15-03-2017, 14:13 PM
Rääkides sihketest etematest massinatest:
Sain siis minagi mõne tiiru sellisega metsas teha.
Esimene mulje: nagu triikraud. Tuim nagu triikraud, uimane, aeglane.
Aga ronib väga hästi. Rattad on suured. Kliirens on väga hea. Ja see olekski plusspoolelt kõik.
Istud vedruga istmel, mootor käsigaasiga peaaegu põhjas, hüdrovedu ei anna tagumikku mingit tagasisidet, aru ei saa, kas hakkab kinni jääma või veab välja. Uurid läbi akna, kas puud ikka liiguvad mööda ja kas rattad tühjalt ei käi.
Hoovõttu ja hooga võtmist ei ole, vedu ja reageerimine on nii uimane.
Istud nagu reisija, naudid diisli häält ja vaatad aknast välja.
Tühisõit samamoodi, punn põhjas venid metsa poole. Minu Iseki sats annab tagumiku kaudu kohe tunda, mis toimub. Tunned kohe ära, kui difrid blokki panna vaja. Kui vaja võtad hooga, kui vaja venid teoga.
On nagu asi, mida nimetatakse kiireks käiguks ka aga sellega metsas kändude vahel ei sõida, klapid hakkavad õige pea susistama ja survet üle laskma. Isekiga lased tühjalt 6 käiguga mööda teed nii, et hoia ikka roolist kinni, kui maha ei taha lennata.
Ei tea kas reguleeringus viga aga tõstuk tundus ka nõrguke ja uimane olema, reageeris aeglaselt, kui ntx masti pikaks lükkad, siis jääb kõik muu seisma. Sellist kõigutamist ja viskamist ei saanud üldse teha, eks vbl harjutamise viga ka.
Tõstuk on enam-vähem samas mõõdus, kui VahvaJussi eks täpsemaks võrdlemiseks peaks kaks masinat kõrvuti sama koormat pilduma panema.
Nii, et kui valida traktor+veoga käru või see etem massin, siis praegu eelistaks küll traktorit kuigi käru mul veel ei vea.
Enne ostmist võtke kindlasti paar testipäeva ja võrrelge erinevaid.
Kui kellelgil on paremaid kogemusi, siis jagage.