uuemate kaubikute kogemused
kardad kolli ?
Vasta
Mina ei karda. Ma päris kõigest ei kirjuta...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
Enda töökohas kõige uuema hooldeautona lahingus nüüd mõnda aega juba uus Transit. Hooldemasin reeglina täielikult koormatud ja pole ime kui nende kaubikute kaal teinekord arvestatavalt ülekaalus on.
Esialgsed muljed võrreldes eelkäijatega on pigem negatiivsed.
Eelmine masin samade juhtide käes oli Fiat Ducato Maxi 2,8 aastast 2005.
Uus Ford võrreldes vana Fiatiga(mis seni pisut roosteussi poolt puretuna rõõmsalt edasi sõidab) siis;
- kong laiuses märgatavalt kitsam(pikkust ja kõrgust ei võrdle kuna neid andis tollal ja annab täna väga erinevaid tellida)
- vedrustus häirivalt pehme ja rööbe kitsam, auto kõigub ja õõtsub nagu vana meremeeste auto volvo 240. Sama varustuse all vajus masin märksa rohkem maa ligi kui Ducato.
- 2,2-ne mootor vaatamatta oma 155 hj ja 360 Nm võrreldes vana 2,8-se 128 hj ja 300 Nm mannetu. Madala otsa moment puudulik, kui rataste veeretakistus kehvemal pinnasel natukenegi suurem siis arvestatavalt pöördesse ajamatta kohalt ära naljalt liikuda ei taha. Siduri kärsakas tavaline asi kui masinat vaja pisutki raskemates oludes manööverdada. Kiirendus ja kiirusomadused ka just rahuloluks põhjust ei anna. Püüa neid pöördeid hoida mis vahemikus tahad, ei paista neid hobuseid ja njuutoneid kapoti all olema. No võib olla et on nad kusagil heinamaal seni silkamas.
- salong on märksa sõiduautolikum ja üldjoones mugavam kui vanematel masinatel, aga ka siin ei saa kriitikatta hakkama. Sidurit vajutades nr 45 turvajalatsiga peab hoolega jala asendit valima, et jalats kuskile ei hõõruks ega takerduks. Jämedad A-piilarid ja keset klaasi ülaosa olev konsool häirivad väljavaadet arvestatavalt. See viimane eriti pikemal juhil.
Positiivsest küljest on salongis rohkelt panipaiku ja nutiseadmete jms kasutamist hõlbustavaid pistikuid jms. Baasvarustuses lisad mida vanematele masinatele unistadagi ei osanud.
Hooldusvälp 50 000 km tekitab kahtlusi, eriti kuna meil mitu masinat millel sama tootja 2,2 tehase soovitatud 40 000 km välbaga hooldustes käinud ja mootor 200 000 peal juba kaheldava tervisega.
Eks saab siis kogemusi jagada kuidas masin ennast pikemas perspektiivis ülal peab.
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta
Sõidumõnu tekib jah kolbide pindalade summast Big Grin
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
(10-09-2016, 22:12 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Hooldusvälp 50 000 km tekitab kahtlusi, eriti kuna meil mitu masinat millel sama tootja 2,2 tehase soovitatud 40 000 km välbaga hooldustes käinud ja mootor 200 000 peal juba kaheldava tervisega.

Olenevalt tööst, muidugi võimalik ka, et praktikas aastaga ei sõidagi nii palju ära ja seetõttu õlivahetus tuleks niikuinii varem. Üldiselt aga tasuks ära unustada selline välp. See on mõeldav ideaaltingimustes ehk näiteks sooja kliimaga maades peamiselt pikki sõite tehes. Eesti niiskusega ning tihti muutuva temperatuuriga (talvel öösel -15, päeval sula, niiskus kõrge) ei julgeks küll soovitada pikemat välpa kui 20 000. Kui töö toimub enamasti rasketes tingimutes (täiskoorem, palju linnasõite), siis ei soovitaks isegi üle 15 000. See on siis sel juhul kui on soov masinat pikemalt kasutada. Kui kasutada näiteks 4 aastat liisingus ja siis uus võtta, siis pole ilmselt ka 50 000 probleem, veab need 4 aastat välja tõenäoliselt. Rolleyes
Vasta
Sellesse 2,2 mootorisse on lisaks veel üks lõks peidetud.
Nimelt mida küsitakse peale ostuhinna järgmisena uue auto ostul?
Loomulikult hoolduskulusid ja et neid madalana näidata ja vältida selle mootori garantiiajal lõppemist on karteripõhale õli väljalaskepunnile 44mm torujupp välja mõeldud.
Idee on panna mootorisse suurem hulk õli ja jätta sellest vahetatavaks ainult 6 liitrit.
Igatahes üllatus oli suur, kui öö läbi tilkunud mootoril vanni alt võttes paar liitrit õli ootamatult maha tuli.
Loomulikult sai see toru ka maha lõigatud.
Vasta
see on selleks, et saaled kuivale ei jääks, kui õli välja jookseb ja muudkui lapatsit annad Big Grin
Vasta
selgus, et transitile ei meeldinud see meie uutmoodi väänamine
ehk raske koorem ja raske parem jalg tegid oma töö kuigi ma kartsin, et järgi annab sidur või poolass või midagi muud sellest osakonnast
aga nõrgem lüli oli hoopis mootor ise muidugi oli teadmata mootori eelnev ajalugu jms.
ning tegelikult oli mingi klõbin seal ka kaugelt enne progemist sees.
tulemuseks on nüüd päris mitu katkist elementi
üks kolb on põhimõtteliselt pooleks Big Grin

[Pilt: 5loQdCGr3P9QVyrb4uecThicZ3UL1DRyZQVFSmfx...20-h855-no]
Vasta
Saan natuke targutada 2013 aastal ostetud Masterskaaja kohta. Ilmnes esimene jabur viga läbisõidul 76000, nimelt suvatses kolmnurkakna ja liikuva küljeklaasi vaheline kaigas-siin end lahtilasta ja sõitis koos juhiklaasiga üles-alla. Tehti arusaadavalt garantiikorras jälle mitteliikuvaks. Igatahes senini olen arvamusel, et garantiiaja lõppedes tuleb järgmine sama värkstoa toode omastada.
_______________________
KKK all the way...
Vasta
Enda tööloom Jumper 3,0  aastast 2011 sai läbisõidul 290 000 esimest korda diagnostikasse viidud. Probleemiks masina talle sobival hetkel käivitumisest keeldumine. Näitas küll vändaanduri viga aga vea kaotas uue starteri paigaldus. 
Hiljuti sai masin ka uued tagumised pidurisadulad ja esiamordid. 
Praegu sõidab nagu kulda. Kerel roostet peaaegu pole ja agregaadid ka ei leki. Ja kolmeliitrine veab ka juhi näo naerule.
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta
Boxer 2016 aasta, läbisõit 50000 kilomeetrit, iga tööpäev trassi 500 kilomeetrit.

Ei saa millegi üle väga kurta, väga heade lisadega ja mugav buss, täielikust õnnest puudu ainult kolmeliitrine mootor  Smile

Anomaalia ainult see, et kiirusel 110 ja üle tikub rooli vibra sisse tulema, sama teema ka teisel bussil, sama vana ja läbisõit ka jämedalt sama.
Esindus selle teise bussi peal teinud igasuguseid loomkatseid, vahetatud on rehve, pooltelgi, rumme jne. 
Vibra siiani alles, hetkel versioon, et rumm pole ideaalselt tsentris, eks näis millega see lõppeb.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
Nii ! Elustaks vähe teemat Big Grin . Tähelepanek selline, et 2012 aasta Boxeril 2,2 mootoriga on generaator õhtal nii ,et laeb ainult 13,2 voldiga. Ehk kui tarbjad on järgi ja sõidad lühikesi otsi, siis paari päevaga on aku tühi. Üksgi hoiatustuli loomulikult põlema pole läinud Big Grin . Ehk on kellelegi selline info tulevikus abiks. Endal plaan genekas remonti saata ja vaadata mida öeldakse.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
(29-12-2017, 17:41 PM)zurik Kirjutas: Nii ! Elustaks vähe teemat Big Grin . Tähelepanek selline, et 2012 aasta Boxeril 2,2 mootoriga on generaator õhtal nii ,et laeb ainult 13,2 voldiga. Ehk kui tarbjad on järgi ja sõidad lühikesi otsi, siis paari päevaga on aku tühi. Üksgi hoiatustuli loomulikult põlema pole läinud Big Grin . Ehk on kellelegi selline info tulevikus abiks. Endal plaan genekas remonti saata ja vaadata mida öeldakse.

Ei pruugi muidugi sama viga olla, aga ühel meie firma pisut vanemal 2008 aasta boxeril oli generaatorist tulev juhe seest mädanema läinud ja elektrit juhtis ainult roheline ollus vastavalt niiskusele.
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta
(29-12-2017, 17:41 PM)zurik Kirjutas: ...
Tähelepanek selline, et 2012 aasta Boxeril 2,2 mootoriga on generaator õhtal nii ,et laeb ainult 13,2 voldiga.
...

Ja millise tüki hapnemine genekas säärase huvitava pinge tekkimise taga võiks olla?

Esimese hooga soovitaks ka üle käia kogu kaabelduse. Ka selle paela, mis on mootori metallosa ja kere metallosa vahel. Ning veenduda, et mõlemad osad ikka metallist oleksWink
Vasta
Kas esilogar terve? Muidu pillub esiratas tõsisema lombi puhul geneka märjaks ja ükskord saab sel siiber. Vähemalt mu Fiat scudol tuli rohelise olluse all lühiskeerd sisse ja ei jaksanud enam laadida akut. Nagu paljusooneline rihm libiseks, aga tegelikul ei (automaatpingutus).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne