10-10-2016, 09:39 AM
(07-10-2016, 17:50 PM)Veskioja Kirjutas:(07-10-2016, 00:24 AM)Marko Kirjutas: Vaata ma olen nii, et jälle uurima ei hakka
Projekt on peas valmis,
"ketšupiga" sina peale ...
Nüüd vähe pkmp rikkus olu x heasmõttes,aga mudu ise olen veic mõelnud,et masti jalg,tugi,känd kuda keegi nimetab,peab saama vääga tummine.Ja vbl.see masti keeramine võiks olla äkki hammas ratas ülekandega,siis ta vbl.liiguks vähe sujuvamalt,kui silindritega.Ja liikumine p-v oleks piiratud mingi valemiga näit.igalajal saab ju trakaga liikuda soovitud suunas,paha ei teeks vbl.silinder mis lükkaks käru külgepidi.
Mitte "vääga tummine" (tõlkes raske) ei pea olema vaid "täpselt paras"
Kui paras on paras, saab hinnata ntx. mõne valmis aparaadi küljes. 2x suuremat ei ole ju mõtet teha.
Aga silndritega masti pööre ongi ju hammasrattaga/latiga metsatõstukitel, Ekskavaatoritel (kopplaaduritel) silindrid otse masti küljes ja siis ei keera täispööret. Või mõtled pöördeks reduktorit väntama hakata?
"Traka endaga" liikumisel ongi see häda, et töökoja ees sirgel platsil see töötab aga kuskil mägede-kraavide vahel jääb täpselt see viimane ulatus vajaka.