Jalgratta naastrehv
#1

Et vältida talvel igal hommikul ja õhtul külma auto töölepanekut vaid 3 km jaoks, mida praegu rattaga läbin ja väga uutele jalgratta naastrehvidele kulutada ei taha, siis

Kas ja kuidas on keegi teinud oma jalgrattale naastrehvid või kuidas võiks teha?

Kellegi stiilinäide: youtube.com/watch?v=26t9SRP_YD8
Vasta
#2

Need on poes müügil:
http://www.veloplus.ee/et/toode/valiskum...aast-26893

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Tehtud omale kunagi naelrehvid, ei olnud suuremad asjad. Lumes jah, kuid enamus ajast linnas puhas asvalt kus sõita oli piin ja ka libises kergemini kui palja rehviga. Tehase nael on parem. Kui tõesti väljas libe siis tõmba rattakett rehvile peale. see oli parem lahendus kui isetehtud nael(kruvi)rehvid.
Vasta
#4

Soovitan ka rattaketti, umbes 1,5 ketti läheb rattale. Tagumisele pole vaja, annab lisarõõmu.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

Ja veel millst sädememerd tekkis ketiga pidurdamisel, jätkus peaaegu suitsule tule otsa panekuks.
Vasta
#6

Kõige targem on siiski poest soetada.
Vasta
#7

Arusaadav. Seega jääbki ümber rehvi tõmmatud rattakett kuna isetehtud naelkruvid laideti maha. See paraku on jälle pidurdamisel libe.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8

 kui praktiline vajadus sõita talvel iga ilmaga , siis  ilmselgelt poest  osta , kui vaja midagi tõestada kellegile  siis muidugi ....
 see on harukordne kuidas neid igasugu polt-kruvi-eiteamisveel asju  punnitatakse aretada . ilmselt kasutatud seal klipis karastatud puidukruvi . sellise pikkusejuures on kaks  juttu , kas murduvad pooleks või tulevad juurtega välja.
 ega sihuke 20"-se rattaga asi ei taha liigahästi normaaloludes veereda juba , kui naast , nael või kruvi hakkavad veel maha ka, siis on  tugev koormustreening perspektiivis. juba sõitmiseks mõeldud nokia ja svalbe takistavad  arvestatavalt veeremist
Vasta
#9

20 tollistele vist naasturehvi ei leiagi, see ju desna.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

(11-11-2014, 19:12 PM)Sten Kirjutas:  Loomulikult on hea poest osta ja olla, aga selle info pärast ma siia teemat ei püstitanud.
Sõidan rattaga, mille ostsin 2.20€ eest, kodust kuurist panin sellele külge tagaratta, keti ja sadula. Poest ostsin ühe õhukummi 4€. 
Ehk on nüüd aru saada, miks ma ei kavatse poest naastrehve 40€/tk osta. Ei oleks probleem ka korraliku uue rattaga liigelda ja need naastud osta poest, aga kõik ei pea olema uus ja/või poest.

Tänud oma kogemuste jagajaile!

Isiklikult arvan, et see ise jebimine pole mitte midagi väärt, kuna pole võtta sellist materjali, millest teha vastupidavad naelad.
Kruvi on saast, polt on jälle liiga jäme. Teritatud otsaga polt ei kesta kaua.

Sõita on pikkade naeladega eriti kehv. Ujub, kõval pinnal (asfalt, betoon) libe ja veeretakistus on ulmeline. Nagu sõidaks tühja rehviga.

Oleks selle rehvi hind 400 euri, siis võtaks mõtlema. Aga 40 euri maksta rehvi eest, millega saad sõita 3-4 aastat. (10 euri aasta peale siis kuluks) Milleks jebida? Ega asjad millest teha naelrehv ja millega teha naelrehvi pole ka tasuta.

Kõike ei pea ise ka tegema!  Rolleyes

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#11

(11-11-2014, 20:58 PM)iceman Kirjutas:  ... juba sõitmiseks mõeldud nokia ja svalbe takistavad  arvestatavalt veeremist

Mõned aastad tagasi sai sõidetud pikemaid vahemaid, nii 80+ km korraga. Keskmine kiirus kukkus naeltega vast 7..10%, oma osa võis olla ka külmal, tuulel jms.
Aga pidamine oli päris hea, jäises rennis veeres umbes nagu pinnasteel. Rehvideks siis Schwalbe Snow Stud ja rõhku oli sees tagumisel 3,2 bar, esimesel umbes 2 bar.
Vasta
#12

 vist  snow studi puhul tegu  konservatiivsemat tüüpi  naelutusega veerevamas mustris , ice spiker on  sisuliselt  naelutatud mudakumm , kindlasti oma funktsiooni täidab nii jääl kui paksus lumes . naelad olid vähemalt  kuuse reas , võib, olla ka rohkem
  selline kumm  oli mul 4+ mootoriga säärekal all ja võib öelda , et tunda on , minek on raskem . kuid kindlasti on see maksimum  mida on mõtet rattaalla panna , saab ka lihtsama mudeliga  vägahästi hakkama .
Vasta
#13

Kunagi, kui pikemalt taolise rattaga ringi uhasin, panin alla kärnasemad maastikurehvid. 
Noorte maastikurataste vms omad. Maksid need alla 10 € tükk, neist oli talvel väga palju kasu. 
Pidamine oli selline, et isegi suht libeda peal kannatas sõita ja jää pealgi pidas paremini, kui talvesaapa tald. Veeremine läks küll veidi raskemaks, aga selle kompenseerisin aeglasema ülekandega (linnas ei ole üldse vaja kihutada). Ainus häda oli see, et pisikesed jooksud ei suutnud end igal pool lumesodist läbi suruda, esijooks jäi lumme kinni ja tagajooksuga sai siis "ketsi lasta".  Igasuguses tihkes sodis sõitmiseks kõlbavad suured jooksud paremini, 26 tollised tõstavad läbivust palju ja suuremad veel rohkem. 

Selle ratta originaalrehvid on kehvad, asfaldilgi nagu uisud. Soovitan need minema visata ja investeerida nii palju, kui mugavaks ja ohutuks sõiduks on vaja. Kui enamus teekonnast möödub jää peal siis tõesti naelrehvid - ja sellised, millel on mitu rida naelu. Siis on pidamist ka kurvides kallutamisel. 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne