Belarus MTZ 920.3 kütuse leke, õlitase.
#21

Esimese pihusti tagasivoolust kogunes 1h jooksul tyhikäigul töötades ca 230ml kütust. Kas see on norm kogus?
Vasta
#22

Ilmselt ei ole.
Kui mul tagasivoolutoru katki läks pistsin 0,5L pudeli otsa ja 8h tööpäevaga kogunes pisut alla sildi kütet 4 pihusti peale.
Vasta
#23

Võimalusel laseks pihustid testida-remontida. Kiire ja odav variant on alustuseks vahetada kaks pihustit omavahel. Siis läheb vähemalt liigne kütus paaki tagasi.
Vasta
#24

(12-04-2015, 14:21 PM)Operaator Kirjutas:  Esimese pihusti tagasivoolust kogunes 1h jooksul tyhikäigul töötades ca 230ml kütust. Kas see on norm kogus?

Oho. Seda on kümme korda normaalsest enam.  Tassitäis tunnis pihusti kohta teeb liiter mootori peale. Ega sest kütuse solgutamisest muud poleks, kuid sedaviisi jääb mootori võimsus väiksemaks - KSP antud kogust ju silindrisse ei toimetata. OSakoormustel poel sellest lugu - regulaator kompenseerib. Aga "põhjagaasiga" jääbki puudu...
Vasta
#25

(13-04-2015, 11:22 AM)v6sa Kirjutas:  
(12-04-2015, 14:21 PM)Operaator Kirjutas:  Esimese pihusti tagasivoolust kogunes 1h jooksul tyhikäigul töötades ca 230ml kütust. Kas see on norm kogus?

Oho. Seda on kümme korda normaalsest enam.  Tassitäis tunnis pihusti kohta teeb liiter mootori peale. Ega sest kütuse solgutamisest muud poleks, kuid sedaviisi jääb mootori võimsus väiksemaks - KSP antud kogust ju silindrisse ei toimetata. OSakoormustel poel sellest lugu - regulaator kompenseerib. Aga "põhjagaasiga" jääbki puudu...

Vaevalt et see jõus niiväga tunda annab sest praktikas ei tööta traktor tund aega täiskoormusel ja kui töötabki, siis see leke moodustab üsna väikse protsendi kütuse tunnikulust.
Pigem võiks probleeme eeldada kuumalt käivitamisel ja mootori ebaühtlases töös väikse pöördega.
Põhiline mure on aga ikkagi see, et see kütus läheb koos õhuga mootorisse, peseb silindrist õli maha ja satub karterisse.
Ühesõnaga, kui muid kaebusi ei ole, siis peaks selle tagasivoolutoru teiste tagasivooludega kokku panema.
Vasta
#26

(13-04-2015, 12:28 PM)2715 Kirjutas:  
(13-04-2015, 11:22 AM)v6sa Kirjutas:  
(12-04-2015, 14:21 PM)Operaator Kirjutas:  Esimese pihusti tagasivoolust kogunes 1h jooksul tyhikäigul töötades ca 230ml kütust....

...
Aga "põhjagaasiga" jääbki puudu...

Vaevalt et see jõus niiväga tunda annab sest praktikas ei tööta traktor tund aega täiskoormusel ja kui töötabki, siis see leke moodustab üsna väikse protsendi kütuse tunnikulust.
...

Kui eeldada, et üks silinder suudab ära seedida pea 6 liitrit kütust tunnis, siis täpsemalt on kadu ligi 4%. Palju või vähe, kuidas kellelegi. Räägime ju ühe silindri kaost. Aga kui kõik lahistavad sedamoodi, siis on kadu ka neli korda suurem.

Märkus käivitusprobleemide ja võimaliku määrdeprobleemi kohta on tõsisem ja selle mõju rahakotile suurusjärgu võrra valusam.

Muide, pihustite tagasivoolu suurenemine üle pumba võimekuse/käivituskaardi maksimumlimiidí on CR-diislite levinuim tõrkepõhjus.
Vasta
#27

Kas see vastab tõele, et AINULT peseb silindritelt õlikihti? Ma arvan, et lõviosa lekkinud küttest jääb õhku pihustatuna heljuma ja põleb tööprotsessis ära. Muidu tõuseks karteris õlitase kähku niipalju, et lahistab igast august. Muidugi, ka pisike osa diislit peseb õlikihti.
Äkki on venelastel mingi kaval põhjendus ja kas maailmas laiemalt on ka see rats kasutusel?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#28

Usun et mingisugusel läänekal on ka sest ega venku ise eriti ei mõtle.
Vasta
#29

(14-04-2015, 08:06 AM)jaakjaak Kirjutas:  Usun et mingisugusel läänekal on ka sest ega venku ise eriti ei mõtle.

Palun siis nimetada sest mina ei tea olevat ühelgi aparaadil mis vähegi tänapäevaseks mootoriks kvalifitseeruks.
Ainukesena tuleb Bulgaaria tõstuk pähe, millel läheb toru leeksüüteküünla keskele ja millest kollektorisse diisel jooksis.
Aga see pole ka ilmselt nii mõeldud vaid sealt oli magnetklapp puudu.
Vasta
#30

Tahaks isegi teada millise pealt maha on tehtud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne