KTM 150cc
#1

Minsk müüdud, uueks projektiks sai sugulaselt ostetud KTM 85 SX, 2005a. väljalase. Masin oli suht armetus seisus, osaliselt roostetav raam, mootor kokku lastud ja lahtisena õue roostetama jäetud. Juhuse saabudes ostsin selle ära plaaniga krossi minsk välja vahetada uuema ja korralikuma tehnika vastu.
Alguses oli ka idee teha sellest elektri-sikkel, kasutada ära originaal karterit koos käimariga ja väntvõlli asemele istutada elektrimootor. Panga-arvet üle kontrollides tuli kahjuks reaalsusesse tagasi maabuda, akud oleks sellele maksma läinud ca. 1200€
Pealegi üks juba sündides elektri ratas on juba peres olemas.
Pärnust tõin ära 150cc PitPro mootori, tegelesin veidi raami lõikumisega ja vahele ta saigi
Edasi järgneb siis kõige mittetöötava parandamine või asendamine ning neid asju ikka jagub: Nii ees kui taga piduriklotsid, tagumise piduri peasilinder, tagakiige laagrid, natuke välimusega tegeleda - liivaprits, pulbervärv jne.
[Pilt: 23882331f67a07_l.jpg]

[Pilt: 2388232911b99d_l.jpg]
Vasta
#2

Selle summuti pead küll kõrgemale tõstma!

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
#3

Summuti peab üldse mingi teise panema, see piti summuti ei summuta suurt midagi...
XR125-l on meeldivalt vaikne sound näiteks.
Vasta
#4

Kusjuures summuti tundub pildil tõesti, nagu oleks väga madalal. Tegelikult kaamera nurk trikitab, summuti on suht külje peal, sisuliselt parema jalaraua all.
Vasta
#5

Minu vaimusilm ütles praegu, et sellest ktmist saaks teha näiteks sellise apastraadi: http://i76.servimg.com/u/f76/16/70/84/81/dscf0811.jpg , ehk siis supermoto stiilis mopits..  Toungue

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#6

Nii, tegin ka väikese iluravi, plastid tõmbasin lahustiga üle ja kohe palju kenam sai, värv tuli suisa tagasi.
Õhufiltri kaan sai ka carbon kile peale, kuna seda oli korduvalt kokku sulatatud.
Samuti kruvisin külge terve hulga pisidetaile, mis enne kastis vedelesid - tagaamordi kaitselapakas, keti alune kummikaitse jne.
[Pilt: 238978872b0bdc_l.jpg]
Vasta
#7

Kuna õues on külm ja lägane, siis panin korraks toas käima Big Grin
Vasta
#8

Masin oli vahepeal laiali võetud - raam, tagakiige, amordi prillid jms. käisid pulbervärvis. Kvaliteedi tagas teada-tuntud Arco Color Sauelt. Tagakiige sai uued nõellaagrid, pidurid said uued klotsid (eelmised olid kulunud poole metallini).
Pidureid veel tööle pole saanud, kuna eelmise omaniku käes on tagapiduri pump, ning sealtpoolt tuleb üks huina-muina stiilis maksa miljon juurde, siis saad. Vaatasin, piti pumbal on täpselt sama poldivahe ja vooliku keere. Ilmselt läheb käiku.
Esipiduriga on ka jamad lood, sadulal suutsin õhutusnipli sisse katki keerata (pinnaga tasa). Nüüd on piduril õhk sees kuidagi oleks vaja ka vedelik ära vahetada. Selline tunne on, nagu pumbal oleks mingi klomp ees vms. - ülevalt pumbates tõmbab alt vaakumi sisse, aga uut vedelikku peale ei tule...
[Pilt: 24111723b56e10_l.jpg]
[Pilt: 241117211a58e9_l.jpg]
Vasta
#9

Ja ongi ratas oma töökeskkonnas - Prangli saarel. Paar päeva sõidetud ja kõik toimib kenasti. Tagapiduri pump tuleb ilmselt piti oma. No ei saa tüübilt seda kätte Big Grin 
Esipiduri puhastasin ära, reservuaari põhjas oli üks peenike ava ummistunud. 
Õhutasin piduri ära, selleks sai kiiresti konstrueeritud abinõu, mis koosneb pleksiklaasi tükist ja festo suruõhu vooliku jupist. Pleksile puurisin 5.5mm ava sisse ja surusin sealt vooliku läbi. Edasi surusin pleksi tihkelt vastu pdurivedeliku anumat ning imesin voolikust. Sisuliselt kahe minutiga oli süsteemist õhk väljas.
Vasta
#10

Ilus mänguasi, seda hoiaks lausa magamistoas, või siis teleka kõrval. Kuid see tuletoru- summuti asi tuleks krossikale sobivalt ehitada, see ei lähe kohe mitte, nagu köstergi juba mainis.

Tervitab Veteran.
Vasta
#11

Vahetasin täna summuti püti mingi maxirolleri oma vastu, nüüd käib vaevukuuldavalt. Jube hea külavahel sõita, varem hakkas lärmist üks kõrv vilistama...
Vasta
#12

Uus teema rattaga - kuna nüüd on summuti vaikne, kuulen igasugu muid helisid.
Üks, mis kohe väga häirib - mootori soojenedes tekib selline kõlisev kolks sisse. Kahtlaselt tundub nagu kolvi või kolvisõrme kõlksuna. Tuleb vist ikka lahti võtta, ei anna see kohe üldse asu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne