06-03-2015, 21:53 PM
(06-03-2015, 08:50 AM)klaave Kirjutas: OK see jutt oli jälle lihtsalt mõtteaine pakkumiseks mitte kellegi inseneri kutsumuse arvustamiseks ja mahategemiseks. rehvimuster kannata ka üldse kriitikat. Pakun et original pitsalõikurid natukese väiksema rehvirõhuga oleksid ilma vaevata su välja aidanud.Mu arust need foorumid just selliste asjade tarvis ongi,et saab siin asju arutada ja kaeda mis teised ka arvavad,soovitavad...
Need pastlad tõesti selliselt ilma ketita kõlba k.p-gi.Aga pidin ketid eemaldama,mudu naeselt oleks saand aint ketisuppi. Aga peale nende rehvide paigaldamist,sain juba tk.maad kaugemale liikuda rabas,kui orig.kalasabaga.Seesama koht,kus just pusisin p.päeva tagasi ja kinni jäin,sinna minna nende pitsakatega,oli täiesti mõttetu.Ja need üle 300 mm pistan sinna alla nvn.Samas jh,kui niivõtta,olen seda trakat kasutanud,ikka peris pikka aega.Vast üle 15 a ja siiamaani olen läbi saanud ilma vintsita,muidugi on olnud igast kinni jäämisi jne,igast trikke tehtud.
Vaatan neid viimaseid pilte ja mul tegelt olemas,vist enmv.analoogne vidinas.Tal küll kellegi poolt poolassid otsast lõigatud,koos ratta flatsiga,a need saan võtta traka küljest.Samas saaks ka teada kuda tagsilla ehitus välja näeb ja saab ka siis kõik üle käidud,mis vajab,kas vahetust või pesu vms.Siiamaani pole niikui arvanud tast suurt midagi,just ses osas,et ta rsk ju lääb niikole pikaks ja kuda siis need igast väändumised jne.teda murdma hakkab.Aga-jh niikui nende asjadega ikka,kui pole proovind,siis ei tea kah.