Ford Escort MKII
#21

Nimelt helistas täna inimene, kellel on 1980-nda aasta Escort MKII 1,3; seisnud küll viimased pool aastat aga muidu sõidukorras..

Pakub müüa..hind 1,5 K...dokustaadid ka olemas..Osta või mitte osta?

Aspelund

:???
Vasta
#22

Mis seisukorras selle kere on?
Vasta
#23

Vajab üldiselt ümber auto kõikidel servadel roostetõrjet, karbid mõlemad on läbi, poolraamid esmapilgul terved. Paremas tagatiivas on X-kogus pahtlit, mis nüüd praguneb. Esitiibades on rooste sees, samuti kapotis.

Esivedrud on ka läbi, kummid siledad.

[Pilt: ?action=img&pic=55678]

Aspelund

Tsitaat:Originally posted by pppp
Mis seisukorras selle kere on?
Vasta
#24

Sel nädala jõudsin siis esimese uue plekini, ehk esimeste keevituste tegemiseni. Nüüd on teatud osa kaasistuja jalge alusest põhjast asendatud uue metalliga.

Seda on siiski heal juhul kokku 5 protsenti kogu roostest, nii et hõisata on veel vara. Silmale on haljas metall roostepruuni kõrval küll igati kena vaadata. Smile

Esialgu on keevitamise kvaliteet küll veidi hüplik, kuid mida edasi, seda paremini hakkab välja tulema. Õnneks on MIG enda oma, nii ei pea kiirustama ja on aega erinevate voolutugevuste/traadikiirustega aega katsetada.

Järgmisel nädalavahetusel on kavas siis jalgealuse tugevdamisega jätkata, siis peaks igasugune võileib vähemalt kaasasõitja jalgede alt likvideeritud olema. Samas tekib probleem sisetiiva roostetanud osade vahetamisega, sest enne tuleb kätte saada küllaltki kehvasti külge keevitatud esimene parem tiib. Loodetavasti ei ole see siiski väga probleemne.

Aspelund
Vasta
#25

Seda helesinist Escorti siis ära ei ostnud?
Vasta
#26

1,5 K on selle eest liiga palju. Sel nädalal proovin aga omanikuga kokku saada ja võimaluse korral miskile madalamale hinnale kokkuleppele jõuda.

Aspelund
Vasta
#27

Eile sai siis tehtud niipalju, et pruun doonor veeti tuttava krusajuhi abiga Tallinnast Viljandisse. Kastiga Scanial oli neljatonnine tõstuk peal, rimhmad põhja alt läbi ja juba ta kastis oligi. Kogu protseduur võttis aega miski 5 min ja koos veoga Mulki võttis 150 EEK-i.

Õige võimaluse ootamine võttis küll kolm kuud aega, aga see-eest oli nüüd töö kiire ja korralik. Tavalise autoveoki puhul oleks tulnud arvestada miski paaritonnise veokuluga. Nii et aeg tagurpidi saltot visata.

Smile

Aspelund
Vasta
#28

Hämmastavalt madalate kuludega käib kogu projekt Sul Smile On see eesmärk omaette või hoiad hetkel kokku, et siis hiljem \"õigete asjade\" peale raha kulutada?
Vasta
#29

Ma ei ütleks, et kokkuhoid on mul omaette eesmärk, aga lihtsalt ma ei näe põhjust maksta rohkem, kui asi väärt on. Kui ma tean, et tühja kastiga auto tuleb Tallinnast tagasi ja võib seesinatsise liikuri mureta endale turjale võtta, siis ma loomulikult kasutan seda Smile

Oluline oli muidugi tutvus krusajuhi ja tema otsese ülemusega. Wink

Kokkuvõttes, raha pole teatavasti kunagi piisavalt ja plekirindel tuleb seda Escordi puhul kindlasti veel kulutada.

Aspelund

Vasta
#30

Nädalavahetusel tekkis Viljandi Folgi ja külla tulnud sõprade kõrvalt ka veidi aega, et proovida pruuni varuosaauto tehnika kõlbulikust.

Esimesed märgid väga positiivsed ei olnud, radikas ei paistnud jahutusvedelikku olevat, samuti näitas õlivarras vaid väga minimaalset õlikogust mootoris. Vett läks radikasse juurde siiski vaid pool liitrit, veidi õli tõi ka selle taseme normaalseni.

Isa Zigulilt laenatud aku keris ka õlisurve piisavalt kõrgeks, et tuli ära kustuks, kuid käima masinat starterist ei saanud. 15 meetrit venitamist kõie otsas andis aga tulemusi ning aparaat võttis elu sisse Smile
Summutist tulev substants meenutas esialgu küll rohkem diislisuitsu, kuid 10 minutit kohapeal käimist kaotas selle.

Mootori hääl oli igati normaalne, veidi oli küll klapiklõbinat, kuid selle saab loodetavasti reguleerimisega eemaldada. Läbi paistavad olevat klapisääretihendid, sest korduvkäivitamistel viskas summutist veidi suitsu. Sõiduproovide ajal suitsu aga ei olnud, seega pole silindrid väga kulunud.

Muu tehnikapool tundus olevat korras, käigud läksid normaalselt sisse/välja. Ei tööta ohutuled.

Kere aga on muidugi omaette teema, igatahes väga huvitav on istuda juhi kohal ja näha sealt mõlemat esimest ratast Smile Kere olukorrale viitab ka see, et transpordi käigus Viljandist remondipaika, oli pori pritsinud klaasid seestpoolt!!!! pori täis. Tundub, et ainus koht, kus roostet ja auke pole, on katus Smile

Niipalju siis sellest nädalavahetusest. Igatahes päris mõnus oli maavaldustes veidi ringi täristada.

Aspelund

PS Masinal oli peal ka uus aku, mil vanust nii kaks aastat. Arvestades, et auto ise on seisnud ligi aasta, on ta veel päris kasutuskõlblik Wink

A.


Vasta
#31

Üks lahe pilt jäi netis silma - EVO6 vs. Mk2 Big Grin
[Pilt: escort1.jpg]
Vasta
#32

Asp umbes 3 kuud tagasi mu sõber saatis ühe sellise Escorti EMEXisse.Kere oli üllatavalt kõva,kuid mootor läbi.Ja veel olen näinud parklas seismas eest 4(!?) ümmarguse tulega Escorti.MK kerega oli kuid nüüd on vist vanarauaks tehtud...
Vasta
#33

Väga tore Sad

Vähemalt anna mulle siis parkla aadressgi...saada meiliga näiteks rederev@delfi.ee

Asp

Tsitaat:Originally posted by Juks
Asp umbes 3 kuud tagasi mu sõber saatis ühe sellise Escorti EMEXisse.Kere oli üllatavalt kõva,kuid mootor läbi.Ja veel olen näinud parklas seismas eest 4(!?) ümmarguse tulega Escorti.MK kerega oli kuid nüüd on vist vanarauaks tehtud...
Vasta
#34

Taas on ellu ärganud üks väga hea esimese ja teise põlvkonna Escortidele pühendatud lehekülg:

http://www.spannerfodder.com/

Huvilistel tasuks vaadata ka neid pilte siin:
http://www.album.ee/?o=500004905

Panin siia välja oma kahe Forid roostesemad kohad. Enne ise MKI või MKII ostmist tasub nendega tutvuda.

Minu punase projekt seisab praegu, kuna maakodu garaaz ei ole talvel keevitustööde tegemiseks piisavalt suur.

Teine Ford (pruun varuosaauto) on jätkuvalt sõidukõlblik ja leiab päris tihedat kasutamist isiklikul krossi/lumerajal. Kuigi mootor on vaid 1,1, jätkub jõudu rataste ringiajamiseks küll. Kuna samal otstarvel on mul olemas ka vana 011 (mis kaotas viimasel nädalavahetusel kihutades pool summutit ja murdis puruks ühe stabilisaatori poldi), siis julgen ma öelda, et Ford on oluliselt paremini juhitav. Rool on kiirem ja tundlikum, samuti saab libisemist paremini kontrollida. Ehk täpselt siis see, mida vanade Escortide puhul esile tõstetakse.

Samas on selge, et kere on tõeliselt mäda (jalga tuleb hoida ühe augu ees, muidu pritsib pori näkku) ja kaua vastu ei pea. Igatahes üks uks ei taha enam lahti tulla ja juhi iste püsib autos ka vaid tänu sellele, et põlema tagumise kinnituse kohal on põrandale pandud kaks tugevat plekitükki. Praktiliselt ei ole ka pidureid, kuid see teeb rajal liikumise just põnevamaks.

Asp

Vasta
#35

Ühelt pildilt paistab ka velg. Mul peaks selliseid 4 tk üle olema. Kui oled huvitatud, anna märku! Caprile mahuvad need vaid taha - ees jääb pidurisadul jalgu Sad
Vasta
#36

Värskeimaid uudiseid Fordide seltsist: punase doonorauto kere on nüüd tõesti vaid Emexi kõlbulik. Lumerajal ära kukkunud metalli hulk on juba selline, et kerel enam praktiliselt esiosas jäikust pole. Sõita on ka ebamugav, kui pidevalt rataste alt pori näkku viskab.

Kere kohutavast olukorrast annavad tõestust need pildid (neli viimast): http://www.album.ee/?o=300006528&page=2&...&nocache=1

Nii et kel kunagi plaan endale vana Escort osta, siis sisetiivad, põrand ja uksepostid peab kindlasti üle kontrollima, et mitte saada halbade üllatuste osaliseks.

Headest uudistest niipalju, et VW rooli nuut on sama mis Fordil, seega saab vajadusel kasutada VW sportroole.

Tuntud autoraamatute tootja Haynes on välja andnud ka Ford Cortina ja Escorti restaureerimise manuaali. Eestist saab seda tellida siit:
http://www.kriso.ee/cgi-bin/tutvustus.pl...467.00;220

Asp


Vasta
#37

Endal probleem:
Süüteluku võti kadunud ja vaja süütelukk roolisamba küljest eemaldada, et luku järgi uus võti lasta teha. Kui suure töö - lõhkumisega saab luku kätte escort MK I/II -lt?
Vasta
#38

Niih...viis aastat teema varjusurmas olnud, nüüd aeg õu puhtaks lükata ja autodele uus omanik leida.

Seega:

Müüa kaks (2) Escort MK2. Mõlemad olid 1979.aasta toodang. Kered (üks kaheukseline, üks neljaukseline) väga halvad, eraldiseisvana pole taastamisel mõttes, kahest saaks heal juhul tooriku kokku. Olemas kõik osad. Üks oli 1,1-liitrise mootoriga, teine 1,3-liitrine kahelõõrise Weberi karburaatoriga. 1,1-ne töötab, 1,3-sel on saale õlipuudusel kinni jooksnud.

Kokkuvõttes: sobivad kõige paremini mõne paremas seisus eksemplari elushoidmiseks.

Osadena hetkel ei müü.

Dokumente ei ole ja ei saa.

Autod on Viljandimaal. Hind kokku 2,5K.

Kontakt: rederev@online.ee või 5109124.

Pildid: http://nagi.ee/photos/Aspelund/sets/193687/

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne