Mercedes-Benz 190
#41

(18-11-2016, 00:04 AM)Regardman Kirjutas:  Eehh - intervall, tavaline pühkimine ja kiiret pühkimist polegi või?

Intervall ja kiirus on erinevad asjad.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#42

(18-11-2016, 00:06 AM)Marko Kirjutas:  
(18-11-2016, 00:04 AM)Regardman Kirjutas:  Eehh - intervall, tavaline pühkimine ja kiiret pühkimist polegi või?

Intervall ja kiirus on erinevad asjad.
Selge. Kui nii põhimõttelt võtta, siis jah. Siis üldiselt ikkagi kolm. Kiitus.
Vasta
#43

(18-11-2016, 00:04 AM)Regardman Kirjutas:  Eehh - intervall, tavaline pühkimine ja kiiret pühkimist polegi või?

Intervall ja I kiirus on sama kiire käiguga. II kiirus vehib jõudsamalt.
Vasta
#44

Pole ikka väga ammu siia midagi kirjutanud. Sad

Vaikselt tegelen sisuga, otsin omale vaikselt asju kokku. Uued toolid on nüüd olemas ja muud asjad olen ka omale saanud (peab veel järele minema) praegu on veel ainult uksepolstrid puudu.

Mustad nahk toolid:
Esimesed on soojendusega, tagumised on käetoe ja peatugedega.
Juhutoolil on seljatoe nurk natuke kulunud, tuleb see tükk uus panna. Muidu päris heas korras ainult peab korraliku hoolduse tegema. Juhitoolil on vaja nurk ka korda teha (uus tükk panna). Esitoolidele soojenduse jaoks juhtmed vedama ja lülitid ka veel otsima. Plaanis on veel põrand mõramati ja villaga(vilt) ületeha.

[Pilt: 17202751_1761010547257925_1245647681416221347_n.jpg]

Auto on nüüd mõniaeg ühe kohapeal seisnud ja pidurid on kinni jäänud, nüüd siin mingiaeg teen selle vea korda ja siis saab hakkata vaikselt sisu välja lõhkuma.

[Pilt: 16237077_1695329980492649_235560113_n.jpg]
[Pilt: 16237373_1695329997159314_62464895_n.jpg]
Vasta
#45

Juhitoolil tahab vist istmealune padi ka veits pushimist...?  Cool Või lausa uut.
Aga Velts teeb ära, kui keegi teine hakkma ei saa...See küljetüki vahetus ka. 
(mis on tegelt problemaatiline, sest ükski, ka täisdigi juhtimisega tänapäevane jaapani õmblusmasin, ei suuda õmmelda vanadesse aukudesse....)


.
Vasta
#46

Äkki kannatab vana sisu kõrvalistuja patja pruukida.
Vasta
#47

Täna proovisin "uued" toolid autosse ära, kui nüüd juhitooli korda saab ja ülejäänud mustad asjad ka kokku olen otsinud siis peaks päris eht saama.

[Pilt: 17361509_1770164876342492_8785075104197037999_n.jpg]
[Pilt: 17352390_1770164853009161_1154052064906723571_n.jpg]
[Pilt: 17362715_1770164859675827_497606302292657250_n.jpg]
Juhitoolil vaja nurgatükk uus panna ja siis istumis padjal vaja nahk jälle pingule saada.
[Pilt: 17361532_1770164873009159_6758576729957348934_n.jpg]
Vaatan kuidas nad peale suurt pesu jäävad vb värvin üle.

Rääkisin täna sugulasega ka ja saime kaubale, et ta teeb mulle kolled ära. Kui nüüd sisu korda olen saanud ja mõned pudipadi asjad veel ära teinud siis läheb auto viljandisse sugulase juurde.


Õnneks hakkab mott ka jälle vaikselt tagasi tulema. Rolleyes

[Pilt: 17361393_1770419269650386_256105698_n.jpg]

Uue nädala plaaniks on pidurid korda teha (seismisega kinni jäänud) ja siis peaks käima panema ja nädalavahetuseks tuppa kuivama viima. Selle "talvega" on päris jube niiskus sisse tulnud, mis ei ole üldse hea. Sad
Vasta
#48

Tegelesin piduritega täna, krt kolvid olid ikka väga kinni. Oli ikka tükk tegu, et need kätte saada ja muidugi olid õhutusniplid ja jumala kinni. Õnneks sain kõik ilusti lahti kolvid jäid terveks aga õhutusniplitel keerasin kandid maha.

[Pilt: 17409868_1771569562868690_348930_n.jpg]
[Pilt: 17351321_1771732706185709_1559513310_n.jpg]

Mingipäev läheb siis suuremaks puhastamiseks.
Vasta
#49

Viimane aeg normaalsed supportid siis panna ju.... Toungue
Kaua neid ühekolvilisi ikka nühkida.

[Pilt: IMG_20120720_100227.jpg]

Vaatasin, isegi 300mm ketast on täitsa normhinnaga saadaval, puuritud ja freesitud Zimmermannid muidugi sipsa kallimad.

Teema ise siin.


.
Vasta
#50

Plaanis on kuna jah suuremad pidurid panna, aga tegelen sellega siis kui kunagi sillad käsile võtan.

Tänud hea lingi eest stihl Wink
Vasta
#51

Ära siis unusta supporte kah küsta; osadel need on karaažis olemas.... Big Grin

Kettad - klotsid - pulgad - voolikud pead nagunii uued poest ise ostma. 
Aga kui pedaali puudud, oled ilma turvavööta esiaknas kinni ka; ma olen paar korda elus selliseid proovida saanud...


Toungue
Vasta
#52

Ei unusta, hoia neid siis alles. Big Grin Wink

Täna tegin ühe piduri suporti puhtaks, oli ikka tegu. Lasin traadiga puhtaks ja panin roostesurma ka peale, kuigi sellel vist väga suurt rolli ei ole. Saab vähemalt teada, et kas ja kuidas kestavad.

[Pilt: 17410145_1773163892709257_1485092693_n.jpg]
[Pilt: 17409874_1773163889375924_180571732_n.jpg]
Vasta
#53

Pärast traati ongi vaid kaks võimalust: kas värvid kohe üle või lased tsinkida/kroomida.

Rohkemad variandid kahjuks puuduvad.

.
Vasta
#54

Jap, lasin traadiga puhtaks ja panin roostesurma peale. Pärast korra veel traadiga üle ja siis juba happekrunt siis mingi natuke tummis krunt ja värv.
Vasta
#55

Selliseid asju on elektrolüüsiga väga mugav puhastada, see eemaldab rooste iga nurga tagant. Aega võtab umbes 24 tundi.
Mul siis selline tulemus
[Pilt: 01108460616acd1.jpg]
[Pilt: 0110846063665de.jpg]
Vasta
#56

Täna tegin sadulad lõpuni puhtaks ja lasin happekrundi ja tummisema krundi peale. Homme karestan ära ja lasen värvi peale, saan nädalavahetusel kokku tagasi panna ja muude asjadega tegelema hakkata.

puhtad
[Pilt: 17409775_1775589702466676_552126884_n.jpg]
happekrunt peal
[Pilt: 17440169_1776123945746585_940353738_n.jpg]
krundi all
[Pilt: 17474969_1776123562413290_467653681_n.jpg]
Vasta
#57

Traadiga ei saa päris puhtaks kunagi, poore on palju ja neisse jääb rooste sisse. Ise tegin ja soovitan teha lüüsiga.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#58

Proovin ka siis järgmine korde lüüsiga kui kunagi stihl-ilt suured pidurid saan Big Grin
Pidurid tegin sellised:
[Pilt: IMG_1629.JPG]
[Pilt: 17458078_1779258772099769_8658423731910291287_n.jpg]
[Pilt: 17499576_1779258778766435_7074555321427329373_n.jpg]
mõni niisama pilt ka Big Grin
[Pilt: 17498406_1779258738766439_8554612932520831488_n.jpg]
[Pilt: 17522532_1779258722099774_2147764340781877920_n.jpg]
Vasta
#59

Nädalavahetus möödus jälle autoga tegeledes, selle tulemusel hakkab ta nüüd vaikselt talveunest üles tõusma. Aga kuna ma olen suur udupea, siis ununesid mul eelmine nädal uued tagumised klotsid. Homme saan uued klotsid kätte, siis panen doti sisse ja hakkan õhutama. Käsipidurit peaks ka veel natuke paremaks reguleerima.

[Pilt: 17555209_1783817848310528_461778360_n.jpg]
[Pilt: 17579906_1783817858310527_1972693385_n.jpg]
[Pilt: 17579861_1783817831643863_1982470421_n.jpg]
[Pilt: 17577848_1783817834977196_2044242376_n.jpg]
Vasta
#60

Vahepeal on siis niipalju uut, et nüüd on kogu must sisu olemas. Tartus ootavad mind veel starter ja natuke asisem supsi viimane pütt. Tagaots on praegu kuidagi tühi ja naljaks selle tavalise 2.0 või 2.3 pütiga mis stange taga peidus on.

Vaibad olid ikka väga jubedas seisus kui ma need sain.
[Pilt: 17759740_1797904736901839_5149221755213985361_n.jpg]
Aga peale hullu suurt pesu sain päris heaks.
[Pilt: 17630001_1798981120127534_8180816514538872563_n.jpg]
[Pilt: 17523133_1798981126794200_736682806385744313_n.jpg]
[Pilt: 17796629_1798981113460868_6565159333888685684_n.jpg]
Muidugi sain ka muud sisu asjad mis vedelevad praegu veel hunnikus ja ootavad pesu.
[Pilt: 17796595_1797904740235172_9140181747618404784_n.jpg]
[Pilt: 17523408_1798990193459960_3858227844235278196_n.jpg]
Lihvisin vana laki maha, nüüd peab uue spooni liimima, toonima ja lakkima.
[Pilt: 17796625_1798990183459961_8448312258357190769_n.jpg]

Homme hakkan vana sisu välja võtma ja tahaks uued kõlari juhtmed ka vedada, kuna vanad on päris jubedad ja paksult isoleerteibika kokku määritud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne