(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2015, 20:09 PM ja muutjaks oli Operaator.)
Kütust immitseb fotol näidatud kohast. On see v6imalik ja milline on lahendus?
Kas see v6ib olla seotud mootoriõli taseme t6usuga karteris? V6i on selle põhjuseks ikkagi KSP, pihusti?
Kas sellel mootoril läheb ka pihustite või viimase pihusti kütte ülejääk sisselaske kollektorisse. Kui nii, siis mingi pihusti või konkreetselt neljas pihusti rikkis.
(25-03-2015, 11:48 AM)Meistrimees Kirjutas: Kas sellel mootoril läheb ka pihustite või viimase pihusti kütte ülejääk sisselaske kollektorisse. Kui nii, siis mingi pihusti või konkreetselt neljas pihusti rikkis.
Esimese pihusti kütuse ülejääk läheb sisselaskesse. Aga mis on selle m6te?
(25-03-2015, 11:51 AM)2715 Kirjutas: Hea põhjus õlitaseme tõusuks on ka roolivõimupump.
Sealt sisselaskekanalist kütte lekkimine pole mõistlikult seletatav ja pigem pritsib kuskilt sinna.
No kui pihusti tagasivool on sinna ühendatud siis on seletus olemas.
Oli selline kunagi ja samuti Motorpal pumbaga aga vanade pihustitega ning seal läksid küll kõik tagasivoolud paaki tagasi.
Ühesõnaga selle toru peaks lahti keerama kollektorist, vaatama palju sealt kütust tuleb ja siis paaki suunama.
vene pumbaga ja selliste pihustitega läheb samuti kõik paaki tagasi ja kollektoris on punn ees.
(25-03-2015, 13:32 PM)2715 Kirjutas: No kui pihusti tagasivool on sinna ühendatud siis on seletus olemas.
Oli selline kunagi ja samuti Motorpal pumbaga aga vanade pihustitega ning seal läksid küll kõik tagasivoolud paaki tagasi.
Ühesõnaga selle toru peaks lahti keerama kollektorist, vaatama palju sealt kütust tuleb ja siis paaki suunama.
vene pumbaga ja selliste pihustitega läheb samuti kõik paaki tagasi ja kollektoris on punn ees.
Aga ikkagi MIKS on esimese pihusti tagasivool suunatud sisselaskesse?
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2015, 22:14 PM ja muutjaks oli trtr.)
Tehasevärk on. Enda 1025.3 on samasugune. Pidi olema seotud klappidega, hoidma tahmast puhtad. Või klappe jahutama? Täpselt ei mäletagi enam.
Et lekkima hakkab on tüüpviga. Kollektori ja klapikambri kinnitused needsamad 40 aastat vanad, aga vabalthingaval mootoril kollektoris vaakum, turbomootoril surve. Üks polt kummaski otsas on vähe, et korralikult pidama jääks.
Kas sel mtz 920.3-el on mootor Д 245.43 C2 . Siit peaks selguse saama mis torud need on.
6- Трубка перепускная
7- Трубка пневмокорректора
22- Болт штуцера
Number 7 all olevat sõna google translate ei suuda ära tõlkida.
Läheb ka teistel venemootoritel osa ülevoolist sisselaskesse.
Endal oli kunagi 1025.3 ja oli paras n*ss see pidama saada.
Parim tihend mis türilt saada on selline kummine,sellega jäi pidama.
Lisaks nendele kahele poldile pingutavad seda ka pealmise kaane mutikad.
Kui see väike küttetörts sinna pandud on küllap siis ikka mingi mõte asjal on.
Misiganes mõte selle tagasivoolu sisselaskesse pistmisel oli, siis see on porr nagunii.
Juba selline asi, et kui anda kütust diislile koos õhuga satub osa sellest läbi kolvirõngaste karterisse, kuna terve survetakt on selleks aega.
Kindlasti see vedeldab õli silindriseintel ja ega ta ei põle ka korralikult kuna pole nii hästi aurustunud.
Igatahes käivad ülejäänud maailma mootorid sama edukalt ilma sellise asjata ja miks Belarusi mootor ei peaks?
(02-04-2015, 10:46 AM)Operaator Kirjutas: Kes võiks tegeleda teemas jutuks oleva traktori KSP nr 773-4009 remondiga-kontrolliga ja kust leida plunsreid?