Uunikute 14. Talveralli 2015 järelkaja
#1
Järelkaja teema alustatud. Super üritus. Kui käed värisemise lõpetavad kirjutan pikemalt.

Üritaks piltide/videote jaoks kasutada eraldi teemat nagu eelmisel aastal, siis on neid lihtsam leida.

Seega jutt siia, pildid/videod sinna.
Tsingin ja vasetan väikseid asju väikses koguses.

Vasta
#2
Ekipaaz 45 ehk kollane rallimoskvich ka tervelt kodus. Täname korraldajaid! Need 18km väänamist olid kõige paremad kilomeetrid ralli jooksul! Ainult 1 korra käisime hanges ja 1 korra tegime tee peal 720 kraadi karusselli Big Grin 

Kilomeetreid kogunes 530 ja kanget bensiini kulus 80 liitri kanti.

Lisakatse aeg oli siis 1.34
Öeldi, et jagame päeva parimat tol hetkel, seega, kes teine oli? Ja õhtul ootasime pikisilmi, et saada teada, kes siis kiiruskatse üldse võitis, aga seda lauset ei tulnudki Big Grin Eks ootame siis tulemusi.
Vasta
#3
Kui paar legendiapsu välja jätta, siis korraldajatele tugev 5+! Super üritus nagu alati! 
Aga et arenguruumi oleks ja eestlasele omaselt tuleb ikka ka norida millegi üle - palun korraldajatel järgmiseks aastaks organiseerida lumevallid KÕIKIDESSE teeservadesse, mitte ainult valikuliselt ja osaliselt. Toungue Siis saaks palju turvalisemalt funnida ilma sügavaid kraave kartmata! Big Grin Meie kordagi lumes ega jääl kinni ei istunud (ehk aitas 150kg liiva pagassis) Kuid lendasime rõõmsalt ühel T-ristmikul otse ülesküntud põllule, kuid kiire reaktsiooni tulemusena sai teine sisse raiutud ning parem jalg sigeks lükatud, tänu millele suutsime sama hooga teele tagasi jõuda. Fun as hell  Cool

Kui kellelgi jäi kollane radioaktiivne Granada päeva jooksul kaadrisse, võib lahkelt pilte wax@streetrace.org jagada Smile Tänan.

Täname korraldajaid ja kaasliiklejaid. Järgmise korrani!
Vasta
#4
Kummardus korralduskomiteele.

Lisakatse läind Kimääril õkva Puccinisse, kuna viimane 40 protsenti õnnestus vee ja katkesti-jagaja veatu koostöö abil läbida suisa ühe silindrilaadse toote toel. Hea, et üldse maha ei kõngend kesk trajektoori. Enihau, mingi 1,45 vms tuli ära. Selge viide sellele, et muidu oleks loomulikult põhja teinud Big Grin

Korra sai endid ka valliotsa kleebitud, kuuekesi igatahes välja ei kannatanud lükata. Kogu tulem oli lõppeks see, et eesmine nummer kolis esiaknale Wink See oli ka ainus katse, kus nulli ei sõitnud. Anaal-lüüs viis teadjamad inimesed järelduseni, et süüdi oli traktorirooli sündroom, kus õli ei jõua voolikust eestminna kiire põhjalappamisega.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#5
tänud priidule ja korraldus meeskonnale.

Talvise raja puuduse üle ei tohiks keegi kurta, teeäärsed lisarajad räägivad enese eest.

Suur raske raud aitas teel tuletõrjujaid, unimogi ja ühte pisikest ameeriklast. Kaasrallitajatest saan aru kuid pimedates ja libedates kurvides ei peaks täiskaasiga sõitma e. teed ei ole ainult meitele ja seal võib peesitada ka keegi eelmine "rallitaja"

enda sõiduviga maksis kätte puhtal asfaltil - kraavi tagurdamisega Smile

lõpus sai läbi Kiili lohistatud ka vintsi ligi 50 meetrist trossi, mis stopperi lahtipääsemisega oli kõhualla ja mööda teed lahtikerinud.

Vabandame kõigi kannatanute ees kes mite taga tiksuma pididSmile


Team nr 9
Volvo N86 4x4
Vasta
#6
(22-02-2015, 12:58 PM)hundu77 Kirjutas: Suur raske raud aitas teel tuletõrjujaid, unimogi ja ühte pisikest ameeriklast. 

Sügav kummardus selle eest. Luksussportsedaan Cadillac Cimarron-i (Kimäär) ekipaaž teeb sügava kummarduse (ja kniksu takkaotsa) teepeale tagasitirimise teenuse eest. 
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#7
Tere kõigile,

väga tore sõit oli ja saime ka edukalt raja läbitud ning ristsõnagi valmis. Ühel v kahel ristmikul lasime vea korra ikka ligi, aga kõik sai hea. Eraldi tervitus Saureri poistele, siis selle väikse punase kabiiniga Volvo-Super Mario pundile ning teistele rasketehnika alustugedele, alustades kraana-Volvost kuni tuletõrjujateni. Tänud ksf Supp'ile jt vaimuka õhtuse vestluse eest muidugi ka  Toungue

Huumori vallast kah - üks noorte poiste punt üritas meile pruuni värvi sedaan-Volvoga otse esisilla alla sõita ja seda T-kujulisel ristil metsavahel -  katsuge järgmine kord ikka vähe varem hakata mõtlema, mis teist nii kõrgete sildadega veomasinaga reaalselt "põkkudes" järgi jääb.  Seekord õnnestus meil kraavi ära keerata eest, ja pärast ka välja saada, aga järgmine kord ei pruugigi nii reipalt minna  Big Grin

Eriauhinna saab meie poolt aga keegi sõiduautoga daam XXX. Nimelt just samal hetkel kui meie "Suur Saksa Loom" tormas töökoja hoovil toimunud kiiruskatse ajal möirates finishijoont ületama, otsustas too proua täpselt sedasama finishijoont ületada TEISELT poolt. Kohtuniku nägu oli väga meeldejääv, ja proua pääses kah eluga Big Grin Big Grin Big Grin

Täname!
K
NB - ja veel - on ka TELEFONI OSAS SUUR PALVE! Kui keegi leidis teel/AKP-s vms kohas ise v meie korraldajatele hiljem keegi helistab ja teatab et on leit üks korras
telefon, siis mul kadus (ca enne Valgehobusemäe ristmikku v kohe pärast seda) töötelefon ära. Palun olge head helistage siis kindlasti siia - Ethel & 555 46 836. Vaevatasu on kindlustatud!
Telefon on musta/kollast värvi ümbrisega ja tootja on Sonim - vt noorepõlvepilti siit http://www.ptci.net/wp-content/uploads/X...Yellow.png
Vasta
#8
Ulatasime  väikese abikäe


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#9
Meie tiimi kokkuvõte üritusest siis ka...

Eriti Suured Tänud korraldajatele orgunni eest, ürituse mastaap ja kvaliteet on vähemalt Eestimaal tõesõna analooge mitteomav.

Eraldiseisvad Suured Tänud kaasvõistlejatele, kes leidsid võimaluse enda tahavaatepeeglisse tekkinud punase kurvisõidukolli laiema koha peal mööda lubada. Seejuures eriline äramainimine ja kummardus Mazdal kulgenud saatuslike naiste tiimile, keda me tülitasime selle murega millegi pärast korduvalt. A nagu õhtul selgus, siis vist selle pärast pikka viha ei peetud Smile

Suured Tänud kõigile kaaskannatajatele, kes võtsid vaevaks kummalistele ja veel kummalisematele liikurmasinatele tuli torusse ajada, s.h. on kena näha, et rasketehnikat on starti juurde tekkinud.

Mõningane Tunnustus ka trükiveakuradile, kes suutis niigi ammenduva arvutusressursiga legendiuurija juhtme lõplikult kokku jooksutada. Aga tingimused olid kõigile võrdsed, nii et pole hullu Smile

Vali Hüüe "Ae, kus te olete?" kõigile suurebussimeestele: kuhu kõik TA-d, PAZid, LAZid, Ikarused jms sellel aastal jäid?

Üldse Mitte Tänud kopamehele, kes võttis nõuks meie jõuvankri kraavi ehmatada, hakates oma masti vahetult enne meie lähenemist teele pöörama, nii et meil ei jäänud muud üle, kui põkkumise kindla peale vältimiseks maanduda elektriposti ja jämedamat sorti lepa vahel peenema lepavõsa otsas. Eks ta muidugi kiskus meid ise välja ka, aga korra võttis natuke morniks küll. Ühtlasi tunnustus Mossetiimile, kes end selle häppeningi tõttu ka korra hange toetas ning Tõpratohtritele, kes kaotasid samuti natuke aega. 

Emohuun lisakatse barankarullimiselt ka: sarnaselt Kimäärile takistas ka seda Volvot olulisel määral roolivõimu eksistents, mis ei jõudnud meie roolilappamiskiirusele järgi. Minu põhirolliks oli etendada kabiinis olevat kinnitamata koorma rolli (nimelt ei ole sellele masinale tehase poolt vastavaid koormarihmasid eraldatud) ning selle käigus juhti võimalikult vähe segada, mõnel korral üritasin ka tokke ette röökida Big Grin Aga sellest hoolimata püsib usk korralikku LK aega, nii et püsime tulemuste ootel.

Kokkuvõtvalt meeleolukas üritus, hindeks on ainuvõimalik anda maksimumpunktid.

Tiimi Super Mario Volvo (#85) nimel võistkonna kallutaja-kaardilugeja ehk kolmest see kollane Smile

PS: keegi pilti ei teinud, kui me omadega lepikus olime?
Vasta
#10
Rootsi suusatiim nr 114 tänab:
- kollase matkabussi tiimi "teelaiendist" väljaaitamise eest;
- Priima-baleriine naljasoolika ulatusliku kõditamise eest;
- korraldajaid ristsõna lahendussõna esitamise eest stiilis "ise küsin, ise vastan" Smile
Vasta
#11
Auto nummer 110 ehk siis eespool piltidel külili olev moskvits tänab kõiki kes aitasid kraavist välja ning kodanikke kes aitasid lahendada kütusetoru lappimise probleemi.Aitäh!

Üritus oli väga lahe, esines küll tehnilisi probleeme, rohkem kui eelmistel aastatel, teeolud olid päris jubedad ja kohati oli mosset väga raske teel hoida ka väikestel kiirustel, paar korda see ebaõnnestus totaalselt Big Grin  kuid väga lahe oli sellegipoolest! 

Järgmisel aastal jälle!
5x volvo 240, volvo 740, nissan sunny traveller 1987 ja moskvits 412 1975,Datsun 180B 1974, Mercedes Benz W123 1982, Toyota LandCruiser HJ60, Volvo 850 T5R,  midagi leiab veel.... 

Ostan NISSAN LAURELI varuosi, pakkuda võib juppe kui ka doonorautosid! 52 93 905
Vasta
#12
Meiepoolt korraldajatele sügav kummardus ja tänusõnad, rada väga viis ning paremat ei oskakski tahta, legend oli samuti viimase peal... Vahepeal oli päris tegu teisega  Big Grin

Eks esimene talveralli ikkagi meile ning ega ajapeale väga ei sõitnud, omas tempos kulgesime ning õhtapoole andsime kolvile kõva tule peale et enamvähem valges kohale jõuda.

Igatahes väga lahe laupäev oli, hea oli sõita mööda selliseid teid kuhu muidu naljalt ei satu.
Mazda kestis ning eks kestab ka edaspidi, üle miljoni kilomeetri seljataga masinal ja vast sõidab veel ... 

Laibaka "tiim" igatahes jäi väga rahule!
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#13
Tänud Priit änd Co.le, Oli vahva, ilma te vist valida ei viitsind aga savi see Big Grin
Ma oleks sisustanud rallitajate vaba aega rohkem, Ryblikul näiteks hakkas igav.

[Pilt: 239313152e3ec6_l.jpg]

Järgmise korrani.


Vasta
#14
Hahhahah Devildeville, olime täpselt samas kohas hanges ja just mõtlesime, et huvitav kes seal esimesena käis Smile 
Vasta
#15
Tiim nr 149 kiidab korraldajaid hea ja lõbusa ürituse eest, sõit oli mega ja tehnika pidas ennast eeskujulikult üleval  Toungue
Vasta
#16
Granaadalased nr 32 tänavad südamest korraldajaid ja on pärast suurt üritust jälle täie tervise juures. Väga tore oli.
Uut rallit oodates
Kristi, Anneli, Priit ja Taivo
GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta
#17
Tõpratohtrid tänavad korraldajaid ja kaaspatsiente meeldiva vanatehnika-narkoosi eest.
Eraldi peaks tänama ka Kõrberebaste tiimi kolme "õpilast" kes suutsid meie karmis raviasutuses jalule jääda.
Vasta
#18
Tiim nr.69 tänab traditsiooniliselt korraldajaid.Priit võiks aasta jooksul mõne ilmateatetibiga sinapeale saada.Kuigi meil kaltsukatusega auto,oleks külmakraadid teretulnud.
Ja samas,arvestades tungi sellele FUN FUN Ja Fun üritusele,eelregistreeriks järgmiseks sõiduks:
autoks GAZ 69A aastast 1968
neli rallitajat
ja kõik muu esialgu lahtine  Smile

Kõike ilusat kõigile,eriti korraldajatele ja nende abidele,ka uue rallioote  ajaks.
Vasta
#19
(22-02-2015, 13:08 PM)DevilDeVille Kirjutas:
(22-02-2015, 12:58 PM)hundu77 Kirjutas: Suur raske raud aitas teel tuletõrjujaid, unimogi ja ühte pisikest ameeriklast. 

Sügav kummardus selle eest. Luksussportsedaan Cadillac Cimarron-i (Kimäär) ekipaaž teeb sügava kummarduse (ja kniksu takkaotsa) teepeale tagasitirimise teenuse eest. 

Ja meie sügav kummardus läheb just Teile musta põrnika teele tagasi aitamise eest!! Kimäär tundus päris sõidetav talveauto olevat?
Vasta
#20
Suured tänud korraldajatele, ausõna, järgmisel aastal enam ei stardi, kuigi piloot Kasparil läks veri keema ja pole välistatud, et aasta pärast 51-ga rajal.
11 aasta jooksul oleme harjunud herr Veski poolt legendis olevate igasuguste viguritega, siis seekordne lahenduslause etteandmine oli küll kõigi aegade parim vimka (me muidugi märkasime seda alles KP22-s).
Päikest!
Cinquecento
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne