29-04-2015, 12:28 PM
Ega surveplaat kinni pole käppade otsas?
August peaks saama käppi vastu survelaagrit lükata kruvikeerajaga ilma surveplaati liigutamata.
Sõbrale tegime ka paar aastat tagasi sidurit sai niisama uus korv sisse pandud ja trall algas.
Plaat, mis käib poltidega hooratta külge paindus niipalju läbi et kui siduri lahti lasid tõstis vedrud üles ja libises.
Lisaks sellele ta ka veel ei lahutanud kuna käppadega litsuti ta niipalju sissepoole kaussi et surveplaat ei lasknud ketast lahti täielikult.
Algul miski kuu aega asi toimis aga ju selle ajaga nätsutati see plaat nii pehmeks et enam ei saanud.
Panime siis vanalt tehase korvilt selle plekist plaadi, muud asjad jäid vanad ja nii ta on juba teist aastat.
Ketas liimitud katetega ka muidugi oli hakanud poegimiseks ettevalmistusi tegema ja läks ka see vana tagasi kuigi oli pisut õhuke teine.
Moraal: Kui ikka vähegi kannatab panna tagasi originaalosi mitte saasta.
Kes veel ei tea, siis lahtivõtuks ja kokkupanekuks kavalus lasta augu kaudu lahti korvi poldid ja jätta korv koos kettaga kasti otsa.
Teatavasti on sinna tehtud sama mõõduga nuudid korvile ja kettale ning neid kokku ajada on väga vastik tegevus.
Lisaks ei taha mootor hästi välja mahtuda sest poolraamide esisilla kinnitus läheb vastu karterit aga nii talitades mahub vabalt.
August peaks saama käppi vastu survelaagrit lükata kruvikeerajaga ilma surveplaati liigutamata.
Sõbrale tegime ka paar aastat tagasi sidurit sai niisama uus korv sisse pandud ja trall algas.
Plaat, mis käib poltidega hooratta külge paindus niipalju läbi et kui siduri lahti lasid tõstis vedrud üles ja libises.
Lisaks sellele ta ka veel ei lahutanud kuna käppadega litsuti ta niipalju sissepoole kaussi et surveplaat ei lasknud ketast lahti täielikult.
Algul miski kuu aega asi toimis aga ju selle ajaga nätsutati see plaat nii pehmeks et enam ei saanud.
Panime siis vanalt tehase korvilt selle plekist plaadi, muud asjad jäid vanad ja nii ta on juba teist aastat.
Ketas liimitud katetega ka muidugi oli hakanud poegimiseks ettevalmistusi tegema ja läks ka see vana tagasi kuigi oli pisut õhuke teine.
Moraal: Kui ikka vähegi kannatab panna tagasi originaalosi mitte saasta.
Kes veel ei tea, siis lahtivõtuks ja kokkupanekuks kavalus lasta augu kaudu lahti korvi poldid ja jätta korv koos kettaga kasti otsa.
Teatavasti on sinna tehtud sama mõõduga nuudid korvile ja kettale ning neid kokku ajada on väga vastik tegevus.
Lisaks ei taha mootor hästi välja mahtuda sest poolraamide esisilla kinnitus läheb vastu karterit aga nii talitades mahub vabalt.