Läti mees.
#1

Millise Läti tootja töö võiks olla see? Embleemi kinnitusavade vahe on 61mm.
Tänud ette.

[Pilt: P1015036.JPG]

[Pilt: P1015037.JPG]

[Pilt: P1015035.JPG]

[Pilt: P1015038.JPG]

[Pilt: P1015039.JPG]

[Pilt: P1015040.JPG]
Vasta
#2

Pole küll minu asi, aga siiski mainin ära, et "tänud ette" ei ole siin küll kõige mõistlikum ärimudel. Nagu näed, inimestel, lätofiiilidel ja velomaanidel puudub stiimul kaasatöötamiseks, tänud on käes ja keegi peale mõne lolli, sõna ei võta, kuigi teema on tähtis ja valdkond populaarne.
Mind mehed küll eriti ei huvita, eriti läti mehed, sest nendega on mul päevast-päeva ainult jama ja vaeva, lõhuvad siin meil päeval ja öösel kahes vahetuses talakraanasid ja käsitööriistu, masinapurustajate liidu aktivistid ja tegevliikmed.
Aga jalgratas on minu nägemuse järgi pigem mõni brennabor, mitte läti jalgrattameistri näputöö. Sildiaukude vahe vast liiga väike brennabori jaoks aga mine tea. Läti toodang on porilauad ja ketiratas, vändad, seda vast küll, aga raaminr liig suur, lätlased esipidurit ka nagu eriti ei armastanud teha, uimased sõitjad nagu nad olid. Kiirused olid neil väiksed, polnud sellised äkilised tallajad ja tulesädemed kui meie, eesti kihutajad, meil ju taheti lõpuks isegi esipidur kohustuslikuks teha, vb tehtigi...
Võiks võrrelda brennabori nr šriftiga selle ratta nr-d. Mis tagaratta rumm ütleb, läigib kuidagi kahtlaselt?
Ja veel, raamil paistab kroomitud detaile, kui on algsed, lätlased jällegi kroomi ülearu palju ei kasutanud, Lipperts 1938-st aastast osadel mudelitel ja vb veel mõni üksik lõpu poole, ehk Erenpreis?i

Vaatasin veel pilti, esihark sobib ka brennaborile, rattavõlli kinnituskohad spetsiifilised. Jääb veel sildi teema, brennabor armastas ju ka väga erinevaid silte kasutada, nii need borad, titanidi, exct-misiganes jne, lisaks tavapärased brennabori sildid lisakirjadega...

Veel ei saa rahu... tuli meelde, et sellist tüüpi korralikku ketiratast tahaks ka omale saada... ja laternahoidja kronsa ei ole brennabori B-tähega, kuigi on algset nägu, vb ongi siis mingi kurmark vms anonüümset brennabori toodangust.
See 1,888 miljonit nr võiks viidata kuhugi 1938 aasta kanti? Tundub, et tagaratas võiks ka algne olla, torpedo saba ka brennaborile sobilik?
Vasta
#3

Kuna ma ei saa aru kuda privaatsõnumis pilte panna, siis panen onu meelise jaoks siia.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                               
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne