Omavalmistatud biomassi põleti(saepuru,hake pellet)
(20-12-2017, 18:21 PM)alfredo Kirjutas: Selle 1000-e raha eest saaks etteveoga hakkuri ainult nii, et osta odav bx42 ja ise ettevedu juurde meisterdada.

Isegi tõotatud maal on sellised uuest peast alates 3300-st. Sel juhul juba võtaks ette kuulutuse ja läheks räägiks hinnast alla, ehk uue hiinaka asemel soetaks usaldusväärsemat soome rauda, mida hiljem remontida osatakse.  
KB-s pakuti ka etteveoga vana ch250-i 2300 eest, aga see jääb ehk liiga suureks.

täna just hakkasin mõtlema,et kui selline peletis ära osta siis vaja ka suurt traktorit,aga kellel see olemas?kuskil käis läbi ühistu ja kamba peale soetamine,aga sellisel juhul saab see olla ainult mobiilne ja sellisest peletisest ümber tegemine läheb juba porriks.sellel käib võll ringi ühte pidi jvv pealt,aga kui mobiilseks teha siis tuleb mingi mootor soovitavalt disla koos käigukastiga peale visata.need mis juba tehases mobiilsed nendel on rihmülekanne otse mootorilt ja pöörlemis suund jälle teine.praegu just ehitan enda oma ümber.esiveduse mootori koos käimariga panin juba mullu suvel peale.plaanis see diisliga asendada.
Vasta
Eks ole takistus tõepoolest rohkem selles, et hakkehuvilisi võib kogu vabariigi peale ehk mõnikümme kanti kokku lugeda. AMF-is ehk kahe käe sõrmedel ja eriti "hulle", kes midagi ehitavad ja teevad, veel vähem. Seega ei tule mingit ühistut ega midagi, igaüks pinistab oma põõsa all edasi. Ja ehk on nii ka õigem, pole jagatud vastutust, vaid igalühel oma.

Poolas oli vahepeal päris mitu isearetatud diiselmootoriga mobiilset hakkurit pakkumisel. Kuhugi 8000zl kanti olid hinnad. Lisandub ka transport ja värgid, et arvatavasti teeb ise kättesaadavatest asjadest sarnase asja samasuguse raha eest valmis, kui on mingit kola kuuri taha kogunenud ja eluline vajadus hakke järele tekkinud. Osta on kindlasti lihtsam.
Vasta
Kurat küll, ei saa isegi hakkuritest ilma poolakateta ei üle ega ümber. Komistasin hakkureid sirvides sama firma toodangu otsa kes rebakkidegagi tegelevad. Kui jvv on olemas kodus, siis hakkur ise maksab 947 euri koos kõmmiga. Ma ei saa aru, mille pealt nad teenivad seal poolas, kas tõesti massilise müügi pealt?



Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
Seal maksab seda tüüpi hakkur uuest peast kuskil 800-850 euri. Hiinas, kust toorikud tulevad, ilmselt siis poole vähem, et tasuks konteiner euroopasse sikutada. Nemad teenivad koguse ja lapstööjõu pealt. Poolakas trükib kleepsud ja müüb mingi x nime all meile maha. Kõik on õnnelikud.
Vasta
(09-01-2018, 01:29 AM)viplala Kirjutas: Kurat küll, ei saa isegi hakkuritest ilma poolakateta ei üle ega ümber. Komistasin hakkureid sirvides sama firma toodangu otsa kes rebakkidegagi tegelevad. Kui jvv on olemas kodus, siis hakkur ise maksab 947 euri koos kõmmiga. Ma ei saa aru, mille pealt nad teenivad seal poolas, kas tõesti massilise müügi pealt?




transkapital müüb sellist kiloga tähetornis.
Vasta
Sattusin veel ühe huvitava hakkuri peale. Puit hakitakse ja tiritakse masinasse kruvi kujulise teraga. Võibolla on maailmas levinud ja kõik teavad, kuid minu jaoks üsna lahe avastus.











Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
Vahva masin küll. Üks puudus ehk see, et ei viska haket nii kõrgele välja kui "hooratta" stiilis masinad. Ja kui kruvi ära kulub, siis hakkab suuremaid tükke läbi laskma ilmselt. Aga kas sellist müüakse ka? Seda Rebaki näiteks?
Vasta
Nojah eks see üks rebjaki ja hakkuri ristsugutis ole, toodang nende kahe vahepealne, kuidas sellist teoga koldesse toimetada ei tea ja kühvli peal ei seisa see ka
Vasta
(11-01-2018, 16:22 PM)olli Kirjutas: Vahva masin küll. Üks puudus ehk see, et ei viska haket nii kõrgele välja kui "hooratta" stiilis masinad. Ja kui kruvi ära kulub, siis hakkab suuremaid tükke läbi laskma ilmselt. Aga kas sellist müüakse ka? Seda Rebaki näiteks?

Ainult kruviga ei leidnud, kuid koos hoorattaga on neid küll üsna mõistliku hinnaga saada. Samas jätavad need odavamad üsna kodukootud mulje.

https://www.olx.pl/oferta/rebak-slimakow...m34PY.html

http://www.sieradzak.pl/oferta.html?id=4...-do-galezi
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
Need lühema sissepääsuga on küll toredad masinad, kuid arvatavasti hakkad selle kasuteguris kahtlema, kui oled varrukatpidi kindlalt mõne suurema oksa külge haakinu ja väga pikalt enam minna pole. Kui satud veel üksi kuskil looduskaunis eraldatud kohas "hakkama", on paremal juhul maailmas üks kapten-konkskäsi juures. Kehvemal viib hilisem sõit hoopis jahedamasse panipaika ja igasugu ilmaasjadest pole siis enam sooja ega külma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne