Soomes Taastatakse RAF 977
#1
http://www.kanadanvani.fi/RAF-977/RAF-977.htm

http://www.kanadanvani.fi/RAF-977/RAF1/index.html

http://www.kanadanvani.fi/RAF-977/2raf/index.html

http://www.kanadanvani.fi/RAF-977/11raf/index.html
Vasta
#2
Suur töö on ette võetud, aga originaalist minnakse päris kaugele...

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3
Eestis neid vist ei vedele ammu enam kusagil?
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#4
vedelemas isegi paar tükki siin lõuna pool on, üks tartu-põlva maantee ääres, teine kuskil suunaga viljandi poole...
aga no kered olid neil juba algusest hapud nagu mul vanaisa rääkind, kes sellega uuena tööd pidi tegema.


Vasta
#5
Võimalik, et veel mõned on. Lähim eksemplar, mis taastamist vääriks, on Järva-Jaani vanatehnika varjupaigas.

http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=324

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6
(23-12-2014, 11:46 AM)Aspelund Kirjutas: Võimalik, et veel mõned on. Lähim eksemplar, mis taastamist vääriks, on Järva-Jaani vanatehnika varjupaigas.

http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=324

A.


oot aga mis neil vahe on, mina mäletan sellist masinat Eraz nime all...


Vasta
#7
suurim vahe on selles, et ühed on armeenias vast tehtud ja teised lätis.
Vasta
#8
Algselt toodeti Lätis Latvija nime all, kui uus Raf peale tuli läks tootmine Jerevani Erazi nime all, rahvakeeli ka "armeenlaste kättemaks"
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9
Kerekuju on üldjoontes sama. Eraz tuli aga 99 protsenti ajast kaubikuna.

Kõige lihtsamad meetodid tuvastamiseks: Rafi küljeplekid on siledad, Eraz peab hakkama saama sooneliste plekkidega. Lisaks on ukse keskel pressitud triip (alloleval fotol veel pole).

[Pilt: 1391691840_al102_012_HDRI%20ErAZ-762B%20...202000.jpg]

Võrdluseks: RAF-977DM

[Pilt: raf_977_02.jpg]

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10
Tervitus.

Põhjanaabrid näevad tõesti palju vaeva.

Kui kellelgi huvi, siis mul pakkuda üks Eraz. Kere kõva, liivapritsitud ja krunditud. Suhteliselt komplektne, mootor peal ja teeb häält. Dokusmente pole.

Kristjan
REKVISIIT.EE
Tõukerattast tankini
Vasta
#11
No näiteks esimeste tiibade ääred. Uued tükid on täiesti siledad. Originaalis on nad veidi väljapoole kummis. Auto algsetel piltidel on need kenasti näha. http://www.kanadanvani.fi/RAF-977/RAF1/l004.jpg vs http://www.kanadanvani.fi/RAF-977/11raf/r32.jpg

Mis puutub auto omanikku, siis on tal õigus ja võimalus vormida sellest mida iganes. Tema masin, teeb mis tahab. Soovin talle selles edu ja pikka meelt.

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#12
Keegi kes keelt oskaks võiks taastajale kirjutada ja anda märku. Kuna tegu on ju meie maal levinud masinaga,kindlasti ei olda sealpool lahte kõikide selle masina nüanssidega kursis.  Praegu pole veel hilja nõuga abistada. Kellel võimed see abistagu. Smile
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#13
(24-12-2014, 01:03 AM)kalacompany Kirjutas:
(23-12-2014, 20:24 PM)Aspelund Kirjutas: No näiteks esimeste tiibade ääred. Uued tükid on täiesti siledad. Originaalis on nad veidi väljapoole kummis. Auto algsetel piltidel on need kenasti näha. http://www.kanadanvani.fi/RAF-977/RAF1/l004.jpg vs http://www.kanadanvani.fi/RAF-977/11raf/r32.jpg

Mis puutub auto omanikku, siis on tal õigus ja võimalus vormida sellest mida iganes. Tema masin, teeb mis tahab. Soovin talle selles edu ja pikka meelt.

A.

Kiidan Sinu positiivset suhtumist. Kahjuks voi onneks soomes muutub see soiduk peale tehnilise ylevaatuse labimist museo..mustanubri soidukiks, Ja olles kainud ja nainud ja kuulnud kuidas neil ajaloolise vaartusega autosid aksepteeritakse siis andke andeks ... Soome pool kuuldes meie tingimusi sai atakki... Sellisel moel ei olegi voimalik mingit vanatehnika seltskonda omada kui koigil peavad olema 100 prossa originaalid mida nii kui nii kunagi valja ei tooda...Ma ausalt ei taha kellegile halba, aga kui see meeskond kes meil seda vatehnikaasja ajab ei suuda ja ei taha oma 100 prorotsendist loobuda mis nii kui nii on pakasuha... siis ausalt on tegemist  mingi omakasupyydliku yritusega. Raske rahakotika venennikesed suretavad lihtsalt noortes huvi.  

70% pole päris sada... Wink ehk saab ka lõdvemalt.

Ma juba hulga aastaid tagasi jahusin,et tegelt tuleks ka legaalseks teha kõik vene aeg elus hoitud ja vene juppidega üles turgutatud,solgitud masinad. See on meie ajalugu. Need masinad võiksid siis ka üritustel osaleda ja minupärast andku või hall nummer,kui musta värvi ei anna välja. Tehnilisse passi lihtsalt märge,et on segaverelane ja asi mutt. Big Grin  Mis sellest siis halba oleks. Autod võivad ju jubedad olla aga mehed on ikka normaalsed. Ja asjal oleks ka hariv moment juures. Nii mõnestki autost võib aja jooksul lõpuks originaalilähedane masin saada,sest kui tahta kohe täiesti musta numbri väärilist autot siis läheb mehepoegadel isu üle ja hakatakse tegelema hoopis muude hobidega..... Igaühel ei ole eesli kannatust. Big Grin
Mitu musta numbri väärilist Eesti päritolu vanasõidukit aastas taastatakse ja musta numbri saavad? Mõelge sellele......
Selge on muidugi ka see,et musta numbri latti ei taheta madalamaks lasta. Mul endal pole selle vastu midagi ja ega ei peagi järelandmisi tegema. Pigem tuleks lihtsalt kaugemale ette vaadata. Kui tahetakse uusi huvilisi ja liikmeid juurde,tuleb midagi ette võtta. Viimane aeg siis.

Ettepanek siis ka. Andke must nummer aga juurde märge,et originaalsusprotsent näiteks -36% Kui auto sile ja ei ole silma riivav,oleks ju kõik ok. Sellega ei teeks ju liiga 100 prossa meestele.
Iseasi on see,kas "sakste" kõrval kõlbab selliseid käulasid näidata.....?
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#14
(24-12-2014, 01:50 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:
(24-12-2014, 01:03 AM)kalacompany Kirjutas:
(23-12-2014, 20:24 PM)Aspelund Kirjutas: No näiteks esimeste tiibade ääred. Uued tükid on täiesti siledad. Originaalis on nad veidi väljapoole kummis. Auto algsetel piltidel on need kenasti näha. http://www.kanadanvani.fi/RAF-977/RAF1/l004.jpg vs http://www.kanadanvani.fi/RAF-977/11raf/r32.jpg

Mis puutub auto omanikku, siis on tal õigus ja võimalus vormida sellest mida iganes. Tema masin, teeb mis tahab. Soovin talle selles edu ja pikka meelt.

A.

Kiidan Sinu positiivset suhtumist. Kahjuks voi onneks soomes muutub see soiduk peale tehnilise ylevaatuse labimist museo..mustanubri soidukiks, Ja olles kainud ja nainud ja kuulnud kuidas neil ajaloolise vaartusega autosid aksepteeritakse siis andke andeks ... Soome pool kuuldes meie tingimusi sai atakki... Sellisel moel ei olegi voimalik mingit vanatehnika seltskonda omada kui koigil peavad olema 100 prossa originaalid mida nii kui nii kunagi valja ei tooda...Ma ausalt ei taha kellegile halba, aga kui see meeskond kes meil seda vatehnikaasja ajab ei suuda ja ei taha oma 100 prorotsendist loobuda mis nii kui nii on pakasuha... siis ausalt on tegemist  mingi omakasupyydliku yritusega. Raske rahakotika venennikesed suretavad lihtsalt noortes huvi.  

70% pole päris sada... Wink ehk saab ka lõdvemalt.

Ma juba hulga aastaid tagasi jahusin,et tegelt tuleks ka legaalseks teha kõik vene aeg elus hoitud ja vene juppidega üles turgutatud,solgitud masinad. See on meie ajalugu. Need masinad võiksid siis ka üritustel osaleda ja minupärast andku või hall nummer,kui musta värvi ei anna välja. Tehnilisse passi lihtsalt märge,et on segaverelane ja asi mutt. Big Grin  Mis sellest siis halba oleks. Autod võivad ju jubedad olla aga mehed on ikka normaalsed. Ja asjal oleks ka hariv moment juures. Nii mõnestki autost võib aja jooksul lõpuks originaalilähedane masin saada,sest kui tahta kohe täiesti musta numbri väärilist autot siis läheb mehepoegadel isu üle ja hakatakse tegelema hoopis muude hobidega..... Igaühel ei ole eesli kannatust. Big Grin
Mitu musta numbri väärilist Eesti päritolu vanasõidukit aastas taastatakse ja musta numbri saavad? Mõelge sellele......
Selge on muidugi ka see,et musta numbri latti ei taheta madalamaks lasta. Mul endal pole selle vastu midagi ja ega ei peagi järelandmisi tegema. Pigem tuleks lihtsalt kaugemale ette vaadata. Kui tahetakse uusi huvilisi ja liikmeid juurde,tuleb midagi ette võtta. Viimane aeg siis.

Ettepanek siis ka. Andke must nummer aga juurde märge,et originaalsusprotsent näiteks -36% Kui auto sile ja ei ole silma riivav,oleks ju kõik ok. Sellega ei teeks ju liiga 100 prossa meestele.
Iseasi on see,kas "sakste" kõrval kõlbab selliseid käulasid näidata.....?

Ma usun ja loodan, et selles suunas kunagi ka mingi liikumine tuleb. 

Aga 10+ aastat tagasi kui see musta numbri teema seaduslikuks sai, oli olukord meie teedel teine. Tollal kasutati reaalset ja ebareaalset vanatehnikat kohati veel igapäevasõitudeks, selge oli see et jäik seaduslik kirves tuli vahele lüüa, kas näiteks 1972. aasta Taunus on suremise piiril ront või vanatehnika. Mu oma kadunud naabrimees sõitis veel 2002. aastal oma rängalt ratsitud 401-mossega suviti suvila vahet. See oligi tema ainus auto, mis omas täiesti reaalset praktilist kasutust auto funktsioonis. 
Tollal oleks olnud suhteliselt mõeldamatu, et vanatehnika saaks sommide museorekisteriga võrreldavatel tingimustel vanatehnikaks. 

Nüüdseks oleme vist hakanud jõudma faasi, kus need nõukaajal (või 90.-datel peale Soomest toomist) ratsitud masinad on saanud "päris" vanatehnikaks, mitte pole kellegi igapäevased piima järel käimise autod. Liiklusohutuse seisukohast on seal oluline erinevus.
Vasta
#15
RAF i ja ErAZ i erinevus oli ka kvaliteedis. Mägedepoegade töökultuur jättis pehmelt öeldes soovida. Lätlaste bussike oli omas ajas
korralik ja moodne sõiduriist.Eriti vanem kumerate katuseakendega variant.
Vasta
#16
Igatahes on tegu Eesti kultuuriga - näiteks filmis Navigaator Pirx peatab vapper ulmepõneviku kangelane sama bussikese. Ja mitte hääletades vaid sirutades välja käe ja paigutades selle mootorikattele, kahe esitule vahel.

Millest saame teada, et bussikese inerts on väike, vähemasti oli väike  Big Grin
Vasta
#17
Minu Eraz-i kogemused jäävad sinna 20a taha, kui vanaisal oli see töö auto, mis ma siis miskit 5 või veidi vähem olin. Üle raudtee sõites hüppasid kõik uksed autol lahti ja siis oligi peatus peale igat pisemat ülesõitu. Big Grin


Vasta
#18
JerAZ ehk"Armeenia kättemaks nõukogude rahvale" Wink Meedias/ajakirjanduses oli kõik muidugi ilus:
mugav,hea manööverdusvõimega ja vastupidav auto.
[Pilt: IMG.jpg?gl=EE]
[Pilt: IMG_0001.jpg?gl=EE]
Vasta
#19
Tundub, et see viimane sõiduk on moodne hübriid, võimalik isegi, et pistikhübriid (a la Opel Ampera või BMW i8).

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#20


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne