Kogemus vana kütusega
#1

Ehk on kellelgi järgmisest kogemusest abi.

Juhuse tahtel jõudis mu hoovile karburaatormootoriga sõiduvahend 80ndatest aastatest, mis viimati käivitus ca 3 aastat tagasi. Paaki oli jäänud mõni liiter vähemalt sama vana kütust.

Auto käivitus, aga väljalasketorust tulid välja valged suitsupilved. Nendega kaasnev aroom oli ka väga tugev. Suits muutus eriti tugevaks, kui gaasipedaali vajutati.

Võimalikud süüdlased: kivistunud klapisääre tihendid või siis totaalselt kulunud kolvigrupp, mis aitab õlil põlemiskambrisse jõuda.

Aga: vana kütust oli paagis mõned napid liitrid, seega sai ostetud kanister värsket kütust pluss pudelike kütusesüsteemi puhastajat (soovitusena tublilt autopoe omanikult, kes müüb seda, mida ise edukalt kasutab) ja see paaki kallatud.

Tulemus: valge suits kadus pea täielikult.

Soovitus: kui teie pikalt seisnud auto samuti käivitades suitsema tikub, proovige alustada seisnud bensiini asendamisest värskega. Tulemus võib olla üllatav.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

Ja mis kütuse lisandiga tegu oli mis karbussi ära puhastas ?
Vasta
#3

Valge "suits" oli ehk peamiselt veeaur? Ka suletud õhutusega paakidesse tekib kondentsvett. Ja peamiselt aitas tema otsasaamine ja osaline segunemine uue kütusega? Muidugi on ka kütuselisandeid, mis koosnevad peamiselt piiritusest, need teevad ka hea töö. 
Tänapäevane kütus vananeb küll, ei vaidle.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

Prestone Complete Fuel System Cleaner. Maksis 9 moodsat rubla.

[Pilt: 41i13YjlhfL._SY300_.jpg]

Konkreetsel juhul aitas vist küll kõige rohkem värske bensiin.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

(26-04-2015, 10:52 AM)Marko Kirjutas:  Valge "suits" oli ehk peamiselt veeaur?
seda minagi. Kivistunud klapisääretihendid vms õliga seotu annaks ikka tumeda õlipõlemistossu.

mul oli mosu keretööde ajal kapoti all bensupaagi funktsiooni täitev kanister. Et saaks masinat mootori jõul garaazhis liigutada. Kütusevoolik jooksis kanistrisse ja kanistri suue oli tihendatud kilekotiga, mis oli lihtsalt nutsakuna suudmesse lükatud ehk siis tihendamine oli "kättejuhtuva vahendiga ja mugavalt". 2..3a jooksul muutus kütus selliseks, et mosu mootor temaga ei käivitunud.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#6

Veeauru ma tean. See ta ei olnud.

Konkreetne suits oli selgelt millegi põlemise jääk ja vägagi spetsiifilise (kõrbemis)lõhnaga. Suits oli paks ja raskesti hajuv. Nagu oleks üritanud petrooli põletada.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Mul on kogemus ajast,kui Moskvitš 2140-l läks plokikaanetihend läbi. Jahutusvedelikuks oli mingi roheline vedelik... Sõites ajas halli-valget suitsu välja ja mitte vähe. Peale tihendi vahetamist tossas aga jõudsalt edasi,sest sumbutaja ja torud olid kõik seda kraami täis. Suits kadus peale seda,kui võtsin linnasõidu ette. Vast kuskil 10 km. sõidu ajal jooksis ikka päris kõva pilv taga. Enne linna kadus see lõpuks ära.
Vasta
#8

Kütus ei vanane vananevad need ained mida kütusemüüjad sinna sisse segavad. Big Grin
Vasta
#9

siinsamaski ju olnud jutuks küll vene ajast kuskile seisma jäänd küte ja rahva kohatised kahtlused selle tarbimiskõlbulikkuse teemadel. samas, kes maitse suhu saand (piltlikult), himustab tavaliselt veel nõukaaegset kütet leida.

minu kogemused seisnud küttega on üsna äsjased. hiljuti veeres õue peale kapitalistlik traktorirämps. tõsimeelsed belarussifännid, andke palun andeks. igatahes teadmata aja seisnud massina küttepaagi sisu sai kanistrisse lastud. silma järgi oli keik kena, vaatamata puuduvale paagi korgile. ollus läks sama riistapuu paaki tagasi ja nüüdseks on loomkatsetega kindlaks tehtud, et süttib ja põleb kolvi pääl õite heaste. värvi poolest heleroheline ja lõhnab, mitte ei haise nigu tänapäe bensujaamades müüdav kraam.

edit: et siis arvatavasti pole küll nõukogude päritolu kraamiga tegu, aga sünniaeg vedelikul siiski ilmselt õige mitme aasta taha jääb.
Vasta
#10

Seoses eelpostitatuga tekkis huvi.
Kas mujal maailmas müüakse sama bensiini nagu meil või on vahe sees. Veel 10-kond aastat tagasi räägiti tunduvast vahest, kas nüüd on mujal bensu kvaliteet langenud meie tasemele?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#11

Muud maailma täpselt ei tea,aga meil müüvad kõik peale Neste Leedu kütust.
Vasta
#12

Neste 95, mida juba seitse aastat tangin, pole küll benss. Teisi ei tea. Muide, mul vedeleb veel veneaegse sildiga veerand pudelit aviobensiini. Peaks nuusutama, kas veel on bensu lõhna tunda.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#13

Mine proovi Hepast 95 ja su arvamus muutub Big Grin .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne