Accord Hatchback

valts Kirjutas:Nädalavahetusel ilmnes selline asi, et auto hakkas tasapisi järjest rohkem nn.puterdama ...
...Ise kahtlustan küünlaid/juhtmeid. Pole teisi vist suht kaua vahetatud.
Mida targemad arvavad?

Terv,
Vallo

... ja mis siis oli?

terv.
a.


Vasta

Üks küünlajuhe oli oma elu lõpetanud ja sellest tulenevalt ka 3 töötavat silindrit. Vahetasin juhtme ära, nüüd korras. Lähiajal lähevad vahetusse ka ülejäänud juhtmed ja küünlad.

Eelmisel nädalavahetusel sai õli kah vahetatud.

Kuna radikas on ikka väga nutune ja minu poolt juba 4 korda lapitud, (vanakooli vend kes radikat tegi, ütles et sellist mädapuru polegi ta enne näinud) mõlgub mõttes selle vahetus.

Kuna romula kraami väga ei usu, siis küsisin igaks juhuks poest uue radika hinda. Noh......2600.-Rolleyes
Müüja ütles kah, et ikkagi Honda ju! Aga selle võrra pidi jälle vähem juppe minema.Toungue

Ise mõtlesin et kui 1500-ga radika saaks, siis võtaks ära, aga nüüd tuleb vist alternatiive otsida.

Aga muidu auto täitsa sõidab!

Terv,
Valts@Hondamees

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta

Tere taas rahvale üle pika aja!

Kõik on oma projektidega nii tublid olnud et oma Honda päeviku leidsin alles kolmandalt lehelt. Aeg see siis ka ülespoole upitada.

Mai keskel said vahetatud küünlad, juhtmed, õli (Comma), õli-ja õhufilter. Lisaks veel kogu auto üle vaadatud..... et sellega 3000 km Soomemaa teid taaskord mõõta. Auto oligi terve suve põhjanaabrite juures, liikus vaid iga paari nädala tagant mõned sajad kilomeetrid. Kõik toimis probleemideta.
Üks pilt kah siia sellest ajast.
[img][Pilt: p7162312ke6.jpg][/img]

Väikesed probleemid algasid aga nüüd kui oli vaja ülevaatusele minna.Rolleyes

Lörisev ja igast võimalikust kohast natuke gaase eraldav väljalaskesüsteem ja hädiselt toimiv käsipidur olid neist suuremad.

Taaskord sai siis hoolduspäev tehtud- tagapidurid lahti võetud ja kogunenud tolmust/sodist puhastatud ja kässaritross pingutatud, väljalaskesüsteem alt ära, uus sukk vahele pandud ja mõned augud/vahed torudes ja ühenduskohtades kinni keevitatud ja lõpuks kogu see kaadervärk normaalselt auto alla tagasi paigutatud. Siis läks aga huvitavaks:
nn."pükste" ja väljalaskekollektori ühenduskohast murdusid kinnitades kolmest poldist kaks, tulemuseks loomulikult hääl millega ausalt TÜV-st tegema pole mõtet minna. Saigi siis poole ööni puuritud ja aretatud ning asi sai korda. Jäi vaid mõnus vaikne vilin järsemal gaasivajutusel. Nagu turbokas oleks.

Ühesõnaga ülevaatus sai sooritatud, kiideti pidureid laideti heitgaase(mis nii vanal autol on ka loomulik). Saab taaskord ühe aasta liigelda.Smile
Nüüd kui auto korras ja toimiv on sellega päris hea sõita. Oluliselt vähenenud müra, ilusti käiv mootor ja minu meelest paranendu tõmmeWink teevad sellest vanakesest tänuväärse igapäevaliikuri.
Kütusekulu on väike, minek küllaltki sportlik, juhitavus hea, mahutavus väiksuse kohta eeskujulik ja tehnikapool Hondale omaselt probleemitu. (Kolme aasta jooksul olen vaid keret ja mõnda lisaseadet remontinud ja korrapärast hooldust teinud. Silla ja mootoriprobleemid on siiamaani veel suht võõrad. Big Grin Loodame et see veel nii ka jääb.

Üldise rõõmupuhangu kõrvale ka negatiivne:
Auto all roomates jäi silma kere järsult halvenev olukord altpoolt. Kolm talve soola sees uputamist ja muul ajal pikad seismised ei mõju õhukesele Jaapani plekile just hästi. Peab vist kunagi hoogtööna täistaastamise käsile võtma. Auto juba liiga armas et puruks rallitada või vanarauda viia.

Edu siis teistelegi oma suuremate ja väiksemate projektidega!

Valts@turbo-AccordBig Grin

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta

Paneks kah siis kirja mis autoga vahepeal juhtunud on.
Tegelikult suurt mitte midagi.

Uue aasta alguses jõudis minuni selline väljaanne:

[Pilt: 9780801986802.jpg]

... mis oleks pidanud raamaturiiulis juba neli aastat tagasi olema.  Aga parem hilja kui mitte kunagi, ütleb vanarahvas.
Peab küll ütlema et tegemist ei ole just väga hea manuaaliga, sest joonised ja pildid väga pisikesed ja kehva kvaliteediga aga noh.. vähemalt igasugu skeemid ja värgid on sees.

Jõuludest siiamaani olen Hondaga pidevalt ringi lasknud ja väsimise märgid hakkavad ilmnema. Autol, mitte minul Big GrinBig GrinBig Grin

Radikas on täiesti mäda, kahekordne lappimine ei toonud mingit kasu, ikka tekib mõni uus koht kus läbi hakkab ajama. Kui linnavahel sõita ja sooja mootoriga foori taga seista, tuleb kapotialt väikesi aurupahvakuid. Põhjuseks kuum aurav jahutusvedelik. Mõningate kaasliiklejate silmis võib näha tugevat hämmingut ristmikul "tossavat" autot nähes. Üks naisterahvas tegi koguni nii suured silmad, et ma mõtlesin, et ta kutsub politsei ja päästeameti. Õnneks seda ei juhtunud.

Nii ma siis kallangi ülevalt vaikselt "eluvedelikku" peale ja asi toimib. Õnneks saab varsti vee peale üle minnaCool

Mis siis veel?

Viis aastat sõitu saanud odavad Debica M+S-id said järsku otsa. Mustrit veel nagu on aga korraga lendasid kõigil rehvidel traadid külgedelt välja. Ilmselt sai lihtsalt aeg otsa neil. Eks muidugi ole ju palju ja koormatud autoga sõidetud.
Selle tulemusena ostsin kohe ette 175/70 R13 Dunlopi M+S-id. Enda üllatuseks on rehvipunktides 13 tolliste rehvide valik üllatavalt näru. Kõik veerevad nüüd ju 15-16 tollistel püksirihmadel.

Vahetada tuleb aga ka tagumised "papud", enne kui pauk käib.

JA nüüd kõige suurem uudis:
Accordi vahetab välja veidi uuem liikur, mis hakkab Honda asemel igapäevakilomeetreid lugema.
Selleks on saatuse ja juhuse tahtel 1997 aasta Volvo V70, mille nelja ratast (AWD) viib edasi 2,4 ridaviis koostöös väikese vurriga (turbo).
Kilovatte on terve p....täis, nii et kindlustust saab kohe hoolega maksta. Sõitnud veel ei ole kuna auto vajab väikest remonti aga õige pea saan juba ka sõiduomadusi kommenteerida.
Igatahes loodan et sellest masinast tuleb sama hea ja probleemivaba liikur kui mind seni teeninud Accordist.

Edu projektides!

Vallo

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta

valts kirjutas:

Radikas on täiesti mäda, kahekordne lappimine ei toonud mingit kasu, ikka tekib mõni uus koht kus läbi hakkab ajama.

Aga oled sa proovinud sellist kohta nagu
www.radiaator.ee
või
www.lakiauto.ee

nemad tegelevad radikatega ise sain JEEP CHEROKEE 9800.- maksva radika laki autost 3500.- koos kohale toomisega
Civicule aga panin mitsu colt'i radika ette.
Vasta

Tegelikult olen uue radika hinda juba mõnda aega uurinud aga ausalt öeldes ei peibuta selle 2600 kroonine hind eriti ostma. Kisub juba poole auto hinna kohtaSad

Kunagi aga teen selle investeeringu ära, sellel aga juba omad põhjused ja eesmärgid.

Aga tänud kaasamõtlemise eest!

Vallo

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta

Tere-tere!

Niisiis on kätte jõudnud see aeg kui peaks selle Honda päeviku kinni panema.

Alates 01.09.2007 ei tohi selle autoga enam avalikus liikluses osaleda kuna Augustikuuga lõppesid nii kindlustus kui ka ülevaatus...ja neid seekord enam ei pikenda.
See truu ja uskumatult töökindel sõiduvahend on mind neli aastat ausalt teeninud ja aeg tal kah nüüd väljateenitud vanaduspuhkusele minna. Ehk teisisõnu öeldes hakkas Accord lõpus juba igast küljest väsima ja sõidumõnu kadume (eks sellel ole oma süü ka uuel ja suuremal "daily-driveril" millega juba kevadest saati ringi toimetan.

Kui kellelgi huvi on siis on saadaval antud Honda all olevad talverehvid:
2tk Dunlop Graspic DS2- 175/.... R13- ostetud uuena kevadel, sõitnud max 1000 km. Väidetavalt väga hea pidamisega talvelamellid. Letihind umbes 1100 kr tk, mina küsin näiteks 1600 kr paar. Usun et on hea diil.
http://www.rehviekspert.ee/index.php?lan...ain_id=109  

2tk. Rotex 3000, kah vist 175/... R13 ja samuti max tonni sõitnud lamellid. Hinda küsiks näiteks 800 kr paar.
Huvilistel paluks ühendust võtta, soovitavalt privas, muud kontaktid profiilis kirjas.


Lubama siinkohal ei hakka aga...
mis veel sellesse 1984 aastal välja lastud Honda Accordi puutub, siis päris nii see ikka ei käi, et sõidan ühe ägeda auto lõpuni läbi ja saadan seejärel koos saba ja sulgedega Kuusakoskisse. Üht või teistviisi Te sellest autost veel kuulete /või seda näete.

[img][Pilt: pa060315qb7.jpg][/img]

Vihjeks niipalju, et kui keegi teab kusagil sellist autot seismas siis paluks sellest mulle julgesti märku anda. Eks siis vaatab, paar doonorit ei tee kunagi paha


Igatahes Suured Tänud "Hulgusele" selle suurepärase sõiduvahendi eest!

Vallo@I´ll be back

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta

sai isegi omatud sellist autot ja taastatud teda mingil määral kuid rahaline seis jäi peale teise samasuguse ostu natukene soiku ja seega pidin limiteeritud võimalustega hakkama saama kuid loodan, et sa ei tee sama viga mis mina kunagi tegin ja mida ma väga kahetsen on see, et selle maha müüsinSad isegi mingid osad peaks sellest alles olema
Vasta

Ja kuhu need kaks Hatchbacki sinu käest läksid?

Valts@uudishimulik

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta

üks oli osadeks ja teine oli siis see liikuv varjant seega oli mul terve auto osadena... kuid selle korralikuma(muideks usa tuledega ees) müüsingi maha kahjuks ja nüüdne omanik lasi mootori kinni ja vedeleb nüüd
Vasta

ei pagan, kestev aplaus selle peale.

Kes oleks osanud arvata, et aia äärde unustatud "mootoririkkega" auto, veel niikaugele jõuab.
Ära siis tõesti minema viska, mul varsti (viisaastaku plaanWink ) suurem varjualune olemas, saab mõned ühikud lageda taeva alt ära toimetada, kui vaja teeme suuremaks ja saab "akkordeonile" kah koha.
Saue mustast isendist ei tea enma midagi, vedeles teine veel hiljaaegu parklas, aga pole seal enam ammu käinud.
Elva täpselt samasugune isend lõpetas sõitmise vast aasta tagasi, edasine saatus teadmata ja ega rohkem olegi neid näinud.
Küll aga on selle ajstu Hondad populaarsed Norras, siin võib neid ikka VÄGA heas konditsioonis kohata, mõned vist lausa tehase värvi all, eks siis vastavalt ka kuskil lammutustes ehk veel liigub.

edu
a.


Vasta

Hulguse jutule veel niipalju lisaks, et kuna selle kerega Accord tundub olevat suunitletud USA turule, siis loomulikult leiab neid sealtki.
Sai ka uuritud vähe, heas korras isendid umbes 300 taala maksavad Rolleyes Transa läheks küll kolm korda kallimaks aga siiski.

Muidugi oleks veidi tobe Jaapani autosid Ameerikast tooma hakata.

NB, eelmisel leheküljel mainitud peaaegu uued Dunlopi 175/... R13 lamellrehvid ikka veel saadaval.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta

sinu auto polnud isegi plaani poolest usa turu poole mõeldud kuna sinna tehti eri varjante millel olid ees klapp tuled või 4 kandilist tuld

sinu muideks põhja euroopa jaoks toodetud auto.

ning kui sul see masin müügiks läheb siis ma oleks suur huviline

või siis kui ülesse ehitama hakkad siis minu käest saaksid kokku 500.- eeq eest niipalju juppe kui mul veel alles on ning juhatan su kohta kus minu usa varjant seisab mis on küll sama kerega kuid usas toodetud ja ametlikult kannaks nimetust acura coupe kuid peale kerenumbrite vahetust sai ta arvele võetud honda accordina

kuid jah kui müüma hakkad anna teada cino_estbmx@hotmail.com ja ma ehitan selle auto ülesse ja taastan ta esimesse noorusesse tagasi
Vasta

hulgus Kirjutas:ei pagan, kestev aplaus selle peale.

Kes oleks osanud arvata, et aia äärde unustatud "mootoririkkega" auto, veel niikaugele jõuab.
Ära siis tõesti minema viska, mul varsti (viisaastaku plaanWink ) suurem varjualune olemas, saab mõned ühikud lageda taeva alt ära toimetada, kui vaja teeme suuremaks ja saab "akkordeonile" kah koha.
Saue mustast isendist ei tea enma midagi, vedeles teine veel hiljaaegu parklas, aga pole seal enam ammu käinud.
Elva täpselt samasugune isend lõpetas sõitmise vast aasta tagasi, edasine saatus teadmata ja ega rohkem olegi neid näinud.
Küll aga on selle ajstu Hondad populaarsed Norras, siin võib neid ikka VÄGA heas konditsioonis kohata, mõned vist lausa tehase värvi all, eks siis vastavalt ka kuskil lammutustes ehk veel liigub.

edu
a.

lammarites enam pole ja saue parklast see must isend on kuusakoskisSad käisin isegi silma viskamas sellele kunagi peale

ja see elva kandis ongi minu oma ja seisma jäi siis kui ma maha müüsin kuna ka mootoririkkega... nimelt saale kolks oli sees ja mina sõitsin selle kolksuga juba aasta ja natukene peale kuid see must elva kandist siiski veel minu nimel ja isegi tean kus pesitseb


ja kulat ei osta keegi teine seda omale mina tahan seda...
Vasta

Veidi tõbisena "toareziimil" olles tekkis aega foorumeid lugeada ja nostalgitseda... Big Grin 

Mõtlesin et lõpetan viisakuse pärast selle Accordi projekti ka ära.
Mõned aastad auto seisis kuuri taga ja ootas et äkki ühel päeval temaga ikka midagi tehakse. Seisukord muutus nende aastatega muidugi järjest kehvemaks.
Paraku teeb aga elu pidevalt oma korrektuure ja kõigega tegeleda ju ei jõua, samuti on ajaga peale tulnud uusi ja huvitavamaid projekte.

Nii saigi vana sõber 2014 suvel haagisele pandud ja pidulikult viimsele teekonnale saadetud:

[Pilt: SAM_3730.JPG]

Ehk tuleb ta varsti meie maale tagasi juba mitmekümne aasta võrra noorema Accordina... Wink, lähen panen ennast VEHO-s järjekorda... Big Grin

Aamen!

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta

Mis allolnud piprapott-velgedest sai?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Veljed jätsin alles, mõtlesin et äkki ma ise või keegi teine tahab kunagi mõne vanakooli-projekti juures kasutada. Pildi peal on nad veel auto all sest see võimaldas vintsiga käru peale tõmmata.

Kui kellegil huvi, siis põhimõtteliselt on veljed saadavad, ise ma neile lähitulevikus rakendust ei näe.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta

Õhtust,

Kui ma väga eksi, siis laekusid need veljed miskise VW alt. kaugelt vaadates ilusad, aga isegi 12a tagasi vajasid tõsist iluravi.
Samases mõõdus 13" plekkvelgi teemaks oleva auto alt on terve pinu aia veeres ootamas, koos "peaaegu uute" rehvidega.

Edu järgmiste projektidega,
a.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne