I: millise seeria ishidel kasutati selliseid rattaid
#1
Information 

Tere.
Juhtus kätte 18" plekkrummuga ishi rattaid 2tk uued.
Tegemist vist varuosaks mõeldud ratastega.
Silt on peal, et Ish 56-le.
Teatavasti oli mootorratas Ish 56 varustatud plekkrummu ja 19 tolliste ratastega nagu ka Ish Planeta.
Ish Planeta 2 oli vist juba alumiinium rummu ja 18" veljega.
Kas mõni Ishiline võis ka tehasest väljudest pildil oleva rattavariandiga varustatud olla?
   
   

Mul endal on tegelikult Iz Jupiter 1962 aasta, sellele vist oleks need rattad originaalkonditsioonist lähtudes väga vale alla panna?


terv.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#2

Üldjuhul tehasest tulles küll 1. seeria Jupiteril selliseid velgi olla ei saanud, originaalis 19" ja plekkrumm. 2. seeria Iž-idel oli üleminekuvariant 19" velg ja alumiiniumrumm, mis tegelikult läks laialt kasutusse alles 18" velgedega. Eks needki veljed ole komplekteeritud laojääkidest. Mul endal on uued varuosa summutid, mis sobiksid alates 2. seeria IŽ-idele, kuid sildi peal on IŽ-49. Pandi sinna kirju nii kuis juhtus.
Vasta
#3

18 rutsi on tänapäeval konverteeritud üle keskmise palga 180 euri vähemalt. Hea kättejuhtumine. Sorry OT, ärge teemat põhja laske!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

(21-01-2015, 19:58 PM)madeinussr Kirjutas:  Tere.
Juhtus kätte 18" plekkrummuga ishi rattaid 2tk uued.
Ma oma noorusajast mäletan, et 18" rattad tulid koos Jupiter/Planeta 3-ga, aga vene värk muidugi ei välista võimalust, et neid pandi ka viimase otsa 2. seeriale.
Plekkrumm ja 18" oli 70. aastate alguses küll üsna tundmatu loom.
Vasta
#5

No selge, eks ma umbes selliseid vastuseid ootasingi.


Iseenesest võiks ju rattad juppideks võtta ja rummud, kodarad ning veljevõrud kõik eraldi projektide juures kasutada.


Samas kodarad on 3-4mm liiga lühikesed, et alumiiinium  rummuga 18" rattale sobida.








Selliste varuosa rataste ja summutite kasutamise peaks ju olema musta numbri taotlemisel lubatud Smile?


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#6

Taotlemisel kindlasti, saamisel vast mitte eriti. Kõige lihtsamalt formuleerides peab sõiduk olema võimalikult sarnane tehasest välja veerenud isendile. Kas tehasest tulid selliste ratastega ja summutitega. Aga ilmselt on see kokkuleppimise asi ja JOKK-teema, ekspertidele ka kindlasti meeldib, kui suudad mingi sellise konkreetse hälbe ära tõestada ja põhjendada. Mina muidugi neid asju ei otsusta ja ei tea ka sellest midagi. Tony vb teaks?  Rolleyes
Vasta
#7

Isa sõitis 70ndatel Iz 56 tagaratta löökaugus puruks ning poest varuosana õnnestus osta samasugune plekkrummu ja 18" pöiaga ratas.

vanamotopisiku ohver
Vasta
#8

Mitte et pretendeeriks täielikule tõele aga puutusin kokku inimesega, kes väitis sellised rattad olema korvile mõeldud.
nimelt olnud esimeste alumiinrummude materjal väga pehme ja korvidel ei pidanud need vastu.
Kõigepealt hakkas sissepandud laagrite toru loksuma ja ka servad venisid välja.
Inimene ostis omalajal uue korviga Planeta ja paar aastat hiljem veel uue korvi ning mõlemal selline ratas.
Vasta
#9

Minu varudes on sellised IZ 56 rattad 18" kroompöiad koos plekkrummuga.Mida teadvamad mehed arvavad.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#10

... Millisel Iz mootorratta mudelil / aastakäigul täpsemalt oli kasutusel selline ratta versioon, et alu-rumm koos värvitud 19" pöiaga  ?  56 kõige viimane seeria ?  Planetade ja Jupiterie esimene seeria ? Kui haruldane selline ratas on ?

R
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne