Tuunime haagist või ehitame täitsa ise.
#61

(26-05-2015, 10:26 AM)diesel Kirjutas:  rohelise konna tuled näikse ka igavesed olevat.
a pistik, raibert, ei taha aastatki peavaluta toimetada.
tõmmavad nii pesal kui juhtmel keik pistiku klemmid roheliseks ja lõpetavad voolu läbi laskmise.
põle ühtegi head lahendust leid, kuda neid klemme lihtsa vaevaga puhastada.
Kasutan siiani õndsal vene ajal leiutatud meetodit. Nii pistik kui ka pesa tulevad seest mõnda tavotilaadset möginat täis lüüa ja ei ussita nad enam midagi. Ise kasutan siiani Litol 24-ja. Ebameeldiv on seal midagi parandada küll, käed kogu aeg ligased, aga määritud pistikusse on asja väga harva.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#62

Viimase pistiku ostsin metallist, ja sisu läks kapinurgast leitud elektriku silikoni täis, valge tuub pärit ei tea kust, peale kirjutatud, et elektri ühenduste hermetiseerimiseks, kuivades jääb selline pehmemapoolne, saab vabalt kruvika läbi lükata ja kruve lahti keerata. Kahjuks hakkab otsa saama, huvitav kust uue saaks?
Vasta
#63

(26-05-2015, 14:35 PM)pvr Kirjutas:  Viimase pistiku ostsin metallist, ja sisu läks kapinurgast leitud elektriku silikoni täis, valge tuub pärit ei tea kust, peale kirjutatud, et elektri ühenduste hermetiseerimiseks, kuivades jääb selline pehmemapoolne, saab vabalt kruvika läbi lükata ja kruve lahti keerata. Kahjuks hakkab otsa saama, huvitav kust uue saaks?

Esvika.
Tõenäoliselt ka teistest hästivarustatud elektriinstallatsioonimaterjale pakkuvatest kauplustest.

Meenutab küll pigem tahkemat vaseliini kui silikooni aga toimib küll, saadaval nii süstlas kui tuubis.
Vasta
#64

Pistikud jah täis ettejuhtuvat määret ja ei mingit rohelust ega roostet,mitu aastat hiljem kruvid lahti puhastad määrde ümbert ja kui vaja paned uue juhtme.Proovitud ja toimib.
Eesmised ääretuled tõstsin ülespoole umbes poole poordi kõrguse peale siis kestavad kauem.Minul nt kasti alumine äär kipub vastu puidja muud säänset minema ja enne ülevaatust vaja taas uued tuled osta.Nüüd panin ülespoole ja näis kas on abi.
Vasta
#65

(21-05-2015, 14:56 PM)muska71 Kirjutas:  
(21-05-2015, 13:22 PM)taxopets Kirjutas:  Pistaks siia teemasse veel ühe haru. Nimelt seisab mul aia ääres Skif millest tahaks maale teise haagise teha millega murutraktorit ja mõnda muud tööriista kahe majapidamise vahel liigutada. 
Esmalt kohe küsimus, et kas keegi on nende rollerirataste asemel ka midagi muud sinna alla pookinud?

Kuna õõtsad olid läbi ussitanud siis tegin uued õõtsad ja lada rattad läksid alla,sapaka tagavedrud ja amordid kah,sõitsin aastaid.

Mul õõtsad nagu ok. Selles asi ongi, et kahe majapidamise vahe vaid 10km ja ei taha hakata selle murutraktori vedamise pärest hirmsaid ümberehitusi tegema. Niikuinii tuleb mingi tagaluuk teha. Aga rolleriratta velje kinnitused täiesti erinevad auto omadest Sad . Ilmselt tuleb kuskilt korralikud rollerirehvid sebida. Aga kindlasti on neid ka laiemaid kui algsed? 
Vasta
#66

(26-05-2015, 16:51 PM)taxopets Kirjutas:  
(21-05-2015, 14:56 PM)muska71 Kirjutas:  
(21-05-2015, 13:22 PM)taxopets Kirjutas:  Ilmselt tuleb kuskilt korralikud rollerirehvid sebida. Aga kindlasti on neid ka laiemaid kui algsed? 
Ilmselgelt on 10-tollised rehvid tänapäeval haruldus või ülispetsiifiline väikehaagiste/putkade varustus ja hinnad ka vastavad Wink Ma "natuke" talvel tegelesin asjaga ja rahaliselt on see täiesti mõttetu teema! Originaal Minile kannatab 50 euri tükk Oscarrehvidest 165/70R10 Yokohamad tellida aga näiteks 155/65R13 saab kätte alal 30 raha... 13 tolli kitsaid velgi vedeleb kõikjal ja südamikku ümber vahetada pole ka probleem. Kui kunagi oli tõesti seda 10-tollist kaaruti-rolleri rehvi igal pool, siis täna otsitakse seda isegi Venemaal tikutulega taga sest see ju traadita rehv, koort on miskine puuvillaniit ja läheb lihtsalt ajaga lõhki! Toda traatidega päris rollerite oma polnud saada juba vene aja lõpuski... Mul läks 3 kuuga 3 tükki kaaruti omasid, sest kõik on ju vanad kasutatud kuurileiud! Kui kuskil on, siis tasub seda hoida "musta numbri" taastamisteks ja reaalsed pidevalt sõitvad vahendid millegi kättesaadava laialt levinud auto mõõdu peale ümber teha. Sest ka rollerite 10- ning 13-tollised on täiesti haige hinnaga... need samas hinnas R13C haagiserehvidega! 

Ütleme nii, et osta.ee annab välja ju Automoto klassikat: ksf!Nymmik alias Imre müüs ja ksf!aksel73 alias Allan Skif'i omanikuna ostis Big Grin 
Vasta
#67

mina soetasin omale muravei alla kummitöökoja utiilihunnikust vana mini talvekummid. maksumuseks aitähh.

a mis mädanevaid pistikuid ja igasugu rasvasid puudutab, siis ma juhmi inimesena küsiks ikke üle. tagantpoolt, kust juhtmed külge pannakse, on peris asjalik rasvadega ligineda, a mul mure nö. eespool. ehk need isased ja emased otsad, mis vastaspoolega kokku peavad saama ja särtsu üksteisele üle andma, vat need on rohelised. tegelt muist on ka halli möga täis.
piduripuhasti seda oollust ää ei pese. mehhaaniliselt heaste ligi ei saa. siis toimubki igakordne pikem kepp. sisse-välja palju kordi ja jälle taha vaatama. tasahilju ikke saab pirnid põlema. kas siis nende mäkerdamiseks sobivad ka eelpool mainitet rasvad. minu lahja koolihariduse järele peaks justkui enamus rasvasid olema hoopistükkis isolaatorid. seda asja, mida kontakti sprei nime all müüakse, olen sisse susistand. ei näi palju mõjuvat. võimalik, et seda oleks pidand pruukima uute ja puhaste klemmide puhul.
Vasta
#68

Mina olen ettepoole ka rasva määrinud, no mitte umbelt täis, nii et kokku pannes vahelt välja ajab, aga inimlikult. Pole sellest veel ükski kontakt ära jäänud. Vanale ja ussitanule vast enam ei tasu sinna midagi määrida. Mõlemad pooled uued ja kohe sisse määrida, siis kestab. Ise kasutan käru aastaringselt, kuigi talvel minimaalselt, seisab ta mul väljas ja pistik ei kõdune.
Mis praegu viga, lähed poodi ja ostad ussitanu asemele uue. Vene ajal, kui olin autoelektrik, hoiti käru pistikut nagu silmatera, sama teema akuklemmidega. Vähegi hooliv tegelane määris kõik paksult tavotiga sisse, sest uut polnud tihtipeale kusagilt võtta. Algul imestasin ise ka, kui nägin esimest korda tavotiga määritud akuklemme. Küsisin, kas piisavalt voolu läbi mahub? Ei olnud probleemi... Olen vana aku puhul ka ise seda nippi kasutanud, kuna see raip ajab muidu plussklemmil shampinjonid kasvama.
Tänapäeval on kindlasti paremaid mökse olemas.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#69

Pistiku papa klemmidel otstes lõhikud,neid lõhikuid peab vahel laiali suruma ja taas kergelt tavotiseks ja pole mingit prombleemi kehva kontaktiga.Isegi pirni sokli teen enne paigaldust tavotiga kokku aitab nö vahelduva voolu vastu päris hästi.
Vasta
#70

toimib päris hästi
ei pea enam pistikuga autole rahuldust pakkuma Toungue

http://www.loctite.ee/loctite-1104.htm?n...2627813377
Vasta
#71

(26-05-2015, 17:39 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(26-05-2015, 16:51 PM)taxopets Kirjutas:  
(21-05-2015, 14:56 PM)muska71 Kirjutas:  
(21-05-2015, 13:22 PM)taxopets Kirjutas:  Ilmselt tuleb kuskilt korralikud rollerirehvid sebida. Aga kindlasti on neid ka laiemaid kui algsed? 
Ilmselgelt on 10-tollised rehvid tänapäeval haruldus või ülispetsiifiline väikehaagiste/putkade varustus ja hinnad ka vastavad Wink Ma "natuke" talvel tegelesin asjaga ja rahaliselt on see täiesti mõttetu teema! Originaal Minile kannatab 50 euri tükk Oscarrehvidest 165/70R10 Yokohamad tellida aga näiteks 155/65R13 saab kätte alal 30 raha... 13 tolli kitsaid velgi vedeleb kõikjal ja südamikku ümber vahetada pole ka probleem. Kui kunagi oli tõesti seda 10-tollist kaaruti-rolleri rehvi igal pool, siis täna otsitakse seda isegi Venemaal tikutulega taga sest see ju traadita rehv, koort on miskine puuvillaniit ja läheb lihtsalt ajaga lõhki! Toda traatidega päris rollerite oma polnud saada juba vene aja lõpuski... Mul läks 3 kuuga 3 tükki kaaruti omasid, sest kõik on ju vanad kasutatud kuurileiud! Kui kuskil on, siis tasub seda hoida "musta numbri" taastamisteks ja reaalsed pidevalt sõitvad vahendid millegi kättesaadava laialt levinud auto mõõdu peale ümber teha. Sest ka rollerite 10- ning 13-tollised on täiesti haige hinnaga... need samas hinnas R13C haagiserehvidega! 

Ütleme nii, et osta.ee annab välja ju Automoto klassikat: ksf!Nymmik alias Imre müüs ja ksf!aksel73 alias Allan Skif'i omanikuna ostis Big Grin 

http://baltic.starcoshop.com/pi/TY_145_8..._1764.aspx
Ei ole see asi nii hull midagi.
Vasta
#72

Ise panin oma haagisele sellised tagatuled ja esimesteks ääretuledeks poridiibade sisse sellised ääretuled. Ääretuled on täielikult plastikusse valatud. Rekajuhid teatsid rääkida, et sellistel ääretulede on nõrgaks kohaks juhtmete kaksikrüüsi eemaldus koht, kus võib olla läbi lõigatud ka juhtme enda rüüs ja soovitati lambi tagant juhtmed hermeetikuga üle käia.
Miks sellised tuled valisin, mõõtude ja ilu pärast, kahjuks eesti turul polnud midagi minu maitsele.
Tulede tootja pakub ka lisa takistit "targale" autole, mis ei taha LED tuledi tunnistada.
Autoga ühendamise pistiku koha pealt, kui on vana ja peetis pistik, siis aitab ainult pistiku väljavahetamine. ise olen ainult kerget vaha klemmide peale lasknud, kuna vaja omajagu kruusal sõita ja tolm ronib ikka igalepoole vahele.
Vasta
#73

Kobe "Skif" müüa.
 Kuldses Börsis
Vasta
#74

Pistikul ja pistikul on ikka vahe sees. Tööriistamarketi 3 eurine oli aastaga tagant roostes ja eest roheline. Samas audi originaal näeb peale kahtekümmet aastat mõlemalt poolt välja nagu uus.
Vasta
#75

Aga sooviks nõu milline pistik on hea ja üüber kvaliteet, respo haagisel tuleb peale poole aasta möödumist hakata rahuldama autot selle pistikuga, viskab veateated ja asjad ette ja mitte ainult minu autol. Enda autol pressisin need isased otsad laiemaks et tihkelt sees oleks, kuid iga teine inimene kes võtab ei hakka ju auto pistikupesa painama.. Roheline ka raip ja kui garantiid taga ajada sõidan rohkem selle pisikese jupi peale maha kui väärt ja saan samasuguse mega odava taiwani junni vastu. Kui teha siis korralikult juba. 
Vasta
#76

(26-05-2015, 21:47 PM)vant Kirjutas:  Kobe "Skif" müüa.
 Kuldses Börsis

krt hinda ikka osatakse meie riigis küsida
Vasta
#77

peab siis ka proovima määrida neid pirnipesi.
Pirnipesad ja pirnikontaktid roostetavad nii ära, et muutuvad pulbriks.
Käru mul ka 8a vana. Esimeste tuledega venitasin kuidagi 6 a. ära.
2a tagasi ostsin uued lambid, et nüüd on tükk aega hooleta. Krt, järgmine kevad juba pirnid ei põlenud. 2a oli nüüd see aeg, kui enam sees remontida ka midagi eiole. Olen isegi üritanud juhtmeid otse pirnide külge joota, aga see ei ole ka jätkusuutlik tegevus Sad
Vasta
#78

(27-05-2015, 07:19 AM)pannkook Kirjutas:  Olen isegi üritanud juhtmeid otse pirnide külge joota, aga see ei ole ka jätkusuutlik tegevus Sad
Kui leiad kvaliteetsed led pirnid, siis võib mainitud tegevus isegi jätkusuutlik olla.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#79

(26-05-2015, 22:46 PM)aigark Kirjutas:  
(26-05-2015, 21:47 PM)vant Kirjutas:  Kobe "Skif" müüa.
 Kuldses Börsis

krt hinda ikka osatakse meie riigis küsida

Sa ikka panid tähele, et müügis on liikuv telk ja mitte sitaveokäru?

Usutavasti on nii mõnigi kodanik nostalgialaksu saamiseks selle pea pooltuhat euri nõus välja käima.
Vasta
#80

(26-05-2015, 21:19 PM)juss Kirjutas:  Ise panin oma haagisele sellised tagatuled ja esimesteks ääretuledeks poridiibade sisse sellised ääretuled. Ääretuled on täielikult plastikusse valatud. Rekajuhid teatsid rääkida, et sellistel ääretulede on nõrgaks kohaks juhtmete kaksikrüüsi eemaldus koht, kus võib olla läbi lõigatud ka juhtme enda rüüs ja soovitati lambi tagant juhtmed hermeetikuga üle käia.
Mis sellised tulukesed ka maksavad?Vaatasin ainult kaks tuld ju vajalik kolm tuld
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne