uuemate kaubikute kogemused
Kommenteeriks uue transiti kummalist viga. Nimelt kui on kõva tagant tuul ja ukse käest tõmbab ,nii et uks hooga lahti läheb siis painutab hinged nii ära et tuleb teekond fordi esindusse ette võtta. Meil firmas on paaril bussil nii juhtunud.
   Infoauto keretööde meister ütles et see suht tavaline mure millega nende juurde tullakse.
   Muidu on 2015 aasta transit ennast tublilt ülal pidanud ja kilomeetreid on kah üle 120 000 kogunenud.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
(29-01-2018, 01:10 AM)zurik Kirjutas: Kommenteeriks uue transiti kummalist viga. Nimelt kui on kõva tagant tuul ja ukse käest tõmbab ,nii et uks hooga lahti läheb siis painutab hinged nii ära et tuleb teekond fordi esindusse ette võtta. Meil firmas on paaril bussil nii juhtunud.
   Infoauto keretööde meister ütles et see suht tavaline mure millega nende juurde tullakse.
   Muidu on 2015 aasta transit ennast tublilt ülal pidanud ja kilomeetreid on kah üle 120 000 kogunenud.

kas mingit piirajat või stopperit ei olegi ? kõik ülesanded on hinge peale pandud ?
Vasta
(28-01-2018, 22:00 PM)CORRADOg60 Kirjutas:
(28-01-2018, 20:50 PM)Necro Kirjutas: Pool aastat olen kärutanud 2017 aasta välja lastud boxeriga. Peaks olema 2.0 konega Es olegi meeles. Lisaks sellele pisikesele litraazile on adblue ka peale visatud. Õnneks seda ei pea tihti tankima. Lihtsalt tühjkas ei tasu lasta, tekib veidi jama. 
Edasi läheb praegu täitsa asjalikult. Kasutame neid hooldebussidena. Momendil pole veel  täislasti õlide näol peale ladunud, aga varsti saab katsetada. Enne seda oli hooldebussiks citroen jumper. 
Kui millegi üle viriseda saab, siis ainult selle üle, et klaasipesupaagi täitmisava on veidra koha peal. Mingi kõri anti ka kaasa, et saad lonti pikendada. Aga kui õiget lehtrit pole, siis jääb kahest käest väheks.

Meil on siin eelmise põlvkonna 2,2-se mootoriga boxerid hooldebussideks. Pooltühjana ja asfaldil polnud mootori suutlikusele väga midagi nagu ette heita.
Tihti vaja meil kuskil metsalangi ääres või heinamaal käia. Pehmemal pinnal ja täismassil(kärust rääkimatta) väga kiidelda ei saanud enam. Madala otsa moment oli olematu, et ilma pöördesse ajamatta kohalt saada siis... Maru kerge oli siis kinni jääda...
 Kas uuemal tõesti momenti ka madala otsa peal olemas?

Aga paar sõna uuemast autost ka ehk siis eelmise aasta esiveolisest Transitist. Käisin ükspäev olude sunnil enda bussi asemel sellega sõidus ja...
No aru ma ei saa. Olin juba unustanud, kuidas mu vanal 2004 aasta Ducatol kõvema külgtuulega uste vahelt vilisema võttis. Uuest peast seda kommet tal väga polnud, aga kuskil 200 tuhat pluss hakkas probleem süvenema.
Ja nüüd siis 30 000 sõitnud Transitil pole väga suurt külgtuult vajagi, et sama effekt tekkiks... Fordi insenerid, mis toimub? 200 tuhande peal viib tuul uksed eest või?
Ja 235 lai rehv, vedel vedrustus ja lumelobjakaga kaetud tee, pluss vastu tulev täiskiirusel veokas oma sõidutuulega teevad kokku väga ebakindla tunde rooli taga...

mul vana ehk eelmine transit ja see küll tuulega ei vilista ukse vahel
aga väände kohast tahtsin natuke kekutada, mul kannatab kohalt startida (tasasel teel) ilma gaasi pedaali puudutamata ja siis ka käiku vahetada kuni kuuendani ilma gaasipedaali puudutamata
samuti kannatab maanteel lasta kuuenda käiguga vabalt 50 alasse ja ka madalamale ning siis tagasi kiirendada ilma käiku vahetamata
SAMAS on koorem üle tonni seljas ehk buss kaalub 3,5 t. Big Grin

ps. üks selline asisema mootoriga buss aga lühema kerega on saadaval siin. http://www.auto24.ee/api/ivpluss/details...a0421446l6
Vasta
(28-01-2018, 22:00 PM)CORRADOg60 Kirjutas:
(28-01-2018, 20:50 PM)Necro Kirjutas: Pool aastat olen kärutanud 2017 aasta välja lastud boxeriga. Peaks olema 2.0 konega Es olegi meeles. Lisaks sellele pisikesele litraazile on adblue ka peale visatud. Õnneks seda ei pea tihti tankima. Lihtsalt tühjkas ei tasu lasta, tekib veidi jama. 
Edasi läheb praegu täitsa asjalikult. Kasutame neid hooldebussidena. Momendil pole veel  täislasti õlide näol peale ladunud, aga varsti saab katsetada. Enne seda oli hooldebussiks citroen jumper. 
Kui millegi üle viriseda saab, siis ainult selle üle, et klaasipesupaagi täitmisava on veidra koha peal. Mingi kõri anti ka kaasa, et saad lonti pikendada. Aga kui õiget lehtrit pole, siis jääb kahest käest väheks.

Meil on siin eelmise põlvkonna 2,2-se mootoriga boxerid hooldebussideks. Pooltühjana ja asfaldil polnud mootori suutlikusele väga midagi nagu ette heita.
Tihti vaja meil kuskil metsalangi ääres või heinamaal käia. Pehmemal pinnal ja täismassil(kärust rääkimatta) väga kiidelda ei saanud enam. Madala otsa moment oli olematu, et ilma pöördesse ajamatta kohalt saada siis... Maru kerge oli siis kinni jääda...
 Kas uuemal tõesti momenti ka madala otsa peal olemas?

Aga paar sõna uuemast autost ka ehk siis eelmise aasta esiveolisest Transitist. Käisin ükspäev olude sunnil enda bussi asemel sellega sõidus ja...
No aru ma ei saa. Olin juba unustanud, kuidas mu vanal 2004 aasta Ducatol kõvema külgtuulega uste vahelt vilisema võttis. Uuest peast seda kommet tal väga polnud, aga kuskil 200 tuhat pluss hakkas probleem süvenema.
Ja nüüd siis 30 000 sõitnud Transitil pole väga suurt külgtuult vajagi, et sama effekt tekkiks... Fordi insenerid, mis toimub? 200 tuhande peal viib tuul uksed eest või?
Ja 235 lai rehv, vedel vedrustus ja lumelobjakaga kaetud tee, pluss vastu tulev täiskiirusel veokas oma sõidutuulega teevad kokku väga ebakindla tunde rooli taga...
Heh. See pehmemal pinnasel või liiva sisse ära uppumine on nii tavaline teema. 
Eelmine suvi käisin ühel pehmemal heinamaal traktorit abistamas. Enne puurmani viadukti... Nii kui trassilt maha keerasin(põld kohe TAL-TRT mnt ääres), siis buss muutus kuidagi "ujuvaks". Sõitsin traktorini, tegin oma toimetused ära ja kaput. Teepeale sain köie otsas. 
Teine olukord oli kaugel lõunamaal. Kuskil küngaste vahel, kitsas taluhoovis oli vaja suurema treilaga traktor kohale toimetada. Ajasin bussi ninapidi võimalikult kaugele ja siis sain kraapida nagu loom. Tükk aega marutasin, enne kui välja sain. 
Viimane äge seik oli maakodu õue peal. Õdagu tulin sõidust, sussid soojad. Hoovi peal oli mõnus jäine kiht, kuhu bussi rattad sisse sulasid. Hommikul panin suksu käima, lasin soojemaks tiksuda, käik sisse, sidur lahti ja ei tutkit. Korra nõksatas ettepoole ja vsjoo. Es lähe kohe mitte. Lõpuks võtsin ja viskasin liiva pastlate alla ja sain minema. 
Praegune hoiab sooja mõnusalt. Aga vana bussiga oli külmaga pidevalt see probleem, et mootor jahtus trassil sõites maha. Kuuendaga lasid 95-ga, siis temp. seier langes hirmsalt. Sai papitükk radika ette visatud ja anomaalia kadus.
Almost Again
Vasta
Iveco Daily 2014 ja edasi ?
kellel mis kosta on ?
Vasta
(29-01-2018, 10:36 AM)MeelisV Kirjutas: mul vana ehk eelmine transit ja see küll tuulega ei vilista ukse vahel
aga väände kohast tahtsin natuke kekutada, mul kannatab kohalt startida (tasasel teel) ilma gaasi pedaali puudutamata ja siis ka käiku vahetada kuni kuuendani ilma gaasipedaali puudutamata
samuti kannatab maanteel lasta kuuenda käiguga vabalt 50 alasse ja ka madalamale ning siis tagasi kiirendada ilma käiku vahetamata
SAMAS on koorem üle tonni seljas ehk buss kaalub 3,5 t. Big Grin

ps. üks selline asisema mootoriga buss aga lühema kerega on saadaval siin. http://www.auto24.ee/api/ivpluss/details...a0421446l6

No ise olin ka väga ebameeldivalt šokeeritud selle tuule vilina üle. Kunagine esimene kaubik oli vist 95-nda(võis ka vanem olla) poolmäda Transit. Uste vahel ei olnud üheski situatsioonis vilinat. Siis sain 2004 Ducato, mis kõva tuulega uste vahelt vilistama kippus. Enda viimane tööauto 2011 Jumper, millel seda vilistamise viga seni pole. Vahepeal sai 2014 Transitit proovitud, ei vilistanud.
Ja nüüd, aasta 2017 masin, väidetavalt igatpidi katsetatud ja parendatud, ja juba uuena vähe tugevama külgtuulega vilistab. Ennast lausa huvitab, kas konkreetse isendi viga või ongi nad sellised...

Alla 50-t 6-nda enda Jumper sõita ei suuda.  Ülekandearvud 6-ndaga sellised, et kiirusel 90km/h pisut üle 1500 pöörde mootoril ja tühikäigupööretel pisut üle 50-ne kiiruseks. 
Ise olen ülirahul sellega. Trassil mootori häält kuulda pole, asulast saab võimalusel 6-ndaga kerge 50+ ka läbi sahistada ja kui laisk olla, läheb teisega kohalt ilma pingutuseta.
Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta
dhl -is sa kärutatud. Mulle meeldis rohkem kui MB sprinter. Pöörderaadius väike nagu sõiduatol (11,... m) Robotkast on nagu "vanaema" vahetab käike ja kuulujärgi korralik "saksa kvaliteet"  (loe: kasulik tootjale) Kütust võttis palju ainult 17l/100 oli enamustel keskmine(kompu). Bahnil võittis 13-13,5 110km/h sõites. Kuudiga siis.
Vasta
MB Citan-i kohta ka keegi midagi ütleb?
Vasta
Isiklik kogemus Citaniga (Kangooga) puudub, kuid just hiljuti kuulsin kogemusi.  Mainiti ise peale jooksvaid pidureid, streikivat elektroonikat, heast peast lahmama hakanud kütust jne. Mingile tõele ei pretendeeri nende külajuttudega.
Vasta
(29-01-2018, 21:33 PM)nootsii Kirjutas: dhl -is sa kärutatud. Mulle meeldis rohkem kui MB sprinter. Pöörderaadius väike nagu sõiduatol (11,... m) Robotkast on nagu "vanaema" vahetab käike ja kuulujärgi korralik "saksa kvaliteet"  (loe: kasulik tootjale) Kütust võttis palju ainult 17l/100 oli enamustel keskmine(kompu). Bahnil võittis 13-13,5 110km/h sõites. Kuudiga siis.

Mille kohta see käib
Vasta
(29-01-2018, 23:41 PM)MeelisV Kirjutas:
(29-01-2018, 21:33 PM)nootsii Kirjutas: dhl -is sa kärutatud. Mulle meeldis rohkem kui MB sprinter. Pöörderaadius väike nagu sõiduatol (11,... m) Robotkast on nagu "vanaema" vahetab käike ja kuulujärgi korralik "saksa kvaliteet"  (loe: kasulik tootjale) Kütust võttis palju ainult 17l/100 oli enamustel keskmine(kompu). Bahnil võittis 13-13,5 110km/h sõites. Kuudiga siis.

Mille kohta see käib

Iveco daily
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne