05-03-2015, 09:40 AM
Nuujh,küllap siis on pkmp varjant olemas olevatest parim,muidugi ka kõikse kallim,mugavus maksab.Üldjuhul kui nii võtta,siis eesotsas vintsil ikka kõige õigem koht.Kuna trakats heaste kitsas ja saab tagurdada igast juurikate ja puude vahelt läbi.Pole palgi jupi kätte saamine suur mure.Mõtsas käru tagant ja saab siis trakaga,seal tiirutada ja kokku tirida igast juppe ja tüvesi.Kui koorem kärul ja satub kinni jääma,siis kuda vintsida,kui see tagaotsas.Ma ette otsa sättisin plekist,torudest mingi käkerdise mis kaitseks,paistab,et sellest on olnud kõvaste abi.Kuna sinna suht palju igast mõlke ja muljumisi tekkind.Kui sinna ka vints sokutada,tuleb paratamatult esiosa veidi pikendada.Eks all olevat raami tuleks esteks väheke tugevdada,vbl.tekitada isegi uusi kere kinnitusi juurde.Traka küljel olevad plekist väänatud kinnitus kronsad tulevad raami küljest,tuleks ehk tuua pm.nii,et oleks kohe ümberringi,esiosa korpuse.Ja siis selle külge saab juba tekitada uusi kinnitusi.Mõtlen midagi taolist vbl.ja siis vintsi sokutaks ja ta jääks tervenisti ikka toruraami sisse peitu.Vbl.isegi nii,et oleks tal ees mingi luugi moodi,mis kaitseb,kui ta on puhke asendis,ootel.Nii,et eest vaadatuna ei näegi vintsi.