Vene päritolu mootorrattale võib see 35 vatti veidi palju olla. Koos tagatule pirni ja süütesüsteemi voolutarbega ületab sageli generaatori maksimaalse võimsuse.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2015, 21:47 PM ja muutjaks oli aavu.)
(31-03-2015, 22:02 PM)Peter Kirjutas: Meenub, et tavalaternatesse pandud halogeenid põletasid mossedel, zigullidel reflektorid ära.
Metallreflektori ja kvaliteetse peegelpinnaga olen Saksa tuledes (Ikarus ja BMW) kasutanud 100W halogeene. Seadus ei luba küll avalikele teedele. Plastiku ja vene toodete puhul ei soovita.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(31-03-2015, 22:02 PM)Peter Kirjutas: Meenub, et tavalaternatesse pandud halogeenid põletasid mossedel, zigullidel reflektorid ära.
Metallreflektori ja kvaliteetse peegelpinnaga olen Saksa tuledes (Ikarus ja BMW) kasutanud 100W halogeene. Seadus ei luba küll avalikele teedele. Plastiku ja vene toodete puhul ei soovita.
Olen samuti kunagi 100W halogeene vene ümmargustes laternates kasutanud ja ei juhtunud laternatega küll midagi. Juhtmestiku tegin küll nende pirnide jaoks eraldi, iga hõõgniidi jaoks eraldi relee ja bimetallkaitse. Juhtmed pea pliiatsijämmused ja nii lühikesed kui võimalik et ei tekiks pingelangu. Vat see oli valgus!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
On au olnud näha 100-vatise pirni oma Audi A4 esitulesse paigaldanud kodanikku. Ta ei olnud õnnelik mõni aeg hiljem avanenud vaatepildi üle ning ka uue esitule hind ei tõstnud krooni ajal kuidagi tema meeleolu...
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Mul on ka au olnud näha Renault 18, mille omanik hankis suurest kadedusest minu tulede vastu omale 130W pirnid. No oli vaja ikka üle trumbata. Elektri sisteem jäi aga temal kõik samaks... Tuled olid tänu pingelangule nagu munarebud ees, lisaks veel täiesti tuhmunud reflektorid, ja valgustasid kehvemini kui originaalid, aga tähtis on ikka rahulolemine. Naljakal kombel (seekord) midagi põlema ei läinud ja tänu poole võimsusega põlemisele ei hakanud ka reflektorid sulama. Kui laternaklaas kivi sai, asendati see külmavereliselt 2L plastmassist Goga-Kolja pudelist lõigatud tükiga ja sõideti nii kuni lahkarvamuste tekkimiseni politseiga.
Võimsa halogeeni tekitatud soojuskiirgust ei maksa siiski alahinnata - mäletan et minu "jaaniussikeste" ees sai külmal talveõhtul poole meetri kaugusel käsi soojendada...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
(29-03-2015, 13:04 PM)Aspelund Kirjutas: Vene päritolu mootorrattale võib see 35 vatti veidi palju olla. Koos tagatule pirni ja süütesüsteemi voolutarbega ületab sageli generaatori maksimaalse võimsuse.
A.
Aga enamustel nö "vene" tsiklitel oligi ju esitules 35w sees, näiteks panonni esitule lamp on 6v 35/35w
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2015, 08:08 AM ja muutjaks oli ahtos.)
Olen kasutanud 100w halogeene nelja tulega mossel ja paljudel teistel autodel ka Audil ja pole olnud mingeid probleeme,aga kohustuslikud elemendid on releed,jämedad juhtmed ja pirni jahutus-pirni tagant kõik kummid ja muud kaitsed eemaldada.Kui ainult pirn panna hakkab n...s pihta-sulanud pirnipesad,pistikud ja ka linnasõidul pruuniks läinud reflektor.Kes sigariga sõitnud teab miks 100w vaja on .Nüüd on lihtsam-leed ilutuled päevaks särama ja asi ants.Vanale Jawwale sai ka mingid sarnased pirnid hangitud,aga genekas ei jõudnud toita kogu värki,asi paranes alles uue geneka panemisega 45w-75w vastu vist.