12-03-2016, 23:56 PM
Nüüd siis päev õhtal. Sai asi keevitatud, rataste külgülekanded ka teise asendisse tõstetud. Õlikorgid täitsa normaalsetel kohtadel, kässariga tuleb tõsisem toimetamine kui just üldse ei loobu esialgu Oleks saanud ka külgliigendite pooli vahetada siis poleks kässariga nii palju probleeme tekkinud, kui üldse. Aga olude sunnil siis seekord jäi nii. Porilaudadest loobuda ei tahaks nii et tuleb natuke rohkem vaeva näha ja sobitada muidu ratastest kole kaugel.Oma eelmises postituses küsisin et kas keeramisega juhtub midagi kui rattad keskliigendist erinevatel kaugustel. Tegelikut said nüüd peale külgülekannete ümbertõstmist keskkohast võrdsetele kaugustele nii et sellega on kõik korras.
Tekkis aga paar mõte. Siin teemas palju juttu olnud läbivuse teemadel. Olen 100% kindel et minul langes esisillalt tugevalt raskust ära tagasillale. Kunaka ise olen maa sisse kaevunud ja seda eranditult esiratastega, siis nüüd samadel oludel nii vist ei juhtuks. Äkki aitab see ka teid härrad metsavennad. Kindlasti on ka teil esisild raskem (koormatum) kui tagumine ja sellest ka rohkem võimalusi uppumiseks. Samuti vähenes keskliigendit murdev jõud minu masinal.
Teine asi mida märkasin on see et kuna esirattad on ninale lähemal siis mingit kraavikest läbides on rohkem lootust, et nina hakkab enne tõusma kui kraavikallast trügima. Raamat väidab et ratta tsentrid on 1200 mm kaugusel teineteisest. Homme mõõdan enda vahed ära aga umbes 20cm sai kindlasti rohkem. Praegu kõik. Panen ka pilte hiljem kuna telefoni ja arvutit ühendav juhe pole praegu käepärast.
Tekkis aga paar mõte. Siin teemas palju juttu olnud läbivuse teemadel. Olen 100% kindel et minul langes esisillalt tugevalt raskust ära tagasillale. Kunaka ise olen maa sisse kaevunud ja seda eranditult esiratastega, siis nüüd samadel oludel nii vist ei juhtuks. Äkki aitab see ka teid härrad metsavennad. Kindlasti on ka teil esisild raskem (koormatum) kui tagumine ja sellest ka rohkem võimalusi uppumiseks. Samuti vähenes keskliigendit murdev jõud minu masinal.
Teine asi mida märkasin on see et kuna esirattad on ninale lähemal siis mingit kraavikest läbides on rohkem lootust, et nina hakkab enne tõusma kui kraavikallast trügima. Raamat väidab et ratta tsentrid on 1200 mm kaugusel teineteisest. Homme mõõdan enda vahed ära aga umbes 20cm sai kindlasti rohkem. Praegu kõik. Panen ka pilte hiljem kuna telefoni ja arvutit ühendav juhe pole praegu käepärast.