04-02-2015, 21:31 PM
Tere, kõigile vanatehnikaga tegelejatele. Siinkohal minu esimene postitus auto-moto foorumis. Pole lihtsalt kätte võtnud ja suhelnud. Ei ole mototehnika putitajate seltskonnas mingi "guru", vaid juhuste tahtel süveneva huviga vanamotika-taastaja. Seni olen oma tegemistega enamvähem ladusalt hakkama saanud ja minu esimene töö IŽ49-k peaks saabuval suvel liikuma hakkama. Ootan kroomimiselt tagasi korvi juurde kuuluvaid detaile, samuti vajavad veel paar tõmmitsat tsinkimist ja siis korvile külge ning jääb korv omakorda rattale kinnitada. 2014 suvel liikusin 49-ga pisut soolona ringi (Mototoober Saaremaal, Konse vanatehnika päevad Pärnus ja Haapsalu nostalgiapäevad septembris 2014).
Tegelikult on aga hoopis üks teine ehk pisut kiireloomulisem mure, nõuandesoov. Sügisel sattus käe alla 1957. a. Iž -56 soolo, mille olen tänaseks lahti võtnud. Kõige muuga probleeme pole olnud kuid pean tunnistama, et selle isendi tagaamorte ma ei oska lahti võtta.Kas on mingi nipp, kuidas asjale läheneda. Piilusin amordi kroomitud hülsside vahelt ülemise hülsi ääre alla ja tundub, et oleks nagu mingi vedruseibi sarnane rõngas takistamas ülemise hülsi allaliikumist. Või...? Või tuleks amort kuidagi kokku suruda ja siis mingil moel keerama hakata? Kas keegi oskab jagada NÕU nimet. probleemi lahtiharutamiseks. Kiire sellepärast, et peagi läheks taastamist ja kroomimist ootavad detailid meistrite kätte töösse.
Parimat kõigile!
Edgar
Tegelikult on aga hoopis üks teine ehk pisut kiireloomulisem mure, nõuandesoov. Sügisel sattus käe alla 1957. a. Iž -56 soolo, mille olen tänaseks lahti võtnud. Kõige muuga probleeme pole olnud kuid pean tunnistama, et selle isendi tagaamorte ma ei oska lahti võtta.Kas on mingi nipp, kuidas asjale läheneda. Piilusin amordi kroomitud hülsside vahelt ülemise hülsi ääre alla ja tundub, et oleks nagu mingi vedruseibi sarnane rõngas takistamas ülemise hülsi allaliikumist. Või...? Või tuleks amort kuidagi kokku suruda ja siis mingil moel keerama hakata? Kas keegi oskab jagada NÕU nimet. probleemi lahtiharutamiseks. Kiire sellepärast, et peagi läheks taastamist ja kroomimist ootavad detailid meistrite kätte töösse.
Parimat kõigile!
Edgar