uuemate kaubikute kogemused
#21

Endal hetkel teine Master all, eelmisega sõitsin 100 tuhat ära, läks liisingusse tagasi. Selle aja sees vahetati garantii korras veepump, käigukasti laagrid, siduri survelaager 2x, tagaukse hinged roostetasid kinni, esisilla kinnitused pea iga hooldus vahetatud, poldid-mutrid vast, see neil küll tüüpviga, muu tavalised kuluasjad. Tagapidurid vajavad hooldus ja määrimist, muidu võivad üllatada häälte ja suppordite kinnijäämisega. Hooldusvälp tehasest küll 40 tuhat aga esindused teevad miskipärast 20 pealt (tavalisest raskemad teeolud jne. bla bla nagu see jutt on - kui saab raha võtta siis seda võetakse). Läbisõit koguneb muidu 2/3 trassi ja 1/3 linna. Muidu Tln. esindusega (City) igati rahul, just suhtumine on neil super, käimar remonditi näiteks nädalavahetusel ära ja esm. oli buss korras! Teisel bussil kellal 68 tuhat, käimar jälle ilmutab väsimuse märke kerge undamise näol, vedrustuses kolksud sees ja rooli keerates kummikrigin kuulda - ka amordipadjad pidid minevad asjad olema. Koormat kannavad muidu reipalt, pea 2x kandevõime ületamine pole midagi teinud ja esindus on seda ka möönnud et kestab küll. Muidu arvan, et selle raha eest saab bussi küll (võrreldes näit. VW või mersuga, eriti vw tundus et kõik asjad on lisana ja vaja juurde osta). Ega üle garantiiaja polegi teist mõtet pidada, mis teisel sajal nendega juhtuma hakkab pole kahjuks kogemusi.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#22

Vot põhjust, miks Masterit enne proovima peab kui üldse sobivaid kandidaate otsima hakata, on piltidelt hästi näha. Lisaks ebamugavale istmele, on ka rooli asend erakordselt emane.

Transitit juhi nagu sõiduautot, aga Masteril on rool pikali nagu Ikarusel. Uuematel saab seda vähe regullida, aga normaalset asendit pole olemas. Vb selle ebamugava käte asendi pärast väsib ka selg.
Vasta
#23

Enamus siiski 3 kohalised
Minu tähelepanekute järgi on see 1 kohaline kõrval iste vähe levinud
Vasta
#24

Minu tähelepanekud käisid uute kuubikute kohta. Kasutatud masinal loeb vaid ja ainult konkreetse isendi seisukord. Wink

Kasutatud MB võib osta vaid Tallinnas või Rakveres resideeruv isik, kuna temal on mingigi hooldusalternatiiv olemas. Või teeb kõik vajaliku ise, otsides juhendmaterjale terahaaval netist kokku.
Ega Transit päris ilmaasjata ole õige mitmel maal kaubiku sünonüümiks Big Grin

Muretuid CRmootoreid olemas ei ole Sad . On õnnetumaid või vähemõnnetuid. Paraku on parjatud konnakolmiku mootorid üsna murevabadeks osutunud ja seni igiliikuri mainet nautinud DMB kontserni tooted üsna ikaldunutena esinenud.

Hästi kinnitatud riiulisüsteemiga liikuvtöökoda on tegelikult üsna viisakalt bussi keret koormav asi, kuna kogu raskus jaguneb ühtlaselt. Ning reeglina ei loksu, veere ega põrka mööda kuuti ringi.

Mis uksehingi puudutab: kõigil autodel murduvad hinged varem või hiljem küljest, kui uksed pidevalt piirajasse lastakse kukkuda. Mida suurem uks ja väiksem hing, seda varem see juhtub Toungue
Vasta
#25

Sai siin küsitud reaalsete tarbijate käest (ühel purjetamiskaaslasel on termokuute kohe hulgim ja firma arenguga on Ta kõikmõeldavat tarbinud) ja ka nendel lähevad arvamused seinast-seina! Absoluutselt kõigil on omad head ja omad vead. Kirutakse Silberi ja Info teenindusi aga ei erinevat needki väga teistest etc. Kõnealuse täistöökoja ehitas lapsepõlvesõber aga Masteri peale ja see kestis küll. Mida aga tuleb vaadata: esiteks unustage ära valge värv sest seda ei olegi kuudile peale pritsitud (värviliste lakivärvidega mitmekordne mikronite vahe) ja lubatud haagiste kaalud kui on tahtmist maks.lubatut vedada! Ei olegi kõigil suurtel-võimsatel kuutidel teps mitte 3500 kg O2 lubatud. 
Samas, seesinane purjetamis-Meelis aga ka teine purjetamiskaaslane, kes omab Sprinterit (era-Sprinter, kardispordi ja purjetamise tehnitška), siis selles ollakse ühte meelt - suures piires on ikkagi Mersu Mersu. Aga mis kindel: mõlemad on oma Sprinterid Euroopast ise toonud sest Eestist ei leia suures piires sittagi ja/või hinnalisa on jõhker. Ning Mell ütles, et lõppeks saab ka Silberiga hakkama... 
Samas ILU maksab ka midagi ja siingi on Mersul kerge edu teiste ees  Cool Näiteks selline ja mis on hind ning läbisõit? Või selline aga AUTOMAADIGA, mida vist teised palju ei paku? Eestist saab selle raha eest olematu mootoriga, valge, kepikasti ja ropu läbisõiduga ulmelise juurdehindlusega peldiku. Nii üldjoontes... ja kui pole valge peldik, siis muud "erisused" jäävad ikka samaks! Ok, see on eriti lohe aga mootorit ju ei ole! Sellega võib penoplasti vedada... 
[Pilt: %24_1.JPG]
Vasta
#26

(14-01-2015, 13:29 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...
Mida aga tuleb vaadata: esiteks unustage ära valge värv sest seda ei olegi kuudile peale pritsitud (värviliste lakivärvidega mitmekordne mikronite vahe)
...
siis selles ollakse ühte meelt - suures piires on ikkagi Mersu Mersu.
...

Kas see värvi teema on õige? Kinnitab keegi seda väidet? Iseenesest seletab see, miks just valged esimesena rebasele mekkima hakkavad.

See Mersu teema on kahe otsaga asi - kui ikka ei meeldi, siis ei aita. Aga kellel mekib, siis valik on selge Toungue
Vasta
#27

Sprinterist ei oska öelda, kuna enamus neist on alati valged olnud, aga Vito on küll raudselt metallikvärviga roostekindlam. 

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#28

(14-01-2015, 13:35 PM)v6sa Kirjutas:  
(14-01-2015, 13:29 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...
Mida aga tuleb vaadata: esiteks unustage ära valge värv sest seda ei olegi kuudile peale pritsitud (värviliste lakivärvidega mitmekordne mikronite vahe)
...
siis selles ollakse ühte meelt - suures piires on ikkagi Mersu Mersu.
...

Kas see värvi teema on õige? Kinnitab keegi seda väidet? Iseenesest seletab see, miks just valged esimesena rebasele mekkima hakkavad.

See Mersu teema on kahe otsaga asi - kui ikka ei meeldi, siis ei aita. Aga kellel mekib, siis valik on selge Toungue

Isand Võsa, see on konkreetselt mõõdetud tolle era-Sprinteri mehe poolt! Sealt see hinna"odavus" tulebki - valget värvi ei ole peal! Valge pinnavärv on saast niisama kasutada aga sobib siis, kui kogu auto üle kleepida. Teinegi hää tuttav ostis reklaamifirmale samamoodi valge Masteri, sest see oli igati hea hinnaga ja neile olulise suure töötegemist kannatava katuseraamiga aga see kleebiti kohe täies mahus üle - kestab. Aga kui tahta ülekleepimata "ratastel jõululaata" mittemeenutavat soliidset kaubikulaadset, siis tasub natuke rohkem maksta mitmekihilise ja ilusa värvkatte eest! Tuleb kokku odavam...
EDIT: helistasin ja küsisin üle: kõige sitem tulemus valgega 68 mikronit ja valtsidel olid vaid värvipritsmed peal, metallikud ~140 mikronit. Arvata on, et algselt on kõik kuudid valged, õigemini heleda alusvärviga ja metallikud ju värvitakse eraldi ning mida tumedam värv, seda paksemalt tuleb seda pritsida, et hele läbi ei kumaks! Tootmisliin on nii ökonoomseks timmitud, et iga kuudi pealt säästa kasvõi 10 grammi värvi. Aga toodad miljon kuuti, milline on kokkuhoid???
Vasta
#29

Kohtasin hommikul kontorinaabrit
Neil 3 aastat vana master ja kellal on 670000
Ehk igapäevaselt umbes 1000 km
Nagu miilenki
Ei pidanud lagunema kuskilt 
Vasta
#30

(14-01-2015, 13:43 PM)90Deville Kirjutas:  Sprinterist ei oska öelda, kuna enamus neist on alati valged olnud, aga Vito on küll raudselt metallikvärviga roostekindlam. 
Lisaks on ju Vito saadaval automaadi ja neliveolisena. Hind hinnaks ja Silber Silberiks: Mersul lihtsalt on valikut! Jah, "valge, odav, ebamugav, kole ja kuut", siis on teised paremad. Tahad HEAD ja ka natukenegi ilusamat, on valik väga kitsas. Samas, kui jätta läbisõit tähelepanuta, siis on ka Transitil normaalse mootoriga ilusad suured kaubikud olemas! Ja eks kusagil sellise koha peal kuudi ja normaalse töövahendi piir jooksebki Wink Mulle iseendale "meeldib" selline Transit rohkemgi kui Mersu, näiteks. Oleks veel ka isevahetaja, siis kipuks juba täiuslikule lähedale. 
Sellel Crafteril on jälle mootor unustatud vahele panna, muus osas ju ka igati vinks-vonks pill ja vähemalt istmete poolelt vastab nõudmistele Big Grin 85kW diislit on isegi tonnise eluskaaluga automaadiga sõiduauto sees "vähe", rääkimata sellisest kollisit. Alla 120kW ei tasuks üldse suuremat kuuti vaadata, no ei ole sõitmiseks mõeldud, kui sinna miidagigi peale panna. 
Vasta
#31

deem nüüd läks käest ära
see krd. suurem mootor hakkas oma olemuselt meeldima
peab vaid uurima kuidas kestab

mingi viide oli, et see 3,2 ford on volvo mootor ?
ma pole jõudnud veel ise uurima hakata - aga ehk keegi teab sellest mootorist midagi
Vasta
#32

Sellisse Ford Jumboga(küll 2.3 ja äkki 85kw ning 6k.man.) on aasta sõidetud. Mõnus oli sõita ei lagunenud ja kui oli lisatud elektriline eelsoendi siis käivitus ka -27 kraadi juures. Tagumised klotsid olid ainult uued igal hooldusel (või igal teisel)  ja mulle ütles töökoja meister et piduriketaste vahetamine on natuke suurem töö kui tavaliselt. 

Edit: Kui pead palju manööverdama, unusta mersu. Ma olen pidanud tegema tihti lisa manöövri kohtades kus sama suure ivecoga jääb 1m ruumi. 
Vasta
#33

See 3.2 on Transitil ja Rangeril vahel. wiki andmetel on mootori perekonnanimi PUMA.
Mul Rangeril see vahel,nurrub ilusti ja jaksab minna küll.
Kaks aastat vanal Crateril meil 120kw mootor ja 3.692 ülekanne sillas, kiire nagu sõidukas Big Grin
Vasta
#34

Paneks ka mõne arvamuse/kogemuse kirja.

Esiteks praeguse aja "suur" kaubikute (10 m3+) vahel tuleb valida kas auto roostetab või maadled muude muredega,olen kasutanud 2000 aasta VW LT paar aastat,pole midagi muud halba öelda kui et roostetab.

Praegu kasutan 2012 aasta Boxerit,sõidumugavus on parem kui 2010 aasta Transitil, kütusekulu on umbes 9 liitri kanti,kere väidetavalt tsingitud. Minu masinal on topelt vedrulehed ja kaks tonni ei olnud probleem.
Halb pool on see, et plekk on õhuke ja küljeuste trossisüsteem ei taha külmaga toimida,külmaga käivitub halvasti kuigi küünlad jms korras. Üleüldiselt on salongist tunda, et tegu on odava autoga, üldiselt olen masinaga rahul, kuigi võiks 2012 aasta ja 185000 km kohta parem olla.

Kui Boxerit otsisin vaatasin ka paari Crafterit aga leidsin kahel 2010 aasta masinal juba rooste algeid keset siledat plekki,seega kadus huvi nende vastu

Olen kokku puutunud ka 2008 aasta Transititega, külmaga lähevad küljeuste lingid katki, ei taha külmaga (-20 ) ilma Webasto abita käivituda,kahel masinal olid alla 100000 km käigukasti probleemid,kui lumehange sõita, siis võib genekarihma maha visata, üldiselt pettusin Transitis, kuna see ju ikkagi Transit ja peaks POMMIKINDEL olema.

Kui aga rääkida klass väiksematest kaubikutest, siis on kogemused VW Transporter T5 ga.
Transporter ei roosteta (vähemalt mitte üle mõistuse), kütusekulu on 8 liitri kanti, on olemas ka sõidumugavus Smile ,veermiku kuluosad tuleb vahetada umbes 30 000 km tagant.
Halb on see : Külmaga ei lähe salong soojaks, eriti kui lisasoojendus ei tööta.
Olen autoga rahul ei lagune palju,kuluosi tuleb vahetada (mis on ka loomulik ). Spidomeetril on ees üle 400000 km ja ikka läheb veel külmaga käima Smile .

Minu soovitus jõuallika kohapealt oleks selline, et kui on plaanis ka koormaid vedada siis alla 80 kw ja 2,2 l ei ole mõtet vaadata.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#35

Mina saan ka oma "riista" kiita! alates 1998 olen "tarvitanud" Boxer`it, oli selline asjalik tööloom, 2-liitrise mootoriga jne.
Pärast, 2000 aastal sai uuest pääst võetud ja kasutatud viis aastat Jumperit, väike mudel, aga mootori võtsin 2,8-se, 94 kw. Krt, hää massin oli, 9-kohaline versioonine buss. Viimase rea eemaldasin ja kasutasin teenindus-hooldusbussina terve aja. Vedrustus oli hää pehme. 2005 sai see vahetatud samaväärse tehnikaga, kuid suurema ja kõrgema kerega Jumperi vastu. Ega sel eelmisel ka midagi viga pold, lihtsalt oli suuremat massinat vaja. Seegi on 9-kohaline, samuti viskasin viimase rea välja.
 Miks ma otsustasin 2005-dal aastal hoolimata igasugustest juttudest siiski Jumperi kasuks? Valisin mitu kuud paljude markide (va Opel ja VW) vahel, kaalusin plusse ja miinuseid jne. Võin ära tuua nii mõnedki asjad, mis ühel või teisel margil hää või mitte hää oli:
Mercedes - kallis. nullversioon on nagu kartulikast, kõik lisad, ka kõige mõttetumad, tunduvad olevat tehtud kui mitte kullast, siis vähemalt väärismetallist. Uurisin kullerifirmade meeste käest, kuidas need rahul on. Vastus - lagunevad, nagu iga teine masin. Ja veel - mind ei rahuldanud istmed. Kõvad ja ebamugavad. Kaubaruumiks jääv osa on kitsas.
Iveco - kui poleks valinud Jumperit (teatud põhjustel), siis oleks valinud Iveco. Tõsine töömees. Ei meeldinud kabiini ergonoomika. Tegin proovisõitu ja kohe kuidagimoodi ei meeldinud mulle istme, rooli ja muude juhtimisseadmete asend. Püüdsin end teadlikult välja lülitada Jumperi tundest, aga abi sest ei olnud. Ja veel - Iveco roolis on tunda, et oled veoauto roolis. Tehnika on hea.
Ford Transit - üldiselt hea masin. Kui meeldib, siis üldiselt võib rahule jääda. Isiklikult minule ei meeldinud kägukang, mis veel siis asus põrandal, see on seal vist praegugi, krt päris täpselt ei teagi. Veel ei meeldinud külgakende avanemine - nagu dzotiaugud! Ja veel - istmed ei ole reguleeritavad, välja arvatud juhiiste.
Boxer/Jumper/Ducato- üldiselt võiks arvata, et pole ju erilist vahet, kas Boxer, Ducato või Jumper, kuid võta näpust! Kui lähemalt vaatama hakata, siis on vahe siiski sees. Kere on neil kolmel koos veermikuga ühesugune. Mootorite kohta oli tol ajal üht-teist ka kuulda ja Jumperi tolleaegsetest südametest kuulsin häid jutte. Aga mootor ei olnudki sel ajal otsustav, pigem teadmine, et ma veedan ostetava aparaadi roolis päris arvestatava osa oma ajast ja miks peab see olema ebamugav. Seepärast pöörasin tähelepanu ka sisustusele ning kui alustada "troonist" siis selge võitja oli Jumper. Nii juhiiste kui ka teised istmed olid kõige mugavamad. Seljatoed reguleeritavad jne. Juhi kõrvalistujate iste on küll jäik ja selle asend ei olnud päris õige, kuid seda saab nutikalt reguleerida ja muuta istujale nauditavaks.
 Nii, tänaseks olen oma Jumperiga läbi sõitnud uuest peast alates 302 000 km ja kõik ettetulnud vead läbi teinud. 
 Kõige ebameeldivaks asjaks ongi tagavararatta asukoht ehk selle väljavõtmine ja tagasipanek kuskil teel olles. Kui tunkesid kaasas ei ole... Kinnitus on tõepoolest jabur, kuid minul on see ringi tehtud ja töötab heaste. Plussiks on muidugi see, et ratas ei ole kongis jalus.
 Minu mudelil ei ole tagaustega mingit probleemi olnud. Ma usun, et kui vahetada regulaarselt tihendeid, siis poleks ka teistel, uuematel mudeliltel uste hingedega suurt peavalu.
 Esisild - näidake mulle näiteks 6-aastast Eesti teedel sõitnud masinat, kes ei oleks esisillaga midagi ette pidanud võtma? Jumperil on asi väga lihtne - ei pea lääpasid koos puksidega vahetama, väga lahedalt saab vahetada pukse eraldi ja üpris askeetlikes tingimustes. Amordid - kui kummid terved, siis pole ka laagritega probleeme. Vahetamine suht lihtne. 
Sama on rattalaagritega jne. Ja veel - valisin sihilikult suure mootori. Mind ei heidutanud suur kütusekulu (kui suur see siis ikka on, 8,9-10,1 l/100km), teadsin, et mul peab olema tugev mootor kasutada, millel on hea ressurss kasutada, Olemasolevad 94 kw lasevad täiskoormaga ja haakes 800 kg karavaniga mööda Šveitsi või Prantsuse Alpe või Tatra mägedes üpris lahedalt seigelda. Eriti mõnus on sellistes olukordades tunda saada, KUIDAS üks HEA mootor tõsist tööd teeb. See ON elamus ja selle põlvkonna Jumperi mootorid on vähemalt minu silmis klass omaette. 
 Ahh, jätkata võiks ju veel ja veel, aga ...tahtsin öelda, et ma ei ütle midagi teiste markide kohta, sõidavad nad ju kõik ja kui mul oleks näiteks Crafter, küllap ma kiidaks seda taevani. Eks see kasutusvalu ja probleemid ripuvad ära kasutajast, nagu ksf.võsa ennist märkis. 
 Pane tähele, et minu jutt käib suures osas eelmise põlvkonna Jumperite kohta. Aga mul on üks hää sõber, kes sõidab 4-aastase Jumperiga mööda Euroopat kaupa vedades, Eestist igale poole ja tagasi. HIljuti küsisin, et kui ta oma kaubiku saankaubikuks sõidab, mis järgmiseks tuleb, siis ta päris, et mees, mis küsimus see on? Muidugi Jumper. Miks? Vähesed probleemid teel, kaubaruumi suurus. Ja kui tõepoolest teel midagi juhtub, siis on täiesti reaalne ka abi saada. Aga eks see kehti ka teistele markide kohta Smile . Edu masina valimisel!


Vasta
#36

(14-01-2015, 23:13 PM)MeelisV Kirjutas:  deem nüüd läks käest ära
see krd. suurem mootor hakkas oma olemuselt meeldima
peab vaid uurima kuidas kestab
Big Grin Big Grin Big Grin  Eesti häda ongi see, et ostetakse seda kõige-kõige sitemat. Eks müüjad oskavad täpsemalt öelda, mitu normaalset kuuti nad müüvad ja mitu seda valget peldikut. Võtad lahti näiteks Masterid ja seal on kõik ülejäänud 73-92kW ja ainus normaalne, sinine ja 107 kW on Saksamaalt toodud. Ega muidu ei saagi aru, et reaalset võimu on tarvis, kui ei koorma kogu autorongi maksimumi lähedale ja ei püüa sellisega mingist vähegi mäest üles sõita. On sellistel alla-100 kilo ja vatistel rongidel kogukaal koos haagisega 6500-7000 kilo vahel, siis Pada- ja Tatra orust üles sõidad kui vaasja 80'tel kolhiidaga Tartus Narva mäest üles. 1.käik sees, 3 km/h... utreeritult. 
Ma tegin ühe korra vist isegi täpselt selle Boxeriga, mis ei ole ka see kõige lahjem isend, 1000 km haltuura-ringi Norra mägedesse (ja jäin Tähesõidust ilma...) täiskoormaga ja niipea, kui esimene mägi juba Rootsis vastas oli, siis ähkis ja puhkis, alla oli veel hirmsam tulla. Aga sain kõik ehitusmaterjalid maha, siis tagasitee Oslo-Stock käis kiirusel 130-140 ja kütust ei võtnud "midagi". Aga Paldiskis paaditehases oli 3-liitrine 116 kW Ducato ja selle kõrval siis vanem-lahjem 2,2'ne isend ja nende vahe on ikka meeletu! Midagi pole teha, ka kaubikumaailmas kehtib see absoluutne tõde, mitte vaid tiku-takus USA-raua ja kiirendusautode kohta: There is no replacement for displacement.  Cool 
Momendiga tõmbad paigast ja liigud rõhtsal maal seda käimakotiga kordistades, hobujõududega sõidad aga rõõmsal näol mäkke (ja kiirendad liikuvast šikaanist mööda)! 
Vasta
#37

mida vanemaks saad, seda rohkem himustab hing pehmet istumist-sõitmist. ja üldjuhul on iga masina uuem versioon jälle jupp maad jäigem kui eelmine.
ise kulgen töösõite saksa nuhtlusega ja krdi kivist veermik ja iste tüütavad jubedalt. natuke paremaks läeb kui vähemalt pool tonni kongis on.
samas sellest võimsuse jutust ma väga aru ei saa. minul on kõige lahjem vabalthingav diisel ja ei jää küll jalgu eriti ja ülekaaluline käru jooseb ka sabas vajadusel kenasti.
no eks see on muidugi ülekande teema. krt maantekiirustel on pöörded juba vähemalt pooleteise kordselt üle kõrva valuläve. Smile

ja kui rohkem asjast rääkida, siis kahel tuttaval on mersu bussid ja nuttu ja hala kuuleb sageli. üks semu peab aga peugeotti ja tema väga ei kurda, kuigi igasugu pisemaid häirivaid jampse pidi ka ühtepuhku ette tulema.
Vasta
#38

Panen kirja oma kogemused. Kõik pole küll päris tutikana ostetud.
Esimese gen Boxer oli. Esindusest 98a ostetud. 2.5 tdi. Täispikk, täiskõrge
Iga 50 v 100k km tagant läks kaan või pump. Nüüdseks mädaneb aianurgas, kilometraasi kohutavalt ei saandki, 400k umbes. Sõita oli mugav juhil. Kütust võttis vähe. miskit koormaga 8, käruga 10
2005 tõime saksa esindusest aasta vana Sprinteri, samuti kõige suurem. Mootor väike 2.2 aga jõudu vägevalt. Vedas käru ja nüüd alles aasta tagasi tegin teise põhjalikuma kere remondi. Hetkel varuautona. Sprinter nagu transit, koguaeg vötab 10 sajale. Mootoril midagi põhjalikult tehtud pole, korra kunagi ammu lahkus pihusti oma kohalt
2008 tõime täispika ja kõrge masteri. Väga timm auto, käigukast lendas kohe laiali. Auto sõidab ka vähemalt 100k km aastas. 2.5 mootor. Kere tsingitud(boxeril oli ka, aga kasu tollest tsingist polnd) ülimalt öko arvestades suurust. Ungari mägiteedega tühjalt 7.5 sajale 2k km kokkuvöttes. koormaga 9 umbes. Vanamees veel üsna raske jalaga ka.

2012 sai võetud esindusest uus Trafic. 9 kohta, täis lisad. Sama mootor mis masteril, kuid kütsi vötab liiter kaks rohkem. Garantiiremont oli miskit 130k km peal kui vahetati juba roolilatt ja miskit suuremat esisillas. Sõita hea aga juba hakkab elektroonika nusperdama



Vasta
#39

see Transiti 3,2 on ikka Fordi oma
ei tea mis need naised seal saunas joonud olid et ajasid Volvo juttu

sama mootor on nüüd uute Rangerite sees

saksast saaks vist küll natuke odavamalt aga ....

millegipärast ei tõmba boxeri,jumperi ja ducato poole
AGA samas nende peale on ehitatud VÄGA paljud matkaautod
eriti ducato peale
Vasta
#40

Et jõudu on küll räägib isand Diesel, kel on (või oli?) korraliku Mootoriga F-body Big Grin 
Aga tegelikult tulebki välja täpselt see jutt, mida siis kaubikutega kaupa vedava ettevõtmise peremees ütles: kõik on head ja samas on kõik ka"halvad". Ta läbi proovinud suures piires kõik erinevad.
Ehk sisuliselt on vaja teha jälle miskine test, kus oleks paljud erinevad aga samaväärsed kuudid erinevate võimsustega jõuallikatega koos, kõigil samas kaalus tõsisem käru sabas, kõigil a'la tonn endal turjal ja siis sõidetakse mingit kindlat tõusude-laskumiste, pöörete, kehva teega, kitsa uulitsaga jne ringi. 10 kuuti, 10 huvilist, 10 ringi a'50 km. Siis tekib mingigi ettekujutus. Tühjalt ja uuena on kõik ulmehead, selles pole kahtlustki. Aga sellist testi teha on peaagu lootusetu, kui, siis siinsamas kirjutavad tegelased ise omakeskis omade masinatega saaks sellega hakkama. 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne