18-01-2015, 20:44 PM
kuidas transiti kütusekulu on? ja uutel prantslastel? viimastel lubab tehas mõnedele 6l /100 km ?
(18-01-2015, 20:44 PM)hullmaks Kirjutas: kuidas transiti kütusekulu on? ja uutel prantslastel? viimastel lubab tehas mõnedele 6l /100 km ?
(18-01-2015, 20:44 PM)hullmaks Kirjutas: kuidas transiti kütusekulu on? ja uutel prantslastel? viimastel lubab tehas mõnedele 6l /100 km ?
(19-01-2015, 00:12 AM)MeelisV Kirjutas: mingil osal traficutel oli problem käigukastide vastupidavusega läksid need õhtule seal vist isegi alla 200K läbisõidus
aga kindlasti on nad parem valik kui mersu "vito" perekonna esindajad
aga kas ka vw transporterist siis seda ma kahtlen
jutt siis vanematest - päris uutest ei tea eriti miskit
(18-01-2015, 23:56 PM)Ivar Kalev Kirjutas: Kui kauemaks, kui garantiiaeg, siis Primastar/Master/Vivaro. Kestavad teistest paremini. Kogemus 2005 aastast.
(19-01-2015, 21:26 PM)MeelisV Kirjutas: küsimus: kuidas on raske koormaga esivedu ? ma omas mõttes tagavedu rohkem hindaks .
maanteel pole vist vahet aga linnas, talvel.
(19-01-2015, 00:56 AM)zazik Kirjutas:Eriti palju esineb seda probleemi suuremate mootorite puhul, seal rammu nii palju, et kiputakse kõrgeid käike liiga vara sisse toppima ja nendega kiirendama.(19-01-2015, 00:12 AM)MeelisV Kirjutas: mingil osal traficutel oli problem käigukastide vastupidavusega läksid need õhtule seal vist isegi alla 200K läbisõidus
aga kindlasti on nad parem valik kui mersu "vito" perekonna esindajad
aga kas ka vw transporterist siis seda ma kahtlen
jutt siis vanematest - päris uutest ei tea eriti miskit
Käigukastid ja sidurid kipuvad vist pea kõigil esiveolistel enneaegselt otsa saama.
See vist ka Jumperi/Ducato/Boxeri viga kipub olema. Aga vot ei mäleta, kumb kast see lõppema kippus, kas 5-ne või 6-ne.
(21-01-2015, 14:39 PM)Tegelane5 Kirjutas:Kui nüüd enda töökoha kogemustest rääkida, siis tundub kastide lagunemine siiski väiksemate mootorite teema. 2,2 ja 2,3 peugeotid ja fiatid siis lagunevate kastidega.(19-01-2015, 00:56 AM)zazik Kirjutas:Eriti palju esineb seda probleemi suuremate mootorite puhul, seal rammu nii palju, et kiputakse kõrgeid käike liiga vara sisse toppima ja nendega kiirendama.(19-01-2015, 00:12 AM)MeelisV Kirjutas: mingil osal traficutel oli problem käigukastide vastupidavusega läksid need õhtule seal vist isegi alla 200K läbisõidus
aga kindlasti on nad parem valik kui mersu "vito" perekonna esindajad
aga kas ka vw transporterist siis seda ma kahtlen
jutt siis vanematest - päris uutest ei tea eriti miskit
Käigukastid ja sidurid kipuvad vist pea kõigil esiveolistel enneaegselt otsa saama.
See vist ka Jumperi/Ducato/Boxeri viga kipub olema. Aga vot ei mäleta, kumb kast see lõppema kippus, kas 5-ne või 6-ne.
Sain kevadel natuke sõita 2,5 või oli 2,8 diisel Boxeriga-pole ime et sidurid lähevad-tundus too olema trossiga. Igatahes kohaltvõtmine oli algul tükk tegu.
Kahju küll kui tehakse mingi x euro HDi kone aga hüdrauliline sidur jääb siiski püüdmatuks.
(21-01-2015, 19:20 PM)supp Kirjutas: just 5 min tagasi tegelesin ühe kliendi soovil master 2 3,0d 100kw moto veepumbaga, õigemini varuosaga - millegipärast b-osana nagu tehakse aga saada pole, mind hakkas see profesionaalsest huvist asi huvitama ja kontakteerusin kõigiga keda teatsin ehk kes võivad selle vahetusega kokkupuutunud olla (s.h ka esindused), selgus, et keegi pole ja üldine sõbralik soovitus oli see auto minema visata või uus mootor osta (ehk siis sama mis renoo 2,2l disaldega, kui pump tilgub, sest reeglina on hammakad väsinud niikuinii, kuigi 3,0 on lahendus teine ja moto ketiga)