Mis marki tsikkel on fotol? (Inglise Triumph)
#1

Rindelehe foorumis tekkis küsimus, mis tsikkel on sõjameestel-piirivalvuritel istumise all?
http://foorum.rindeleht.ee/download/file...=23376&t=1
Vasta
#2

Vaadates lampi ütleks,et 1921-32.a? Samas hargi kuju järgi oleks justkui Rudge??? Ei pretendeeri siin tõele,sest seda marki küll kasutati piirivalves aga neid oli üksikuid.


Vasta
#3

(02-04-2015, 12:22 PM)MAZ Kirjutas:  Vaadates lampi ütleks,et 1921-32.a? Samas hargi kuju järgi oleks justkui Rudge??? Ei pretendeeri siin tõele,sest seda marki küll kasutati piirivalves aga neid oli üksikuid.

Kui see on Rudge, siis mis mudelil ei ole vasakul pool tuletoru?
Vasta
#4

See rudge-hargi jutt muidugi eriti tõsiseltvõetav ei ole, aga mind hämmastab rohkem, et meestel on lausa andmed olemas, et piirivalve kasutas vähesel määral Rudge toodangut. Kuigi pole ka 100 % kindel, et need mundrimehed ikkagi piirivalvurid on. Ja kas piirivalvel olid K-seeria Kaitseväe numbrid või tsiviilnumbrid? Mina oma piiratud teadmistega olen ainult näinud, kuidas piirivalvur sõidab FN Saharaga, sedagi filmilinal ja tsikkel oli ksf! Armexi oma. Kui ikka oli seegi piirivalvur, selles ka kindlust ei ole... Ja Jaan Tätte piirivalvurina sõitis teises filmis ("Tulivesi"?) mingi väikese 100 ccm võrriga vist?) Rindelehes on ka olnud foto, kus Hara Kordoni piirivalvur NSU 175Z seljas, ka tsiviilnumbriga, vb isiklik masin.
Nii, tsitaat lgp. ksf! Manic koostatud lehelt
Kaitseväe K-seeria numbrimärkide puhul oli aastail 1938-1940 vahemik 1-499 reserveeritud sõjaministeeriumi ja sõjaväe autodele ning numbrid alates 500-st Kaitseliidu ja piirivalve jõuvankritele. 5- ja 6-ga algavaid numbreid anti ka sõjaväelaste isiklikele autodele. 
Kuidas oli enne 1938-ndat, ei tea arvata.
Iseenesest tsiklipaagil paistaks justkui mingi logo olevat, aga kas ja mis, seda aru ei saa. Tsiklil on ka NSU-sid meenutavaid detaile ja tahke, aga ärge vähemalt seda marki pakkuge.
Pärit on tsikkel ilmselt tõesti 20-ndate lõpust, 30-ndate algusest äärmisel juhul, püstklappidega 4-taktiline, õlipaak karteri eesotsas, vast midagi 3xx ccm kanti? Ise kahtlustan ka inglast või prantslast, sest neid üldse ei tunne...
Vasta
#5

Teoreetiliselt võiks antud tundmatu tsikkel siin, jällegi lgp. Manicu lehel, kirjas olla.
http://eag.vanatehnika.ee/x_mtr1930-1935.html
Sealt saaks võrdlemise ja välistamise teel hulga tootjaid välistada ja ring tõmbuks koomale.
Vasta
#6

Arvan et tegu on Triumphiga. 1931 või 1932a. mudel WL, 348cm3.
Väga sarnane mootor, ketikaitse jne. olid ka samade aastakäikude suurematel mudelitel ND (550cm3) ja NJ.

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#7

Tänan tuvastamast! Triumph ta on, kahtlust pole! Nüüd võin teises foorumis tüdind olekuga mainida, et ... no Triumph on muidugi, elementaarne! Aga silinder on tõesti üsna jämme, ehk on tõesti ND mudeliga tegu?
http://www.roncobb.com/TriND.html
Minu oi-bljääd nutiarvuti millegi pärast küll enam hetkel algusepostituse pilti mulle ei taha näidata, aga no ta on üldse meil aeglane ja kapriisidega...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne