom jne.Teine ütleb,et ära puutu midagi.Mida arvate Sad
Vasta
#8

(09-11-2014, 22:38 PM)linnuke Kirjutas:  Et mis teha, mina panin näiteks omale kalliks saanud kaherattalise elutuppa riiulisse Big Grin


http://www.imageshack.eu/cNS.jpg

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#9

Minul selleks kallikeseks Jawa 250,kitsa lenksuga.Aga riiulit pole.
Sinul igatahes väga effektne pilt. Wink
Vasta
#10

 kuidagi ei mõista  loogikat , et  kõik asjad tuleb ülekroomida liivapritsida ja pulbervärvida , okei kui  mingi poolläbikõdunenud isend , kus vaja joota ja keevitada , siis pole värvimisest pääsu. sul  ju 99% komplektsuses  vägaviisakas pill, selle ühe pildipõhjal igatahes . kui sumbutikroomil olev pruun kiht  on mingi tsiatim 25 , pole üldse murekohti paista, kui   roosterägalik , siis võid ju  võimaluse avanedes  kobedama analoogi külge kruvida.
 minu mõte on , et  igasugu  jäänustest võib asja teha kui  on vajadust ja palju lolli raha, kuid sellist  hästisäilinud eksemplari  restoreerimisega rüvetama hakata  külll pole tarvidust . on ju kohti  , tagadil ja  väätsal ja , kus selline asi  kuiva koha leiab , niiet vanaaegne tolmgi  alles püsib .
Vasta
#11

(10-11-2014, 17:58 PM)iceman Kirjutas:   kuidagi ei mõista  loogikat , et  kõik asjad tuleb ülekroomida liivapritsida ja pulbervärvida , okei kui  mingi poolläbikõdunenud isend , kus vaja joota ja keevitada , siis pole värvimisest pääsu. sul  ju 99% komplektsuses  vägaviisakas pill, selle ühe pildipõhjal igatahes . kui sumbutikroomil olev pruun kiht  on mingi tsiatim 25 , pole üldse murekohti paista, kui   roosterägalik , siis võid ju  võimaluse avanedes  kobedama analoogi külge kruvida.
 minu mõte on , et  igasugu  jäänustest võib asja teha kui  on vajadust ja palju lolli raha, kuid sellist  hästisäilinud eksemplari  restoreerimisega rüvetama hakata  külll pole tarvidust . on ju kohti  , tagadil ja  väätsal ja , kus selline asi  kuiva koha leiab , niiet vanaaegne tolmgi  alles püsib .

Ega ma ei kipugi teda puutuma.Mootor töötab ja välimus on nii nagu ühel 50 aastat seisnud asjal on.Muide kuivas kohas ,püüningul.Sealt ma ta päästsin,enne kui jotast naabrimees talu maha müüs ja kogu mant kopa alla läks. Smile
Vasta
#12

(12-11-2014, 21:40 PM)linnuke Kirjutas:  
(10-11-2014, 17:58 PM)iceman Kirjutas:   kuidagi ei mõista  loogikat , et  kõik asjad tuleb ülekroomida liivapritsida ja pulbervärvida , okei kui  mingi poolläbikõdunenud isend , kus vaja joota ja keevitada , siis pole värvimisest pääsu. sul  ju 99% komplektsuses  vägaviisakas pill, selle ühe pildipõhjal igatahes . kui sumbutikroomil olev pruun kiht  on mingi tsiatim 25 , pole üldse murekohti paista, kui   roosterägalik , siis võid ju  võimaluse avanedes  kobedama analoogi külge kruvida.
 minu mõte on , et  igasugu  jäänustest võib asja teha kui  on vajadust ja palju lolli raha, kuid sellist  hästisäilinud eksemplari  restoreerimisega rüvetama hakata  külll pole tarvidust . on ju kohti  , tagadil ja  väätsal ja , kus selline asi  kuiva koha leiab , niiet vanaaegne tolmgi  alles püsib .

Ega ma ei kipugi teda puutuma.Mootor töötab ja välimus on nii nagu ühel 50 aastat seisnud asjal on.Muide kuivas kohas ,püüningul.Sealt ma ta päästsin,enne kui jotast naabrimees talu maha müüs ja kogu mant kopa alla läks. Smile
Küsimus veel.Mis seal Tagadil ja Väätsal siis on.Kas mingi põrrimuuseum
Vasta
#13

 no mitte päris põrri , seal laiem valik kaherattalisi .
Vasta
#14

Hästisäilinud ratas, peab mainima.Midagi ei tohiks sellise säilivuse puhul restaureerima hakata. Kas nüüd vanaaegset tolmu tasub säilitada, parem ikka säravamaks puhastada. Tuletoru ja sumpsi pealt tuleks konserveerimismääre maha pesta, enne kui see sinna peale kinni kärssab.

  Et mingit liikurid taastama hakata, peab säilivus olema teatud tasemest allapoole...Sellel teemal on siin varemgi räägitud,

Tervitab Veteran.
Vasta
#15

Väätsal
http://www.velomuseum.ee/et/muuseum/
Vasta
#16

(13-11-2014, 10:48 AM)kass Kirjutas:  Väätsal
http://www.velomuseum.ee/et/muuseum/

Tänud.
Tänu oma vanakesele olen seda foorumit nüüd tihedamalt lapanud,täitsa huvitav.Noorus tuleb kohe silme ette Smile Smile
Vasta
#17

Tere! Olen siinses keskkonnas tuttuus...esimest korda avalik sõnavõtt !!! Sooviks sellise ilusa eksemplari taustal veidi täpsustavat infot saada...anda! Omanik väidab, et mainitud eksemplar pärineb aastast 66...mille põhjal? Lugupidamisega Kuuliprits!!! NB! Igasugune "restaureerimine" sellises säilivuses isendi kallal on tõsine karistustvääriv kuritegu!!!
Vasta
#18

 kahjuks vähe fotomaterjali , võiks olla raaminumber , selle viimased kaks peaksid olema tootmisaasta. kuid küljeplekid , riistakoti asukoht , tagahelkur  viitavad 1961-sele aastale, teine põlv oli 62-66 , nii väidavad targemad  lõunamaa spetsid .
Vasta
#19

Tere jälle! Nende lõunamaa meeste arvamusega nõustuksin mina ka, kuid siit jätkaks järgmise küsimusega : kas ja kui on olemas siis kus paikneb ketipinguti pedaalidega liigutatava keti jaoks? Parimat Kuuliprits!
Vasta
#20

Paremad pildid,kõikvõimalikud numbrid püüan pildile saada homme,st.17.11.13
Mis aga puutub aastasse 66,siis on see endise omaniku emale  Smile kingitud põrr.Aastatel 65 või 66.Ja tema olla sõitnud sellega paar korda Laitse poe vahet.Teen pildi ka kummimustrist,ehk on veel karvane. Smile Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne