Malmradiaatorilt ribide eemaldamine
#1

Tere tere

Oleks siis vaja miskisugust infot kuidas koduste vahenditega saaks veneaegset malmradiaatorit osandada ja uuesti kokku panna. Tahaks katsetada garaazis tosooliga n.ö. keskkütte varianti, et kas ja kuidas õigustab. Sain 4 malmradiaatorit milledel kõigil on mõni ribi lõhki külmunud. Et paneks neljast ühe kokku aga kuna enne ei ole teinud siis uurin igaksjuhuks järgi, et mis ja kuidas...

Toivo

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#2

Vaheta ned parem Emexi väravas mittekülmunute vastu, on lihtsam. Aga küsimusele vastates ribid on ühendatud muhvidega, millel parem- ja vasakkeere, võtmeks liblikas mis siseneb toru või punni avast.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

 Kui pitsiga kuuma anda tulevad hästi lahti ja vahetamine pole suur töö.
Vasta
#4

Löö üks katkine ribi puruks ja näed, kuidas on ühendatud. Muhvi järgi saad teha korraliku "liblika" ja edasine on juba lihtne.
Vasta
#5

(15-11-2014, 22:28 PM)Marko Kirjutas:  Vaheta ned parem Emexi väravas mittekülmunute vastu, on lihtsam.
+1
Kui vahetad malmikärakad veel plekkradikate vastu, saad ühe asemele mitu või vahelt raha tosooli jaoks!
Brežnevi ajal kokku pandud radikate viisakas osandamine liigitub minu jaoks masohhismiks. Aga kui kellelegi meeldib aega veeta malmradika, kuvalda ja "kellegi ema" seltsis, lasku käia!  Smile

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#6

Mul oli ka valida kas garaazi panna malm või plekkradikad ja panin malmid,nende lahti ja kokku ühendamine pole mingi probleem,teed korraliku võtme ja asi lill.Eriti hea on seda tööd teha laual,originaalis vist mingid paroniittihendid vahel ma panin õlikindlast kummist.Malmradika maht plekkradika omast suurem-ruum seisab kauem soe.
Vasta
#7

Mul üks tuttav proovis tosooliga keskkütet ehitada - muud häda sel polnud kui imelik hais kaasnes selle projektiga mis täitis kogu elamise, küll ei lekkinud kuskilt.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#8

Korra googelmooglit ja palun väga- 
[Pilt: info_systvodo4.gif]
[Pilt: info_systvodo3.gif]
Vasta
#9

Tänud kõigile.

Kui relaka remondist kätte saan lõikan mõne katkise ribi pooleks ja vaatan et mis ja kuidas. Plaan on ikkagi tänapäevasemad radikad hiljem seinale panna kui asi ennast õigustab. Aga enne tahaksin teada kuidas see asi ennast õigustab. Lisaks soojustan ja valan järgmisel suvel loodetavasti põranda ära ja sinna läheb kah veetoru sisse...

Toivo

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#10

(16-11-2014, 21:49 PM)nustu826 Kirjutas:   Plaan on ikkagi tänapäevasemad radikad hiljem seinale panna kui asi ennast õigustab. Aga enne tahaksin teada kuidas see asi ennast õigustab. 

Aga miks ei peaks õigustama? Mul tuttav tüüp pani oma töökotta radikatesse tosooli. Kogus oli koos akupaagiga üle 3000 liitri. Kütab väga edukalt ainult paisupaagi pead panema suurema kuna tosooli maht muutub temperatuuri kõikudes tunduvalt rohkem kui veel. Teine jama on siis kui lased radikad alla nulli, siis annab üles kütta, võtab paraja aja, et see 3 tonni kasvõi nulli peale ajada.. Arvestama pead veel sellega, et kui veega on kõik liited kuivad siis tosool on hea pugeja ja võivad hakata esinema lekked.

Nagu siin keegi eespool kirjutas, et tosooliga toimetama hakates kaasnes imelik lõhn. Kui süsteem on tihe, ei saa kusagilt lõhna tulla. Järelikult esineb kusagil tosooli leke. Vedelik ei pea tilkuma. Piisab kui liide hakkab "higistama" ja ongi lõhn taga.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#11

Mis on 3 tonni tosooli hind kaasajal?

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#12

(17-11-2014, 09:46 AM)Aspelund Kirjutas:  Mis on 3 tonni tosooli hind kaasajal?

Ei julge isegi mõelda hinna peale.

 Aga kui ikkagi tosool süsteemi panna siis peab veel arvestama sellega, et ei tohi väga lahjat lurri panna, sest kui lased kunagi oma garaaži alla nulli ja lahus ära krampi tõmbab siis selle üles sulatamine, et ringlust tekitada, on tõsine peavalu. Nägin kuidas see tuttav tüüp möllas igasuguste küttekehadega ja lubas töökojale tule otsa panna, et ehk siis sulab klimp eest ära ja ringvool hakkab toimima.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#13

näituseks asjalikes firmades vahetatakse suurtes mootorites, hooldusplaanis ettenähtud korras muuhulgas ka jahutusvedelat.
kõlbab teine rahumeeli veel mitu aastat kasutada. kui pädevates töökodades käpp sees on, siis peaks saama.
Vasta
#14

No ei usu mina 40 miinuskraadi üheski töötoas. Kannatab lahjendada 1/2 või isegi 1/4 küll. Muidugi võtab üleskütmine aega miinus 5 kraadi pealtki aga hullemat ma ette ei kujuta. Ehk ainult üks kord talve jooksul köetav garaaž võib külmem olla.
Seda etüleenglükooli või mis ta õige nimi on, peaks ka kontsentraadina kusagil liikuma. Pole neid inhibiitoreid ja vahutakistajaid malmradikaile vajagi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#15

Kena.

Küsin veel mõned rumalad küsimused:
Mitu autot peab selleks tühjaks tegema, et 3 tonni kätte saada? Milline autoremonditöökoda omab sellist sõidukite jahutusvedeliku vahetuse mahtu? Kas töökojal on olemas vajalik mahuti selle kraami sobivas koguses hoidmiseks? Kui ei, siis kuhu ise säherdune kogus vajaliku ajahetkeni tallele panna?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#16

Kasutatud 1000-liitriseid mahuteid on tänapäeval võimalik hankida 0 kuni 40 euro hinnavahemikus. Temperatuuritaluvust ei tea aga üldiselt plast alla 100 kraadi eriti ei voola.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#17

akupaagi jätaks üldse ära,mul majalgi on kogu veesüsteem põrandas ja maht on mingi 1000 L kanti.Betoonpõrand on nagu ahi kui soojaks saad siis on ka kaua soe,sama kehtib ka siis töökoja põranda kohta.Akupaak vaid ju sooja salvestina ja pärast väljaandjana töötab,kui sa töökojas igapäev ei vedele siis mõttetu.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#18

Siit saab etüleenglükooli http://www.ingle.ee/?pid=4

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#19

(17-11-2014, 13:56 PM)Aspelund Kirjutas:  Kena.

Küsin veel mõned rumalad küsimused:
Mitu autot peab selleks tühjaks tegema, et 3 tonni kätte saada? Milline autoremonditöökoda omab sellist sõidukite jahutusvedeliku vahetuse mahtu? Kas töökojal on olemas vajalik mahuti selle kraami sobivas koguses hoidmiseks? Kui ei, siis kuhu ise säherdune kogus vajaliku ajahetkeni tallele panna?

A.


Mitu autot tühjaks tegema peab, täpselt ei tea, kuna ei oma ülevaadet, kui suur on nt. rekka jahutussüsteemi maht. Veoautode remondiga tegelevas kasvõi margiesinduses käib neid päris-päris palju. Töökoda valab vahetatud kraami lihtsalt kanalisatsiooni? Hmmmm, vast mitte. Ehk, et nad ladustavad seda, et suure kogusega utiliseerida või siis... küttesüsteemi paigutada Smile
Vasta
#20

Ikaruse süsteem oli miski 90 liitri kanti, tänapäeval bussid ka vahetavad kusagil. Garantiiajal ikka esnduses. Bussipark Tallinnas on ka üsna suurearvuline.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne