NSU ZD 201 Pony 36a
#21
Tere


Tundub et neid L ültse vähe toodetud http://www.nsu24.de/html/rahmennummern.html
,NSU registrist ei leidnud ühtegi.
Info ZDL kohta pärineb nendest allikatest:
http://www.nsu-greifzu.de/html/nsu_201_z.htm#nsu201zd
http://www.sittingmax.de/html/zd_bilder_und_daten.html
Huvitav kas hammasratas spidomeetriga NSU esiratas ja tagaratas on samad?
Esi hark peaks olema erinev kuna ZD puuduvad avad spidomeetriajami kinnitamiseks.
Osta pildil asub rattal paagi all mitte signaal vaid mingi tundmatu detail.
Pidur on kindlalt paremal muidu peaks pidurivarras olema nähtav.
Vasta
#22
(06-03-2015, 13:06 PM)yann Kirjutas: Tere


Tundub et neid L ültse vähe toodetud http://www.nsu24.de/html/rahmennummern.html
,NSU registrist ei leidnud ühtegi.
Info ZDL kohta pärineb nendest allikatest:
http://www.nsu-greifzu.de/html/nsu_201_z.htm#nsu201zd
http://www.sittingmax.de/html/zd_bilder_und_daten.html
Huvitav kas hammasratas spidomeetriga NSU esiratas ja tagaratas on samad?
Esi hark peaks olema erinev kuna ZD puuduvad avad spidomeetriajami kinnitamiseks.
Osta pildil asub rattal paagi all mitte signaal vaid mingi tundmatu detail.
Pidur on kindlalt paremal muidu peaks pidurivarras olema nähtav.

Loogiline on, et luksusmudeleid vähem tehti, oli ju selle Pony mõte pakkuda rahvale lihtsat ja odavat sõiduriista, lisaks mitte eriti priisata, nagu võimule tulnud klassikud olla väitnud - või asemel suurtükiv vms... Aga seal Andy lehel on ka asjad ilmselt segamini nende mudelitega ja nende nimetustega, see ZD Block Luxsus või mis seal oli, sittingmaxi lehel on ka kirjas, et see Block ei olnud ikka "see block", mis ZDB... aga ma saksa keelt ei valda ja see mudel mind ei ole huvitanud, kuna endal sellega kokkupuudet pole olnud ja see hilisem ZD, ZDL, ZD Pony, ZD Block on üldse NSU toodangus vist kõige segasem etapp. On ka teistel saksa tootjatel need seeria teemad ühe mudeli raames, aga NSU paneb minu arusaamise järgi ikka Zündapile, BMW-le ja teistele suurtele saksa tegijatele ikka pika puuga oma mudelinimetuste all toimuvate moderniseerimistega.
Seal saksa NSU registris on suhteliselt vähe tegelikku toodangut iseloomustavat materjali, isegi vist greifzu-mehe Lutzi tsiklid puudu, rohkem pealesõja värk...
Kui rataste kohta käivast küsimusest õigesti aru sain, siis 30-ndate NSU-dest ainult NSU 601 OSL II seeria ja WH seeria tsiklitel olid ühesuguse rummuga rattad ees ja taga, ketiveoga 20-ndatel ka erinevad rummud, kuidas seal esimese otsa (hakkas tsikleid tootma 1901) rihmaveoga mudelitel oli, seda mina ei tea.
Julgeks pakkuda, et (vähemalt mingile maale alates 1930-st) ei olnud neil 200 ccm esiharkidel mingeid lisaauke spidokakronsa  kinnituseks, pead ei anna.
Osta pildil on paagi alt näha riistakasti-trumlit ja konstaabli vasakut jalga.
Jah, parempoolset pidurit on aimata küll, seega jääb vist vahemikku 1934-36.
Vasta
#23
 Osta.ee pildil  tuntsin huvi detailist mis asetseb silindripeast ees pool.
Kõige segasem on lugu elektriseadmetega erinevatel mudelitel muud põhi erinevused eri ZD mudelitel määratletavad. 
Olen huvitatud igasugusest infost Boschi 150x2/5  7ja 8 seeria esilaternate kohta
http://www.nsu.riders.pl/gallery/v/201zd...6.jpg.html
Spidomeetriga asi selge http://www.nsu-greifzu.de/PDF/TZD3011D.PDF
Vasta
#24
(06-03-2015, 18:24 PM)yann Kirjutas:  

Minu jaoks on kogu lugu segane, aga eks see sõltub teadmiste hulgast ja interpretatsiooni võimest....
Viidatud poolaka tsiklil on vahelduvvoolu Ruthardti magneeto, millel tarbijate toitmiseks väga vähe võimsust, äkki oli ainult 15 W? (vb ka veidi rohkem). Kui teema tsiklil juba võimas alalisvoolu generaator, siis ka kindlasti võimsama hõõglambiga esilatern ja jaksu ka pasunat toita.
Ebaysse on momendil paisatud hulga manuaale ZD ja ZDB tsiklite kohta. Tühise 130.- € on võimalik soetada näit. 1936 aasta õpetussõna ZD Pony kohta, müügilehel ka üks joonistatud üldpilt tsiklist näha
http://www.ebay.de/itm/NSU-D-RAD-201-ZD-...3aa330b9fe

Lisaks pakutakse 10.- € eest eelmise sajandi ajakirja Oldtimer Praxis, kus 4-l lehel keegi spetsialist kirjeldab ebamääraselt oma ZD Pony lugu, ega sealt midagi kasulikku ilmselt ei leiaks, aga no meeleolu tekitaks ikka.
http://www.ebay.de/itm/Oldtimer-Praxis-0...35e1e65405

Boschi 150 esilaternate kohta kahjuks mingisugust infot peale selle, et neil on plekist kopsik ja klaas ees, prns sees, mina ei oma. Eelmine nädal müüdi küll ebays ühte laternat, ilma spido auguta, kontroll-lambi ja kaitsmepesaga.
Vasta
#25
Tere

Ebays müüdav käsiraamat olemas(originaal,mitte koopia).
Kirjandust ja pilte vähe minu valduses oleva mudeli kohta saadaval.
Minule teada-olevalt konkreetset mudelit toodetud 2200tk.
Peale pikka uurimist (mootori numbri järgi raskem ratast tuvastada), "saadud"auto unionist datenblatt.


http://fotoalbum.ee/photos/15059/108231217
Vasta
#26
Tere

Mis erinevus on Noris MLZS 6/30/50 süütesüsteemil SDZ 6/30-ga?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne