dnepri klapi juhtpuks (pilt).
#1

Dnepril on orginaalis pronksist klappide juhtpuksid. Orginaalid on nüüdseks muidugi kulunud ning vaja välja vahetada. Kaupluses pakutakse terasest pukse, aga mingi valemiga oleks võimalik tellida ka pronkspukse. Oskab keegi kommenteerida, avaldada arvamust või on iseegi kogemust- mis erinevus oleks terasest või pronksist pukside töös? Kulub teras kiiremini kui pronks.(õlitust sinna eriti ei jõua)(mis erinevus oleks pronksi või terase paisumises). Jne 
Vasta
#2

Osta sõiduauto omad.Kui suur on klapisääre diameeter?Ma olen kunagi neid kaani remontinud, aga ei mäleta.
Vasta
#3

ksf! urmast teenib selle teemaga leiba, küsi nõu temalt.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4
Video 

Tänud kõigile huvilistele/lugejatele. Põhimõtteliselt leidsin netis tuhnides ja ühe metallide asjatundjaga vesteldes, et kaupluses pakutavad klapi juhtpuksid on valmistatud paagutamise meetodil (kuumutatud ja kokkupressiud metalli purust). Terase asemel on materjali nimeks metallkeraamiline(st. Segu raua, vase ja grafiidipurust).

Ilmselt on selline lahendus siis inseneeride poolt paremaks hinnatud.

Minupoolt teema lõpetatud,
läheb tööks.
Vasta
#5

Juhtpukside vahetamisel tuleb silmas pidada, et nendel kaantel vana puksi väljalöömisel puksi ava deformeerub. Vana puksiga samas mõõdus uue paigaldamisel ei jää enam piisavalt pingu, st. uus puks läheb liiga kergelt sisse. Varuosa puksid ongi tavaliselt 0.1 mm suuremad. See võib olla aga liiga palju. Tavaliselt tuleb puksi ennem paigaldamist treida. Täpselt orig. mõõdus pukse tavaliselt ei saa üldse kasutada.

 Peale juhtpukside vahetamist nihkub klapi telg kanali poole e. pea serva poole, sest juhtpuksi aval on sealpool vähem materjali. Selle tulemusel klapp istub pesa tsentrist väljapoole. Klapipesa töötlemiseks peavad olema korralikud töövahendid, muidu võite klapipesa rikkuda, et see tuleb välja vahetada või siis teine sil. pea otsida.

 Väga oluline on ka et klapi sääre ja klapi vahel oleks piisav lõtk. Õhklahutusega peal võivad klapid kergesti soolenedes juhtpuksi kinni kiiluda.  

 Jõudu tööle! 

Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Vasta
#6

Kõigile huvilistele annan tehtud tööst pisikese kommentaari. Nimelt klapi juhtpuksid on nüüdseks kenasti pessa saadud ning tulemusega olen väga rahul. Asja juures on siiski kõige lihtsam vanade pukside kättesaamine (eksimus võimalus minimaalne). Edasi oli juba keerulisem .........aga kui natuke mõelda siis on asi täiesti teostatav. Nüüd uued klapid sisse ja valmis. 
Lisan ka pildi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne