Krossiminsk - erkki
#1
vootele teema võib nüüd siin edasi minna.

Mõtlesin pikalt kas müüa originaal mootorit või mida teha, tundus siiski mõtekam endale taas krossiminsk ehitada, sest kunagi selline oli kuid müüsin maha, et tänava-minsk osta. Sestap saigi vootele masin ära ostetud. Esimenst proovisõidust sellega rääkisin vootele teema lõpus....höhöh. Aga nüüdseks esiporilaud tamiiliga kokku õmmeldud ning saab taas sõita.

Veel sai lõigatud tagumist porilauda, et näeks originaalim välJa. Lisaks nu,ber pintsliga
Ja numbrialus ette. Karpa puhastatud, kuid tilgub, nõelklapp ei pea. Proovin üldse vist k68 karpa peale panna, ehk läheb siis pöörde ka.  Makroflexi/sumpapüti värvisin mustaks - lihtsalt välimuse pärast. Käiguhoova kinnitasin uuesti.
Gaasirutskat lihvisin paremaks veidi et ei takerduks. Sumpa kroomplekk + lenks sai pindmisest roostest metallvillaga puhtaks plus poleeritud Smile..lihtsalt mõned kosmeetilised vead kõrvaldatud. Lisaks Jalarauad sai vasak pool paremaga ringi tõstetud, sest olid valesti külges. Esialgu Jääb nii, sõidame siin isu täis
Ja siis võtan pulkadeks...pritsi Ja tsinki Ja värvi. Sadul sadulsepale Jne. Originaalmootori proovin ka ära taastada - kõigest siis aegamööda siin - nii kuidas teiste proJektide kõrvale aega üle Jääb.

Paar udust pilt ka siia

[Pilt: minsk2_zpsplie5azd.jpg]

[Pilt: minsk%204_zpsnulkbbau.jpg]

[Pilt: minsk%203_zpssj6fuvws.jpg]
chevy 1940
Vasta
#2
k68 oli seal enne peal, käis sitemini. Pacco on seni kõige parem olnud, vähemalt alumine ots veab nii nagu vaja. Nõelklapp kusjuures oli uus, remontkomplektist ja tilkumine on tekkinud väga hiljuti. Ilmselt on jälle tihend ära sulanud (1 juba sulas).
3D CAD, laserlõikus, CNC freesimine, 3D-printimine ja palju ägedaid tööriistu
Teosta oma projekt Kultuurikatla MakerLabis
Vasta
#3
kuna käivitusvändast seda masinat raske tööle saada siis võtsin siduri poole lahti ja korvi alune hammasratas oli korvi võlli korralikult ära kulutanud. Vaatan kas annab korda treida vms. Leidsin keldrist ka korraliku korvi kos vajaminevaga, aga sellel oli hoopis laiem ketiratas ja kett - ehk siis krossiminski oma. Seda ei raatsi tänavamootorisse installida.
chevy 1940
Vasta
#4
Treisin sidurikorvi alla uue vahepuksi.. ja kickstarteri osa sai korda.. Pacco karpaga jäi segu täispöördel lahjaks. Proovisin siis karpat timmida, ja vahetada k62 vastu, erinevaid düüse suuremaid ja väiksemaid. Sai mineku ja asja isegi paremaks, samas käivitus ja tühikäik jäid veidi segaseks. ei saanud päris hästi pihta mida tahab.

Keevitasin tsikli-puki. Nagu krossikatel kombeks. Aga, kui esiratas rippu jäi, kukkusid amordid pooleks, hea et hüpates need ei pooldunud Big Grin. Samuti lenksu-laagrid kandilised ja tuleks veidi muudatusi sealgi teha/treida.

Niisiis, Võtsin kätte ja keerasin masina molekulideks. Kõik tuli ilusti lahti, enamus mutrd olid lahti värisenud, aga, tagakiige võll tuli neljaks lõigata et seda kätte saada, muidugi ennem sai põletatud ja jamatud ja keevitatud ja kääksustatud seda.

Asjad mis tsikli küljest ära tulid, vaja veel omakorda osandada, sorteerida, puhastada, tsinkimiseks ette valmistada, värvitud osad liivapritsi. Raam uuesti originaaliks keevitada väljalaske kohalt. Summuti samuti uuesti ümber teha. jpm. Uued kiigepuksid ja võll treida. Esiamorditorud uued treida, puksid ja tihendid jne jne. Tagaamordi veidi pikemaks. Sadul sadulsepa juurde, uuele nahale.

Porialuad proovin ise teha alumiiniumplekist (look-a-like-original) Kuniks originaale ei leia.

Otsin üles originaalmootori jupid, ja proovin taastada. Plaan on kasutada yamaha kt100 kolvirõngaid. 52.40mm läbimõõduga. Selle järgi puurida silinder ning kolb treida toorikust. Süüde läheb minski kontaktivaba, sama mis hetkel peal oli. Samas mõtlesn et ehk katsetaks mingit mootorsae vms süüdet, ehk mis keeraks ise end varajasemaks.

Niisiis - palju on teha, vaatan kuidas jõuan ning igasugune kasulik ja mittekasulik inf siia teemasse oodatud.
chevy 1940
Vasta
#5
(09-02-2015, 00:01 AM)hotrod Kirjutas: Treisin sidurikorvi alla uue vahepuksi.. ja kickstarteri osa sai korda.. Pacco karpaga jäi segu täispöördel lahjaks. Proovisin siis karpat timmida, ja vahetada k62 vastu, erinevaid düüse suuremaid ja väiksemaid. Sai mineku ja asja isegi paremaks, samas käivitus ja tühikäik jäid veidi segaseks. ei saanud päris hästi pihta mida tahab.

Keevitasin tsikli-puki. Nagu krossikatel kombeks. Aga, kui esiratas rippu jäi, kukkusid amordid pooleks, hea et hüpates need ei pooldunud Big Grin. Samuti lenksu-laagrid kandilised ja tuleks veidi muudatusi sealgi teha/treida.

Niisiis, Võtsin kätte ja keerasin masina molekulideks. Kõik tuli ilusti lahti, enamus mutrd olid lahti värisenud, aga, tagakiige võll tuli neljaks lõigata et seda kätte saada, muidugi ennem sai põletatud ja jamatud ja keevitatud ja kääksustatud seda.

Asjad mis tsikli küljest ära tulid, vaja veel omakorda osandada, sorteerida, puhastada, tsinkimiseks ette valmistada, värvitud osad liivapritsi. Raam uuesti originaaliks keevitada väljalaske kohalt. Summuti samuti uuesti ümber teha. jpm. Uued kiigepuksid ja võll treida. Esiamorditorud uued treida, puksid ja tihendid jne jne. Tagaamordi veidi pikemaks. Sadul sadulsepa juurde, uuele nahale.

Porialuad proovin ise teha alumiiniumplekist (look-a-like-original) Kuniks originaale ei leia.

Otsin üles originaalmootori jupid, ja proovin taastada. Plaan on kasutada yamaha kt100 kolvirõngaid. 52.40mm läbimõõduga. Selle järgi puurida silinder ning kolb treida toorikust. Süüde läheb minski kontaktivaba, sama mis hetkel peal oli. Samas mõtlesn et ehk katsetaks mingit mootorsae vms süüdet, ehk mis keeraks ise end varajasemaks.

Niisiis - palju on teha, vaatan kuidas jõuan ning igasugune kasulik ja mittekasulik inf siia teemasse oodatud.

Mul olemas sellel originaal kolbi.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#6
..Kas müüd, ning mis mõõduga kolb on? Kas kolmas ülevoolu kanali auk ka sees ?  Mis rõngas muid originaalis käibm kas oli 1xmalm? veidi kitsam kui tänava minski mootoril? Seda rõngast leida on vist väga keeruline.
chevy 1940
Vasta
#7
Kui juba midagi asjalikku teed, siis soovitaks osta rolleri sportsüüde firmalt Malossi,Stage6...neil on sisemine rootor ülikergeks aetud, samuti on neil peale ajude ja asjade ka süüyekurvide muutmise võimalus. Müüdakse ka eraldi süütekurvide muutjaid digitaalsüüdetele 150ga,8 erinevat kurvi. Analoog süüdetel seda vist kasutada ei saanudki. Edu masinaga.
Vasta
#8
(09-02-2015, 20:16 PM)hotrod Kirjutas: ..Kas müüd, ning mis mõõduga kolb on? Kas kolmas ülevoolu kanali auk ka sees ?  Mis rõngas muid originaalis käibm kas oli 1xmalm? veidi kitsam kui tänava minski mootoril? Seda rõngast leida on vist väga keeruline.

Ülevoolu auk olemas,1x malm,kitsam saab teha tänavasõidu rõngast.
[Pilt: 23109225678eb4_m.jpg]
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#9
(09-02-2015, 21:10 PM)hundu615 Kirjutas:
(09-02-2015, 20:16 PM)hotrod Kirjutas: ..Kas müüd, ning mis mõõduga kolb on? Kas kolmas ülevoolu kanali auk ka sees ?  Mis rõngas muid originaalis käibm kas oli 1xmalm? veidi kitsam kui tänava minski mootoril? Seda rõngast leida on vist väga keeruline.

Ülevoolu auk olemas,1x malm,kitsam saab teha tänavasõidu rõngast.
ok, aga mis läbimõõduga need kolvid on sul?
chevy 1940
Vasta
#10
52 mm standard
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#11
(11-02-2015, 14:51 PM)hundu615 Kirjutas: 52 mm standard


ok, Mõõdan silindri üle, kuid arvan et vaja puurida niikuinii, et asi tihedaks saada.
chevy 1940
Vasta
#12
Raam, kiige ning sumps käisid liivapritsis, raami muudatuse lõikasin ära, selle, mis vajalik, et tänava mootorile saaks väljalaske ühendada. Nüüd siis nagu originaal taas. Värvisin raami uuesti mustaks, ning kõik algab jälle otsast peale Smile

Tagakiige loksus varem koledasti, kui võll, oli väga jõhkralt kinni roostetanud raami sisse, ehk siis põletamisest polnud abi ning pääsetee oli vaid rellakas. Nüüd treisin uue kiige võlli, hõõritsesin kõik vajalikud avad ning nüüd uus ning lõtkuvaba kiigeühendus olemas.

Pritsimist ootavad veel pisemad raamipudinad ning kõik poldid ja kronsad lähevad peale seda tsinki. Peale seda saab ehk raami taas kokku ja veerema, nö sinna maani valmis et mootorit saaks installida.

Suur miinus on aga esikhark/amordid, mida suht keerukas taastada ning pole ka päris originaalid.
Kui kellegil on krossiminski esi ja ka tagaamordid ning on nõus neid müüma siis võib ES'i kirjutada. Samuti võib pakkuda ka cz125 või muu krossika amorte. Hetkel all olnud amorditorude läbimõõt oli 35mm.

[Pilt: CAM00875_zpsmqlfedmv.jpg]
chevy 1940
Vasta
#13
Kuidas projekt edeneb ka?
3D CAD, laserlõikus, CNC freesimine, 3D-printimine ja palju ägedaid tööriistu
Teosta oma projekt Kultuurikatla MakerLabis
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne