Uunikute 14. Talveralli 2015,nutt ja hala,kas sierraga rajale saab?
#21

(31-12-2014, 14:36 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Tegin tiba statistikat. Et pilt oleks klaarim võinii.

Seis postitusega 143:



Kopikas – kokku 27, unikaalseid 14 (koos ralliversioonidega, ilma oleks 11)

Maskviss – kokku 15, unikaalseid 4

Volga – 3 unikaalseid 1

Sapakas – 4, unikaalseid 3

Raf – 2, unikaalseid 1 (tegelikult saaks vist unikaalseid kolm, kui Allan ühe veel starti tiriks, tinglikult)

Uaz – 3, unikaalseid 2

Gaz – 10, unikaalseid 4 (koos puhtijaga, võibet connoisseuridel on palju muidki kriteeriume)

Zil – 1

BMW – 7, unikaalseid vast 5

Honda – 1

MB – 2, unikaalseid 2

Cadillac – 5, unikaalseid 5

Volkswagen – 11, unikaalseid 8

Ford – 9, unikaalseid 6

Opel – 3, unikaalseid 3

Toyota – 4, unikaalseid 4

Tsiklid – 3, unikaalseid 3

Alfa Romeo – 1

Renault – 1

Saab – 5, unikaalseid 3

Volvo – 5, unikaalseid 3

Suzuki – 1

Citroen – 1

Nissan – 2, unikaalseid 2

Hanomag – 1

Chevrolet – 1

Mazda – 1

Fiat – 4, unikaalseid 3

Saurer – 1

Porsche – 1



Regatud 134, neist unikaalseid 87


Milline Fiatidest unikaalne ei ole. 95a oma vist Smile
Vasta
#22

(01-01-2015, 20:12 PM)marguskeba Kirjutas:  
(31-12-2014, 14:36 PM)DevilDeVille Kirjutas:  blablabla


Milline Fiatidest unikaalne ei ole. 95a oma vist Smile

Unikaalseks loetakse seda, mida teist samasugust pole kirjapandud. Elik kahe tatitopsi vahel tuleks tõmmata liisku. Jnejne. Tuhandest maskviss 412-st üks välja valida näiteks. Ja et hala ei tõuseks taevani, siis kasvõi kümnest 1959 aasta tiivulisest samakerega Cadillacist valida üks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#23

(01-01-2015, 20:39 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(01-01-2015, 20:12 PM)marguskeba Kirjutas:  
(31-12-2014, 14:36 PM)DevilDeVille Kirjutas:  blablabla


Milline Fiatidest unikaalne ei ole. 95a oma vist Smile

Unikaalseks loetakse seda, mida teist samasugust pole kirjapandud. Elik kahe tatitopsi vahel tuleks tõmmata liisku. Jnejne. Tuhandest maskviss 412-st üks välja valida näiteks. Ja et hala ei tõuseks taevani, siis kasvõi kümnest 1959 aasta tiivulisest samakerega Cadillacist valida üks.

Ok.
Sain vastuse. Vähemalt ei ole minul üks 27st ladast Smile
Vasta
#24

Kel veel autot pole, siis jõuaks veel selle replika valmis ehitada  Rolleyes Küll mitte vana, kuid piisavalt unikaalne ja silma paitav.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1916213&rhash=0d3e
[Pilt: 60723630.jpg]
Vasta
#25

Tegin statistikat ka Priidu nimekirja järgi (mõnede korrektiividega, mida tean kindlasti mitte tulevat):

Kopikaid 26 ühikut, neist 12 erinevat mudelit (15 koos võidusõidunäoliste erimitega)
Maskvisse 14 ühikut, neist 5 erinevat mudelit
Volkswagen 14 ühikut, neist 9 erinevat mudelit
GAZ (volgadeta) 10 ühikut, neist umbes 5 erinevat mudelit (ei loe ennast mingiks eksperdiks)
Ford 9 ühikut, neist 7 erinevat mudelit
Volvo 8 ühikut, neist 5 erinevat mudelit
BMW 6 ühikut, neist 6 erinevat mudelit
Opel 6 ühikut, neist 5 erinevat mudelit
Saab 5 ühikut, neist 3 erinevat mudelit
UAZ 4 ühikut, neist 2 erinevat mudelit
Toyota 4 ühikut, neist 4 erinevat mudelit
Fiat 4 ühikut, neist 3 erinevat mudelit
Cadillac 4 ühikut, neist 4 erinevat mudelit (tegelikkuses 5-5)
ZAZ/Luaz 3 ühikut, neist 3 erinevat mudelit
Tsiklid 3 ühikut, 3 erinevat
RAF 2 ühikut, 1 mudel
Volga 2 ühikut, 1 mudel
Nissan 2 ühikut, 2 erinevat mudelit
Zil 1
Porsche 1
Mini 1
Renault 1
Mazda 1
Honda 1
Alfa-Romeo 1
Saurer 1
Hanomag 1
Mercedes-Benz 1
Suzuki 1
Citroen 1
Chevrolet 1

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#26

(01-01-2015, 18:34 PM)Jukkis67 Kirjutas:  Kas oleks siis korraldajal / organiseerijal aeg möelda et miks samad autod näiteks saab automaatselt jälle järgmisel aastal osaleta . Ehk oleks möted kui näiteks sama auto ning meeskond on saanud rajale juba 2 vöi 3 korda osaleda  et kukub automaatselt ära järgmise aasta nimekirjast  ja saaks ka uut verd ning autosid  yritusele osalema .  Arvan et kui samad näöd aastaid omavahel kokku saada midagi paremaks ei muudu  ja mötted käia ainult samamoodi ringi asjadest tuleb rutiin ja se vist pole eriti hea asi.Vöi on see lihtsalt liiga läänepäräne mötlemine vöi ettepaneku ?  Ootan huviga .....Wink    Aga ise arvan et huvitavam  oleks kui samad autod ning näöd ei oleks iga aastal omavahel  meeskond kellele osalemine on kindel /  lubatub sellel pöneval yritusel . 

Inimeste osalemist tõkestada on idiootsus, seevastu autode valikuga saab stardinimekirja huvitavaks teha vaevata. Muideks, maskviss 412 ei ole eriline auto, näiteks selle aasta arvestuses on seda konkurentsitult kõige rohkem kirja pandud.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#27

Tere,

võin vahetada ainsa GAZ52-01 MRS-1 Nuia tehase kaprem 1990, auto 1980 vl - VOLVO N86 4x4 1969 avl vastu kui unikaalsust taga ajame. Kuigi HR Vilu regatud Gaz-id on üks taastatud eelmine aasta Tartu versioon ja teine Nuia on hetkel tegemisel ja tuunimisel. Siis mina arvan ikkagi, et kui autoga on vaeva nähtud ja hoolitsetud siis võiks ta rajale saada. Muidugi oleks mudelipõhine selekteerimine kõige lihtsam Priidule, kuid siis peaksid ühesuguse mudeli omanikud liisku tõmbama kes saab ja kõik. Solvumine keelatud.

Hundu77
Vasta
#28

(02-01-2015, 17:10 PM)hundu77 Kirjutas:  Tere,

võin vahetada ainsa GAZ52-01 MRS-1 Nuia tehase kaprem 1990, auto 1980 vl - VOLVO N86 4x4 1969 avl vastu kui unikaalsust taga ajame. Kuigi HR Vilu regatud Gaz-id on üks taastatud eelmine aasta Tartu versioon ja teine Nuia on hetkel tegemisel ja tuunimisel. Siis mina arvan ikkagi, et kui autoga on vaeva nähtud ja hoolitsetud siis võiks ta rajale saada. Muidugi oleks mudelipõhine selekteerimine kõige lihtsam Priidule, kuid siis peaksid ühesuguse mudeli omanikud liisku tõmbama kes saab ja kõik. Solvumine keelatud.

Hundu77

See "unikaalsustabel" on JU koostatud GAZ-spetsiifikat mitte tundva inimese poolt.
Kus "UAZ" tüüpi sõidukitest osa on eraldi välja toodud, osa aga "GAZ"'idena loetud.

Unikaalsust võiks ka hinnata antud margi/mudeli sõidukorras/käigus olevate eksemplaride hulga järgi maailmas (või siis meie maailmajaos).

Või tootjariikide kaupa.

Ehk ongi Eestis ehtiatud sõidukite säilivuse huvides parem, kui GAZ52-MRS-01 veokid Talverallil ei osaleks? Tehti selliseid mõned tuhanded, sõitvatena (ülevaatuskõlbulikena) säilinud kümmekond.

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta
#29

Smile  ma juba ootasin millal gaz-i ja caddy mehed vaidlema lähevad
ilmselt ei hakata muidugi gaz-e ja caddysid kunagi rallilit eemaldama liiga suure hulga pärast (see jääbi ikka mosse ja zigulli meeste pärusmaale)
aga tavainimese jaoks on ju ikka gaz kas ninaga või ilma (molotov) ja caddy kas tiibadega või ilma - muidu pole neil mingit vahet, sisuliselt näevad ka  mingi 53a caddy ja gaz-12 ka täpselt ühesugused välja, niiet need võiks ka ühte patta panna
sõitke parem alfade ja lanciatega (kui käima lähevad muidugi)
Vasta
#30

(02-01-2015, 18:57 PM)Andres_k Kirjutas:  See "unikaalsustabel" on koostatud GAZ-spetsiifikat mitte tundva inimese poolt.
Kus "UAZ" tüüpi sõidukitest osa on eraldi välja toodud, osa aga "GAZ"'idena loetud.

Unikaalsust võiks ka hinnata antud margi/mudeli sõidukorras/käigus olevate eksemplaride hulga järgi maailmas (või siis meie maailmajaos).

Ma ei häbenenud ka oma statistikasse kirjutada, et ei loe ennast GAZ-i eksperdiks. Samas, kui inimene ise oma sõiduvahendi regab näiteks UAZ 542-na või GAZ69-na, siis nii ma nad oma jaotustesse ka kandsin. "Volgat" ei hakanud teadlikult tarbesõidukitega samasse ritta seadma, niisamuti ei paneks "Tšaikat" või "Pobi" või ZIM-i mingite viitekümmetkahtedega ühte patta.

Selle nn "unikaalsuse" point on siiski selles, et stardirivi poleks igav. Ise olen püüdnud iga aasta käia erineva sõidukiga ja pole paljuks pidanud ka kamraadidele selliseid asju kasutada anda, mida kindlasti teist samasugust starti ei tule. Kavatsen samadest põhimõtetest juhinduda ka edaspidi.  Nagu eelpool juba asjakohaselt mainiti, ei ole küsimus mitte mõnes GAZ-is vaid ikka kopikate ja maskvisside hunnikutes.

Kui ma muidugi kõigest valesti olen aru saanud ja publikum ei tahagi erinevatest autodest koosnevat stardirivi näha, siis pole eriline probleem oma tutvusringkonna paarkümmend huvitavat autot ära jätta ja kõik asendada nullkuute või neljasajakaheteistkümnetega.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#31

Hundu77 tule ikka oma regatud "nuiakaga". Meie masina (nr26) eripära veel selles, et me pole suutnud tuvastada kus ümberehitus on teostatud.
Vasta
#32

Kuna hetkel paistab mossegagi rajale saamine lahtine, postitan siia teemasse Smile
Ilma nutu ja halata küll.
Eile sai rallikas koju veetud ja virtuaalsel kujul on kamanda valmis.
Päriselus on paar asja veel teha.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#33

Ma ei hakanud regamise teemat läbustama, aga ma avastasin, et päris hea props tekkinud... Isegi kui kõik mossed (ehk moodsamas kõnepruugis maskvissid) ja sigullid ära keelata, on autosid ikka üle 100, mis oli siis siis Priidu välja hõigatud esialgne piir. Priit, ega sul ei ole kuskil käepärast näituseks 2005 aasta stardilisti, saaks väikse võrdluse teha, kuidas elu on 10 aasta jooksul edasi veerenud?

41@kallutaja kaheksakümneviiendast mansast...
Vasta
#34

(04-01-2015, 12:16 PM)41Degree Kirjutas:  Ma ei hakanud regamise teemat läbustama, aga ma avastasin, et päris hea props tekkinud... Isegi kui kõik mossed (ehk moodsamas kõnepruugis maskvissid) ja sigullid ära keelata, on autosid ikka üle 100, mis oli siis siis Priidu välja hõigatud esialgne piir. Priit, ega sul ei ole kuskil käepärast näituseks 2005 aasta stardilisti, saaks väikse võrdluse teha, kuidas elu on 10 aasta jooksul edasi veerenud?

41@kallutaja kaheksakümneviiendast mansast...

Sama hästi võiks kõik BUSSID ära keelata, kes krt kuskil bussidega rallit on sõitnud? Ja veokatest ainult 51-d, sest see on legendaarne rallikas, kõik puhtijad, õppesõidukad ja muud kriips peale.

Lärmata saab igat moodi ja ega ainuõiget lahendust pole kui et aasta piir kindlalt paigas nagu kunagi öeldud. 1982 viimne taks ja olgu sa mosse või volvo uuema aastaarvuga peale ei saa.

Minuarust juba PLASTSTANGE'ga peaks keeld olema Smile , mis tähistabki üldjoones 1982 aastat kus need hakkasid ilmuma.
Vasta
#35

(04-01-2015, 12:16 PM)41Degree Kirjutas:  Priit, ega sul ei ole kuskil käepärast näituseks 2005 aasta stardilisti, saaks väikse võrdluse teha, kuidas elu on 10 aasta jooksul edasi veerenud?

54 sõidukit ja 3 tsiklit Smile
Vasta
#36

(04-01-2015, 14:07 PM)wax Kirjutas:  
(04-01-2015, 12:16 PM)41Degree Kirjutas:  Priit, ega sul ei ole kuskil käepärast näituseks 2005 aasta stardilisti, saaks väikse võrdluse teha, kuidas elu on 10 aasta jooksul edasi veerenud?

54 sõidukit ja 3 tsiklit Smile


Esimene meie pere poolt korraldatud Talveralli oli 2004 Reval-Perona ja seis osalejate ja autopargiga oli selline: 
.pdf tulemused 2004.pdf Suurus: 21.54 KB  Tõmbamised: 593

38+2 oli siis esimene kord. 2006 oli tulemus 65+6, mis on olnud ka tsiklite osalemisrekord! 2006 oli esimene aasta, kui Rakveres oli bänd: MosseLiiga punt Fast Moskiitos! JA nii see asi siis muudkui kasvas...
Nagu näete, on enamus esimesel Legendiga ralll osalenutest siiani rivis!
Vasta
#37

Tere.


18.01.2004.


Hr.veski kirjutas... Seega, seltsimehed, viimane võimalus varsti ennast üldse regada või sõprade autodesse sokutada. 40 autot on piir, ja selle täitumisel saavad lisaks kirja vaid ja ainult kahe vanatehnikaklubi(Unic ja Unic-Moto) liikmed pädevate autodega sõitma tulles.


2005a.


http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=9986&page=2

Väravamehaanik kirjutas... Ürituse algne idee oligi haarata vanatehnikaliikumisse noori ja hakkajaid, kes suvistele ja ülimalt väljapeetud üritustele ei julge oma tehnikaga tulla. Ziz 110 või mõne läikiva Mersu kõrvale on ju üsna kohatu parkida kergelt roostes 412, ometigi peab suurem idee ja töö kusagilt alguse saama. Kuna toimiv uunikute talveralli on muutunud ütlemata populaarseks ja mõnest küljest isegi elitaarseks, siis on varsti vaja jälle midagi noorsoo harimiseks mõtlema hakata. Neli aastat tagasi ei kujutanud keegi ette, et huvilised valmistuvad ja restaureerivad tehnikat spetsiaalselt talveralli ideest lähtuvalt.

Korraldusliku küljepealt soovitaks tekitada talverallile kaks sektsiooni, ühed, kes läbivad raja legendi kohaselt noppides punkte ja teised, kelle Regio kaardile on lihtsalt punane jutt tõmmatud ja kes punktidest ei hooli. See hoiaks vast korraldajate närvirakke kokku. Kuskilt maalt transsi sattudes ei olnud punktid ja muu maine väärtus enam oluline, palju olulisem oli sultanitel sabas püsida ja peeglist RAF-iga hüppavat perekonda vaadata. Nalja kui palju! 

Noored ja hakkajad foorumi lugejadki võiks ennast vabatahtlikena ürituse korraldamiseks üles anda, see on hea lihtne võimalus vanatehnika liikumist näpuga katsuda ja vaikselt asja sisse pugeda. 
Natuke häbi oli mul korraldajate pärast, kes tundusid ülejäänud seltskonna taustal eriliste lontrustena, kasutades liiklemiseks tänapäevast tehnikat. Kusjuures esines ka vasturääkivusi, Kaspar põhjendas uue tehnika kasutamist korraldamisel vajadusega kiiresti kohale jõuda aga Priit ütles stardis, et rajale minev vanatehnika on võimeline ka 150 km/h sõitma. See küsimus tuleb võtta teravdatult päevakorda ja ma vestlen sel teemal korraldajatega ISE.



Hr.Veski kirjutas... Üldiselt on nii, et isegi Uunikute Talverallil tuleb ikka võistlusjuhend mõttega läbi lugeda ja selle sisust aru saada. Vanatehnikameeste puhul on see mittelugemine täiesti isegi aksepteeritav(on tegu siiski ju lõbuga, mitte spordiga), kuid juhendeid ei viitsi lugeda ka pärissportlased. Üldse on lugemisega eestlastel viimasel ajal raskuseid.


2006a.


Sinisega märgin need, kellelt on raha laekunud.

1. Margus, Volvo C303 Lapplander

2. Wax, M-412(nüüd piduritega[Pilt: biggrin.gif])

3. Grupp Seltsimehi, Gaz 66. Kirovi Kiirreageerijad

4. Nymmik, Zaz 965

5. Auto-fänn, raju LandCruiser 1977, lõpuauto hädaliste kraavist väljavedamiseks. Või hoopis koos sahaga kõige ette. Kogemused tal ju Hiiumaalt[Pilt: biggrin.gif]

6. Chobram, Vaz 2106

7. Jansa, Snabb Tegel Volvo 244

8. Parmhot, Zaz 965 powered by Lada

9. Dworkin, Opel Manta

10. Tox, Ford Taunus WRC

11. Christopher, Opel AsconaB

12. Aavo, Ford Taunus 1974

13. Carrec, MZMA-408, eelimise aasta teine mees, auto nr. 113

14. Urmas, Volvo 244 Taxi, Kuusalu Autobaas nr.1

15. Thomas, UAZ Suomi Special, Kuusalu Autobaas nr.2

16. Didõk, Citroen 

17. Kristjuhan, Vaz 21063 või VW K70

18. Muuseumipapa ja sõbrad, M-B O 309

19. Sm. Stõkovits, Zaz 968. Peale NLiidu lagunemist said kindralist ja tema autojuhist TK UKU liikmed...

20. Indrek66, Terroristibuss, kuhu on ilmse liialdusena installitud soojendus.

21. Maku, Saab99

22. Mr.Bungle, Ford Taunus

23. Marko, Granada

24. Säm, Põrnikas

25. Kullokas, Gaz69. Aga miks mitte korviga Ural, Dnepr või M???

26. Eno, TA-6. Võib juhtuda, et Sulle anname mõne kaasreisija. 

27. Mati, VW Type3. Vabastamine kohtunikuametist. Aga nüüd asendajat vaja!

28. 13piisab, Mosse või Volga

29. Caddy73, Buick Super Eight 1948. Vaat nii, härrad ja seltsimehed[Pilt: cool.gif]

30. Rustang, Escort Mk.I 

31. Priit Peljo, BMW E12, eelmise aasta võidumudel

32. Alar, Mosse. Kahjuks naisekipaaž ei saa tulla, hr.Hermanson on saanud minu isikliku kutse ja hõivab õigustatult antud koha.

33. Ermo, Opel MantaB "rebasesabaga"

34. Joel, VW Bus, soojenduseta peovaagen.

35. Allan, Chevy Van. Teate ju küll Paide õlgkübaraga "hullu" ja selle tiimi alatist valmisolekut võimalikult totter olla. Vanem "raud" ei ole kahjuks veel valmis. Mees, kes oskab maastikuautoga isegi siledal pinnal kinni jääda[Pilt: biggrin.gif]

36. Martin460, midagi eriti stiilset ... jälle. Bronn, aga ei pääse nende tiim seegi kord.

37. "AfroPesur", BMW1502. Veel üks tunnustatud pullimees. Koos BMW-kindral Lillega.

38. Karu-Mõmm, ikka Lada. Esimesel kolmel rallil kohutava kihutamisega hiilanud tegelane. Mina olin tagaistmel kahe tunniga koomas ... hirmus oli[Pilt: biggrin.gif] Et esimene kord jäi mul Vihula "vahele", siis seekord luban lõunapausil ontlik olla[Pilt: biggrin.gif]

39. Jänt, Pobeda M-20"püha neliainsus". Kõva konkurent kõigile nii stiilsuses kui kiiruses.

40. Valts, IZ korviga

41. M-klubi1(Raivet), Dnepr korviga. Mees, kes armastab jõulupuud.

42. M-klubi2(Tanel), K-750 korviga või IZ korviga. Lihtsalt kena poiss siniselt ekraanilt.

43. Peep, Iz-Kombi"jandivabrik".

44. LaSa, Jeep Wagoneer V8. Veel üks väljatõmbaja.

45. Jutulind, Jeep Wagoneer(uus tegija) või juba rallil nähtud Plätsun oh Kombi.

46. Toomas "Idalimu", Gaz24. Loodame, et see aasta ikka mootor ka töötab[Pilt: biggrin.gif]

47. Sm.Supp, BMW E21 ehk "hainina kolmene"

48. Pets ja Kärt(Nagu Pets ja Korsten?), M408. Võitis tänu ilusamatele prillidele ja heale esinemisele Karu-Mõmmiga võrdsetel punktidel aastal 2004.

49. Stihl, Alfa Romeo 75. Aga seejuures olgu itaalia keel suus, kui strati tullakse! Ja jalgpall sakib täiega ... Liga-A tasemel[Pilt: biggrin.gif]

50. Miilits Moon, kapten Kanep, uurija Unimagun, leitnant Lilleke, miilitsa-Volga. Liiklusviisakuse kontroll kaugelt Võrumaalt. Asendasid Sm.Teedevalitseja, kel tarvis kahjuks kodus umbetuisanud teed rookida[Pilt: wink.gif] 

51. Janek, Mosse 427IE.

52. Taaravainu 1, tehnikat neil ha, seekord siis Mosse.

53. Taaravainu 2, Jawa Militar, soolotsikkel!

54. Jesper, Ford Escort Mk.I

55. Varblane, üks kahest saklasest. Eelmise aasta võitja puusuuskade ja pappkohvriga[Pilt: biggrin.gif]

56. Mart, nüüd juba terve, Zaz 968A, naelutatud metssea rehvidel.

57. Sm. Metalliotsija, K-650 korviga. Detektor metallov, paluks kaasata abiautona mõni Volga-tüüpi esindusauto, sest limusiinid plaanivad sõita korralikke teid pidi. Hea oleks pikk ja must auto[Pilt: wink.gif]

58. Janar555, K-750 korviga. Tore[Pilt: biggrin.gif]

59. Markel, Lada. HobiKlubi esindaja rajal, kujundaja[Pilt: biggrin.gif]

60. Paks, MB W123.

61. M-Klubi3(Andreas), K-750
62. M-Klubi4(Kaire), Gaz 24 "Volga"
. Tsiklite üks abiauto.

63. Taruvaras, Latvija. Vanad tegijad saavad ikka peale.

64. Sm.Jaamakorrldaja, PAZ. Kirovi rajoonivalitsuse operatiivtöötajad.

65. Teet, M-400, 1948. Tuntud treila- ja Mersumees on endale lõpuks õige sõiduvahendi leidnud[Pilt: biggrin.gif] Kolmas katse...

66. Isand TeearuM-B 290, 1936. Kes paneb paremaks???

67. Kristjan, Bedford buss. Eelmise aasta stabiilseim lumesistuja Albus[Pilt: biggrin.gif]

68. Kodanik, kelle ma juba suutsin unustada[Pilt: biggrin.gif], Gaz 51

69. Lembit, Volvo 244. Peale LK2 tegemist ja kohtunikutööd kihutab 3000-kroonise Volvo244'ga ralli kaasa. 

70. Piibur, pikk ja must auto. Peale LK3 tegemist ja kohtunikutööd sõidab niisama kaasa ja näitab ennast. 

Saigi kõik. Aitab, rohkem lihtsalt ei mahu.
Nagu tähele panete, siis kahjuks ei saa rallil osaleda Indrek Sirk ja Valdo. Kurb...


2006a.tehti selliseid toredaid avaldusi,et rallile pääseda... Avaldus Talverallil osalemiseks.    Ralli korraldajale.



Kuna masin, millega sooviksin osaleda, ei vasta etteantud kriteeriumidel just mitte kõige paremini, siis kõhklesin kaua...

Eelnev talveralli kogemus puudub.

Üldine suhe vanatehnikasse...? Kui seda hullust võiks suhteks nimetada, siis see on muidugi olemas. Ehk, täpsemini väljendudes, see on kogu mu elu. Või viimased 10a sellest...Sest enne seda ei olnud midagi...[Pilt: smile.gif] Nagu öeldakse...

Sõiduvahendiks, millega tahaks osaleda, oleks Alfa Romeo 75, mille olen täielikult taastanud 2001a ja hiljem on teda kasutatud vaid Alfa Romeo Klubi Üritustel ning vahete-vahel on masin, kaasaegsema puudumisel või vahetamisel, olnud ka igapäevakasutuses. 



Kui huvitab, saad auto kohta rohkem inffi siit: http://www.carrating.org/car.php?3171



Mis seal salata, peres on ka vanemaid autosid, millega võiks uunikumide rallil osaleda : Jaguar XJ6 1978a ja Ford Capri 1969a....



Tjaaa....Sellega seoses võiks muidugi pikemat debatti jätkata....

Siinsamas foorumis osa mehi on väitnud ( ma ei ütle, et see hr. T. Piibur oli...[Pilt: biggrin.gif]), et kui inimene midagi elus on korda saatnud (so restaureerinud), siis miks mitte ta ei võiks seda uuesti teha....

Mina arvan teisiti. Nimelt, kui ikka korra oled ühe auto all sõna otseses mõttes verised 1000 tundi mööda saatnud, siis mitte kuidagi kohe ei kipu teda siia Eesti kaalikaväetisega soolatud teedele talvel tooma....mis iganes põhjusel, kasvõi sellepärast, et sama asja elus enam teist korda ei viitsi/pole huvitav teha ....

Jutt käib siin Jaguarist....( vaata ka http://www.arh.ee/klassika/ , pildid on kahjuks vales järjekorras...)

Capriga ei saa aga osaleda üsna lihtsal põhjusel: masin on hetkel taastamises ja seetõttu molekulideks lahti võetud....Sõitma hakkab ta tõenäöliselt alles suvel.



Seetõttu lisaksingi oma avaldusse sõiduvahendiks Alfa Romeo 75e. 

Arvan, et selline masin nii heas sõidukorras ( ma ei väida absoluutselt, et ta oleks mingi restaureerimise tippteos; pigem vastupidi, piisav käeharjutus algajale autoehitajale) on siiski küllaltki eksootiline meie väikeses Eesti riigis. 

Julgen väita, et sellist autot Te oma igapäevases tänavapildis kindlasti ei kohta...isegi Hollandis ega Rootsis enam mitte.

Tehnika, millest ta koosneb, vastupidi, on jälle ülivana ja ammu järeleproovitud: veoskeem, et mootor ees ja sidur + kast tagasilla kohal, sealhulgas deDion tagasild, võeti Alfa Romeo poolt kasutusele juba 1972a; käigukasti sünkroniseerimissüsteem on Porschelt, kes hülgas selle kulumiskindluse puudumise tõttu 60ndatel (=kast "kestis kuskil 100 tuhat km, pärast seda vajas juba sünkronite vahetust); ees torsioonvedrustus, taga tavalised keerdvedrud; kaalujaotus oma aja kohta küllatki revolutsiooniline 50/50...jne; räägib juba enese eest...



Lugupidamisega,
Hart Jürine alias Stihl.


Ja mis on põhiline.


Hr.Veski kokkuvõte Talverallist... PS! See ei ole võidu ja auhinna peale sõitmise üritus, vaid FUN, FUN ja veelkord FUN!


Seda võib jätkata veel ja veel ja kel huvi saab lugeda ise vanu teemasid.


Tervitustega Allan.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#38

Oleme osalenud talverallis juba 2 korda , iga kord uue autoga . 2012 aastal helesinisega Moskvich 408 66 a . 2013 aastal Moskvich 427 parempoolserooliga 71a . 2013 olin kaitseväes , ja nüüd 2015 aastal tuleme juba uue mudeliga Moskvich 412 73a. Aastal 2016 tahame tulla Moskvich 403 või 401 . Ühe sõnaga iga aasta uus vanasõiduk mille väljalaskmise aasta mitte varem kui kui 75a. Ja igal aastal mäletan siuke reegel nägu aasta piirang , mitte varem kui 80 a.
Siis igal aastal detsembis avaneb uus talveralli teema , ja iga kolmas või neljas sõiduk mis tahab osa võtta ,rikkub see aastapiire reegel . Inimesed tahavad osaleda Izh 412 moskvich 2140 lada 2106 2105 2107 2108 ja uuem mudelid , siis välisriikide autod milliste väljalaskmise aasta on kuskil 80a ja 90a vahel .

Ja ralli korraldajad pääsevd neid läbi , pärast aga hakkab möla , et jälle sama asi nägu eelmised aastad et paljud autod ei ole uunikumid aga võttavad osa .

Minu arvates asi on lihtne . Vanuse piir 78a ja kõik autod mis on uuem , Vabandus aga kohtumiseni järgmisel aastal kui te leiate endale vana auto . Need kes tahavad osa võtta peavad aru saama et on vaja täita vanusepiirangu reegel , ja talveralli muutub huvitavamaks .

Seosega ei tule järgmistel aastadel sellist probleemi et pool sõidukid on mingi golfid , citroenid uued volvod ,sierad , sittaks palju IZh 412 , ja 05 08 zhigulid ja muud ( mitte uunikumid) .
Vasta
#39

(05-01-2015, 22:56 PM)Junkers88 Kirjutas:  Seosega ei tule järgmistel aastadel sellist probleemi et pool sõidukid on mingi golfid , citroenid   uued volvod ,sierad , sittaks palju IZh 412 , ja 05 08 zhigulid    ja muud ( mitte uunikumid) .

Suht savi, mis aastast see 412 pärit on. Igal tuhandel juhul vaataks mõnda korralikku 79 aasta Toyotat või Mazdat parema meelega. Küsimus on ikkagi selles, et ei oleks kogu stardirivi ühesugused käkid. 

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#40

Ma arvan ,et osa Mosse ja Siksi omanikud on vanuses 20 + ja nede jaosk on need pillid täielik eksootika.

Vanadele peerudele  Big Grin  vanusega 35+ on Mossed ja Siksid mõtetu saast ,mida isa kõrval lapsepõlves tuli pidevalt putitada ,samas ise sai esimesed soolosõidud tehtud Sirjede ja Datsun 100 amprilistega ja nendest on soojemad mälestused.

Paljude jaoks on retro hobikas mingi lapsepõlve uuesti läbi elamine.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne