Tuula Turist T200M
#21
Nonii tervist,

Eks ma vastan ise oma teemale Smile Leidsin vist üles, mille kolb mul siin on, nimelt iž jupiteri remont 1 kolb. Kuna kolvisõrme ava läbimõõt on 14 mm siis tuulale see ei sobi.
Mõni mees , kes  jaga vene k võib üle kontrollida lehelt:
http://roker.kiev.ua/techinfo/izh/o-tsil...m-izh.html

Mis ma siis vahepeal teinud olen, Tuulale on kulunud kokku juba 750 euri, ja eks see ole ka põhjus, miks mul asi nii aeglaselt läheb. Oma põhitööd peab ka ju tegema ja aega on nii nagu on.

Otsustasin kontrollida üle oma starteri relee, raamat ütles, et sulguma peaks 3-6 voldi vahemikus, kõige parem on 4 v. Minul täpselt 4v olin rahul Big Grin
   

Siis lasin pidurikeskuses piduriklotisdele uued katted peale panna 32 euri kokku. Samal ajal olin jõudnud juba veljed sirgendada ja värvida. Tunduvad ilusad ja värviga olen rahul.

       

Silinder sai liivapritsitud ja kuumakindla värviga värvitud. Silinder sai seest mõõdetud ja ei ole ovaalne, see on hea.

   


Nii ja viimaseks on mul hetkel raami ja muude detailide kruntimine pooleli. Enamik asju on juba liivapritsitud, ainult see kõige suurem kereplekk on tegemata.

           

Aa ja spidomeetri kellaplaadi lasin uuesti printida aga numbritrummlid lasen ka teha, aga nendega pidi aega minema, muidu tulemus selline.

   

Kui kellelgi on ketikaitsekumme üle siis ma sooviksin neid endale, tegelikult võib igasuguseid kummidetaile pakkuda, mis Tuulale sobivad.


Parimat

Lauri
Vasta
#22
Tervist

Pole kaua kirjutanud, kuna palju tegemist tööl ja ega tuulat ka palju teha pole saanud, aga midagi ikka Smile

Tehtud siis siiani:

Raam on värvitud ja kiiged külge pandud ja ka määre sisse pritsitud. Amortide detailid on värvitud ja ootavad kokku ladumist, näidis amordi pildi panen siia.
Mootor on põhimõtteliselt koos ja esimene käivitus ka õnnestus, mis näitas, et silindri alt karteri liitekohast ei ole tihe. Pool segust pritsib karbussi alla, proovisin tihendusmassiga lappida, vaatab mis saab. Halvem variant on see, et pean lahti kakkuma. Uue kolvi paigaldamine oli omaette jantBig Grin
Nimelt kõigepealt vene varuosad on nagu nad on...... Silinder on mul 0 mõõdus ja pole ovaalne aga lõppkokkuvõttes läks sisse remont 1 kolb Smile samas silindriga mitte midagi tehes. Kolvirõngad oli vaja parajaks viilida, et sisse mahuks ja muidugi kolvile tuli anda viili ja liivababerit, et asi üldse ilusalt käima hakkaks. Sai see kõik tehtud siis tuli välja et kolvisõrm on liiga pikk kolvile, et stopperrõngad istuksid, võtsin siis treipingis 3 mm otsast maha ja nüüd on ok, teine variant oli kolvile uued sooned saada aga ma ei tea kuidas see oleks tehtud saanud Big Grin

Siis uuendasin mootori juhtmete otsad ära ja jootsin kaitsmete juhtmete otsad üle, lisaks ostsin Easthighway.com poest uue kaitsme mis maksis 6 euri.....päris kallis aga noh Smile . Uued kaitsmete hoidjad sai ka tehtud, kuna doonor pillil neid plekist jublakaid ei olnud. Pilt ka juurde Wink

Kereplekkidega kaugele ei ole jõudnud, mõtlen siin et laseks kellelgi teisel need ära keevitada ja teeks siis edasi, sest see töö tundus üle jõu käivat aga vaatab seda asja.  Raha on kulunud juba üle 1000 euri.

Kui leian võimaluse siis panen ka esimese käivitamise video, enne seda oli muidugi starteri kontroll ka.

Pildid:

         

         

         

         

   
Seniks aga edu kõigile

Parimat

Linntamm
Vasta
#23
Tervist

Vahepeal asjad jälle liikunud Smile

Ostsin amortidele uued kummipuksid aga sisse oli vaja teha uued distantspuksid, et kumme kokku ei vajutaks, selleks võtsin roostevaba toru ja treisin sellised puksid:
   
Siis kui puksid valmis sai amordid kokku pandud ja alla kruvitud, täitsa ilus Big Grin Ega see amortide allapanek nii lihtne ei olegi, kui tahad et midagi ära ei kraabiks .
   

Siis sai pump ära värvitud ja kokku pandud (Väga keeruline Big Grin), huvitav kaua ta nii ilus püsib.
   

Ja siis sai mootor raamile tõstetud ja kett peale pandu. Imetlesin uusi ketikaitsekumme, tundub väga pro. Muidugi kui mootori peale sain tõstetud ja proovikäivituse tehtud, tundus käigukast kuidagi kahtlane. Et kindel olla, võtsin kasti uuesti laiali ja ladusin uuesti kokku, aga ikka on kaks vabakäiku, samas kiiruse järgi tunduvad kõik käigud olevat, no eks hiljem vaatab, kui saab proovisõid teha.
Siin siis pildid hetkeseisust:
           

Vähemalt silindri pool töötab väga hästi, käima läheb poolest pöördest ja käib ühtlaselt. Kontrollisin ka generaatori laadimist, mis ka ilusasti toimib, vähemalt tuli kustus ära, kui pöördeid andsin.
Kui kellelgi on kuskil üle see kummist õhufiltri sisselase siis ma sooviksin seda endale, sest see on mul ainukesena veel puudu.
Edasi on vaja tegeleda plekkidega, sest see pleki keevitus mul väga ei õnnestu. Aga eks ma tasa ja targu teen, nii kuidas jõuan.

Parimat

Linntamm
Vasta
#24
Kaugel asi on?
Vasta
#25
Tervist,


Kuna viisin Põlvesise pleki Motoremi töötlemisse ja hetkel puudub võimalus värvikambrit kasutada siis projekt on ootel. Loodetavasti saan Jaanuarist edasi nokitseda. 
Kindlasti kirjutan kui olen midagi teinud. 


Parimat

Linntamm
Vasta
#26
Tervist,

Nii vahepeal on midagi juhtunud ja mul ka aega kirjutada. 
Esiteks sain oma põlveesise pleki Motoremist kätte ja seal aeti kumerused sirgemaks ja parandati mõned enda halvasti keevitatud kohad Smile

Siis käisid kõik mu kroomdetailid Narvas taastamises ja tulid tagasi Smile kõige kallim osa Tuula juures, kokku läks 450.-

Pilt enne:      ja pärast:     

Kroomimisse ei soovita saata, vana süüteluku kroomitud rõngast, mul oli vana mosse süütleukk, mis oli metallist no või siis alumiiniumist järelikult, see sai happevannis ikka korralikult kannatada ja seda polnud mõtet enam taastada, kui kellelgi selline süütelukk olemas siis võib mulle pakkuda, huvitatud olen ainult nö metallist kroomrõngaga (plastmassist on olemas)
Siin pildid, mis said sellest rõngast:
       

Siis üritan siin leida omale Esituleklaasi tihendid, äkki keegi oskab aidata, otsin siis sellist:
    '

Ja hetkel keevitan sumpsi kokku, kuna sisu on valmis siis vaja veel vill sisse toppida ja kest ümber keevitada.
Lisaks ladusin veel korraks kere kokku et näha kas asjad omavahel ka istuvad enne kui värvi peale lasen.

Kuna ma leidsin venemaalt kereplaadi aga kurb on see et neil tegelikult seda ei ole siis lasen ise trükkida mõned kereplaadid, kui valmis siis minu käset on neid võimalik muretseda.

Seniks aga kõike paremat Wink

Linntamm
Vasta
#27
Kade vaadata kui sellist tööd saab teha sellistes tingimustes Smile
Hea ja põhjalik töö,  põnev lugemine 
Vasta
#28
(13-03-2016, 13:48 PM)Peeter80 Kirjutas: Kade vaadata kui sellist tööd saab teha sellistes tingimustes Smile
Hea ja põhjalik töö,  põnev lugemine 

Big Grin  tingimused on head aga hetkel on nii kiire tööl et ei ole aega edasi teha, aga kaua tehtud kaunikene.
Tänud ja rõõm kuulda et meeldib lugeda Smile 


Parimat

Linntamm
Vasta
#29
Tervist,

Vahepeal olen natuke teinud aga mitte väga jälle Big Grin 
Lasin sõbral 0.5 Al plekist kereplaadi toorikud välja lõigata ja siis lasin pildi järgi uued plaadid printida. Välja kukkusid sellised:
   
Kui kellelgi huvi siis lasin mõned rohkem teha ja saab minu käest soetada.

Siis avastasin väga toreda asja, nimelt on mul vaja ka jaluseplekkidele neid pikki kummiribasid, siiani otsisin neid Venemaalt aga näed leidub ka mujal. Nimelt on selline roller nagu CZ 501 mille kummid on sarnased ja neid saab väga lihtsalt tellida omale. Üks lehtedest siin:

http://www.jawamarkt.cz/en/cz-501-502-scooter/strana-8



Sain oma vedrud kätte Alas ja kuulist, kõik on nii nagu peab. Lisaks sa täna Tagadil käidud ja sealt sain omale piduritule tihendi, mis oli päris uus.


Seniks aga vaja veel mõni polt ise treida ja natuke keevitamist, loodan et ikka varsti jõuan värvimiseni.


Parimat


Linntamm
Vasta
#30
Tere

Sirvisin teemat ning tekkis paar küsimust.
Ega ei ole pilti sellest kraani pikendusest? Tean, et selline asi peaks olemas olema, kuid ise kunagi näinud ei ole.
Kroomitud detailide hulgas hakkas silma üks jupp, mida tuvastada ei suutnud. Millega tegu?

Terv
Prii


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#31
(15-07-2016, 10:25 AM)Prii Kirjutas: Tere

Sirvisin teemat ning tekkis paar küsimust.
Ega ei ole pilti sellest kraani pikendusest? Tean, et selline asi peaks olemas olema, kuid ise kunagi näinud ei ole.
Kroomitud detailide hulgas hakkas silma üks jupp, mida tuvastada ei suutnud. Millega tegu?

Terv
Prii
Tervist

Kraani pikendusest saab pildi ikka, teen mingi aja pärast. See mis pildil on mootori kaane, või siis kere pleki luku hammas, lukul on veel keel allpool aga see on see asi, mis pealt paistab, asub kohe relee karbi peal.

Parimat

Lauri
Vasta
#32
Tervist,

siin siis pilt kraani pikendusest.

   

Vahepeal niipalju, et panin üle aasta mootori käima, töötab, aga kõrin on sees, peab vaatama kasti üle.

Video

Parimat

Linntamm
Vasta
#33
Ilus töö, kena jälgida!

See kõrin on üpris sarnane käivitusratta kõrinale, kui hoob alla jääb ning kalasaba nukid hakkavad üle jooksma. T200 ise muidugi ei tunne, ehk põhjuseid veelgi...
vanamotopisiku ohver
Vasta
#34
Just. Mul oli sama jama selle körinaga.
Kui tömbasin kickstardi hooba yles-kadus ka körin.
Löpuks eemaldasin yldse,kuna el.start toimis edukalt.
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne