Tuunime haagist või ehitame täitsa ise.
Nojaa, aga pildil pole ju zubrjoniki alusvanker, tegemist on mmz-ga Smile Seal kõik need puksid on ziguli amordipuksid ja vist zapperi vedrud. Vedru purunemise korral sobib mõõdu poolest volvo S/V40 vedru sinna alla, kui lühemaks lõigata.

Zubrikul on lehtvedrud ja kõik on hoopis teistmoodi.
Vasta
Mis juhtub kui on paar vaba päeva ja garaazi taga vanaraua hunnik. Smile

http://fotoalbum.ee/photos/klemmm/111020129
http://fotoalbum.ee/photos/klemmm/111020131
http://fotoalbum.ee/photos/klemmm/111020133
Vasta
(11-06-2017, 14:42 PM)klemm Kirjutas: Mis juhtub kui on paar vaba päeva ja garaazi taga vanaraua hunnik. Smile

Oskab keegi öelda ühe targa põhjenduse, miks pannakse järgiveetavale veerevale haagisele tohutu veeretakistusega rehvid??? Tehakse asi jube eos teadlikult halvem... See, et "atekal on jõudu sitaks" ei ole ju reaalselt õigustus Big Grin Kõige naljakamad on need palgiveohaagised, kus rattaid 4.  Aga on keegi kunagi näinud põllumajandustrakatsi järel veerevat haaget, kus oleks kalasabamustriga veosillarehvid all??? No ei ole ju Wink
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
(12-06-2017, 14:06 PM)PlyVal64 Kirjutas: Oskab keegi öelda ühe targa põhjenduse, miks pannakse järgiveetavale veerevale haagisele tohutu veeretakistusega rehvid??? ...

See näitab ära käru sihtgrupi, et ei tekiks segadust ...
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
(12-06-2017, 14:06 PM)PlyVal64 Kirjutas:
(11-06-2017, 14:42 PM)klemm Kirjutas: Mis juhtub kui on paar vaba päeva ja garaazi taga vanaraua hunnik. Smile

Oskab keegi öelda ühe targa põhjenduse, miks pannakse järgiveetavale veerevale haagisele tohutu veeretakistusega rehvid??? Tehakse asi jube eos teadlikult halvem... See, et "atekal on jõudu sitaks" ei ole ju reaalselt õigustus Big Grin Kõige naljakamad on need palgiveohaagised, kus rattaid 4.  Aga on keegi kunagi näinud põllumajandustrakatsi järel veerevat haaget, kus oleks kalasabamustriga veosillarehvid all??? No ei ole ju Wink

Kas sa oleks need viimase piirini kulunud kalasabad jäätmekäitlusesse viinud ning poest uued siledad haagisele alla ostnud?
Vasta
(12-06-2017, 14:24 PM)qwerty009 Kirjutas:
(12-06-2017, 14:06 PM)PlyVal64 Kirjutas: Oskab keegi öelda ühe targa põhjenduse, miks pannakse järgiveetavale veerevale haagisele tohutu veeretakistusega rehvid?

Sest need on olemas. Cool  Pealegi on mustri veeretakistus oluline vaid suurematel kiirustel. Väiksematel kiirustel loeb enam diameetri ja laiuse suhe ning rehvi uppumine pinnasesse. Suvalisest sõiduautorehvist seisab balloon oluliselt paremini pinnal.

Päris traktorite päris haagistel kasutatakse kalasaba küll, kui minnakse pehmele pinnasele. Rombklotsi või pikisoone ajab muda kiiresti umbe ja siis liugleb saba vastavalt füüsikale. Ning liuglev 40+t neljal teljel ei ole üldse naljakas.
Vasta
(12-06-2017, 14:24 PM)qwerty009 Kirjutas:
(12-06-2017, 14:06 PM)PlyVal64 Kirjutas:
(11-06-2017, 14:42 PM)klemm Kirjutas: Mis juhtub kui on paar vaba päeva ja garaazi taga vanaraua hunnik. Smile

Oskab keegi öelda ühe targa põhjenduse, miks pannakse järgiveetavale veerevale haagisele tohutu veeretakistusega rehvid??? Tehakse asi jube eos teadlikult halvem... See, et "atekal on jõudu sitaks" ei ole ju reaalselt õigustus Big Grin Kõige naljakamad on need palgiveohaagised, kus rattaid 4.  Aga on keegi kunagi näinud põllumajandustrakatsi järel veerevat haaget, kus oleks kalasabamustriga veosillarehvid all??? No ei ole ju Wink

Kas sa oleks need viimase piirini kulunud kalasabad jäätmekäitlusesse viinud ning poest uued siledad haagisele alla ostnud?

Just nii olid olemas ja on veel neid.  Lisaks on nad kerged, laiad ja madalsurve rehv ei lähe metsas iga orgiga ribadeks nagu auto rehv.  Kollane on ta ka selleks, et riiulist leidsin vana purgi värvi. 

Ps.  Suured tänud  Võsale kes mind kunagi nende ilusate velgedega varustas.
Vasta
(12-06-2017, 15:17 PM)v6sa Kirjutas:
(12-06-2017, 14:24 PM)qwerty009 Kirjutas:
(12-06-2017, 14:06 PM)PlyVal64 Kirjutas: Oskab keegi öelda ühe targa põhjenduse, miks pannakse järgiveetavale veerevale haagisele tohutu veeretakistusega rehvid?

Sest need on olemas. Cool  Pealegi on mustri veeretakistus oluline vaid suurematel kiirustel. Väiksematel kiirustel loeb enam diameetri ja laiuse suhe ning rehvi uppumine pinnasesse. Suvalisest sõiduautorehvist seisab balloon oluliselt paremini pinnal.

Päris traktorite päris haagistel kasutatakse kalasaba küll, kui minnakse pehmele pinnasele. Rombklotsi või pikisoone ajab muda kiiresti umbe ja siis liugleb saba vastavalt füüsikale. Ning liuglev 40+t neljal teljel ei ole üldse naljakas.

Sellele väitele tahaks suisa pildilist tõestust Big Grin No pole ma oma peaaegu 47 eluaastaga VEEL hard-core-kalasabas rehvidega haagiseid näinud. 
[Pilt: HTB1NPUULVXXXXXhXFXXq6xXFXXXK.jpg]

Küll testitakse ja "mängitakse" mustri ja rehviRÕHUGA. Ja kui mina oleks mõne sellise peremees, kes tahaks haakele alla visata kalasaba, siis selline vend maksaks vist kütusekulu tõttu kuus peale, mitte ei saaks palka Big Grin Aastal 2017 on kütused nii kallid ja "bakuu pole enam meie", et lollustega tegelemiseks raha pole.
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
No selle vastu ma ei saa jah oma viie millimeetrise mustriga  Smile
Vasta
(12-06-2017, 18:24 PM)PlyVal64 Kirjutas:
(12-06-2017, 15:17 PM)v6sa Kirjutas:
(12-06-2017, 14:24 PM)qwerty009 Kirjutas:
(12-06-2017, 14:06 PM)PlyVal64 Kirjutas: Oskab keegi öelda ühe targa põhjenduse, miks pannakse järgiveetavale veerevale haagisele tohutu veeretakistusega rehvid?

Sest need on olemas. Cool  Pealegi on mustri veeretakistus oluline vaid suurematel kiirustel. Väiksematel kiirustel loeb enam diameetri ja laiuse suhe ning rehvi uppumine pinnasesse. Suvalisest sõiduautorehvist seisab balloon oluliselt paremini pinnal.

Päris traktorite päris haagistel kasutatakse kalasaba küll, kui minnakse pehmele pinnasele. Rombklotsi või pikisoone ajab muda kiiresti umbe ja siis liugleb saba vastavalt füüsikale. Ning liuglev 40+t neljal teljel ei ole üldse naljakas.

Sellele väitele tahaks suisa pildilist tõestust Big Grin No pole ma oma peaaegu 47 eluaastaga VEEL hard-core-kalasabas rehvidega haagiseid
Tule oma mullist välja ja vaata laiemalt ringi!
[Pilt: jm-foto-6.jpg]
Vasta
(12-06-2017, 18:24 PM)PlyVal64 Kirjutas: Sellele väitele tahaks suisa pildilist tõestust  No pole ma oma peaaegu 47 eluaastaga VEEL hard-core-kalasabas rehvidega haagiseid näinud. 
...

Miks Sa kohe kõrge krihviga veorehvi nõuad? Säärast loomulikult keegi uuena ei soeta haagise alla - milleks. Haagiserehv on madala krihviga. Veeretakistus on üks asi, kiire kulumine teine. Pealegi - mida kiiremini liiguvad traktorid, seda madalamaks vajuvad krihvid, et mingitki stabiilsust saavutada.

Isand Klemmi haagisel ei ole ju ka uued balloonid, vaid oma parimad veopäevad juba näinud tsõõrid, harvavõitu krihviga pealegi.

Aga hakkame peale, kui näiteid küsiti.

Stewarti haagised  on päris kõva sõna UK-s. Valikus on hulk krihviga rehve, nagu ka maanteemustriga asfaldirehvid ja rombklotsiga kivirehv. Suundmustriga seegi.

Euroopas on Annaburger tuntud valmistaja. Vaata sõnnikulaotite pilte lehe allservast - rehv valitakse vastavalt kasutusele.

Või meie lõunanaabrite  Umega

Õige on, et mida vähem klotsi, seda pehmemalt jookseb kõval pinnal. Ei isand klemmi haagis ega julgelt pool põllumajanduslikest haagistest ole mõeldud kattega teele, vaid pinnale. Seal on madal suundmustriga krihv suunastabiilne ja isepuhastuv. Universaalsed rehvid on säärased, mille krihvid on pikisuunaliselt läbi lõigatud. Need töötavad üsna hästi mõlemal pinnal. Paraku maksavad...

Õnnetuseks on mustri kuju ja kõrgus vaid üks näitaja haagiserehvide juures. Aga see pole hetkel olulineWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne