11-11-2016, 23:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2016, 23:24 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
See kõige viimasena toodud raibe sai täna õhtul sooja aetud sest üksõhta oli natuke aega ning sai sellele mootor kokku laotud. Nüüd siis vana pealt minema ja uus peale. Vana mootor tuleb plokini paljaks koorida ja plokk utiili viia, sellega pole midagi teha.
Käisin täna tartust jumzile JJV siduri ketast otsimas aga leidmata see jäigi. HPM-is oli küll üks aga see mingi imelik, polegi sellist veel näinud Seega kui kellegil peaks juhtuma üks jumzi jõuvõtuvõlli siduriketas üle olema siis ärige maha... Võib olla ka kasutatud aga sisu ehk nuudid peaks korralikud olema, katteid saab ju vahetada. Riiulis valik nigelaks jäänud, üks isend on aga sellel nuudid suht õhtal.
Kuna JJV ketast ei leidnud siis lohutuseks võtsin paar tavalist ketast jumzile varuks... Eks kui pooleks võtab selle siis on näha mis sel sees on.
Klaase peaks laskma juurde teha, varud hakkavad lõppema
Käisin täna tartust jumzile JJV siduri ketast otsimas aga leidmata see jäigi. HPM-is oli küll üks aga see mingi imelik, polegi sellist veel näinud Seega kui kellegil peaks juhtuma üks jumzi jõuvõtuvõlli siduriketas üle olema siis ärige maha... Võib olla ka kasutatud aga sisu ehk nuudid peaks korralikud olema, katteid saab ju vahetada. Riiulis valik nigelaks jäänud, üks isend on aga sellel nuudid suht õhtal.
Kuna JJV ketast ei leidnud siis lohutuseks võtsin paar tavalist ketast jumzile varuks... Eks kui pooleks võtab selle siis on näha mis sel sees on.
Klaase peaks laskma juurde teha, varud hakkavad lõppema
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB