Priidu aiatraktor
Aisade kohapealt saab lõpuks nii, et sattusin zetori aisade peale,uued tehase aisad on sama hinnaga kui osta 2 keevitatavat otsa hoian oma aega ja keevitust kokku
Vasta
Need zetori aisad on nüüd kohal. Veidi oli hirm peaaegu ainult pildi järgi tellides, kuid võib öelda, et kui kellelgi on tulemas t25 või t-40 aisade remont, siis need zetor 330 aisad sobivad senna täpselt külge. Strateegilised mõõdud on samad, munakad on kat2 ja tõste tõmmitsa poldi auk on ainult 1 ja see ühtib t25 aisa kõige kaugema avaga kus on max tõstejõud. Aisa keskmine osa on tummisem kui t-25 originaal, munakad on paksemast materjalist, midagi taolist nagu mtz. 
Põhimõtteliselt peaks sobima kohe külge keerata ilma ümberehituseta, vertikaaltõmmitsa poldiauk on sama jämedusega, horisontaaltõmmitsa auk on teistsugune, kuna aga zetori vertikaal tõmmitsad olid mingi 5 eur tükk, siis ei hakanud leiutama ja otsina, võtsin need ka kohe komplekti juurde.
Kas t-40-l on nn prioriteediklapp mis roolivõimu ja jagajasse õli jagab kohe pumba küljes?
Kuna poes on uus prioriteediklapp ligi 300eur, siis pole ühtegi pädevat mõtet hüdraulikaõli jagunemise kohta tekkinud. Ainuke mõte tekkis nähes t-40 pealt pärit pumpa, et võib-olla sobiks see lahendus.
Huvitab veel selline küsimus, et kui kõrgele peaksid aisad tõusma maapinnast? Pole ühtegi masinat läheduses. Ehk maitus teab oma masina parameetreid tõstekõrguse koha pealt? Hetke plaani järgi on ennustatav tõstekõrgus tühjalt 80-100cm oleneb kui palju tõmmitsaid kokku keerata. Nii silma järgi vaadates tundub täitda tubli kõrgus olevat.
Vasta
Kustkaudu need aisad nii soodsalt kätte saab?

Munaka kõrgus ülemises otsas pole kindel mõõde, vaid sõltub asjaoludest (rehvimõõt näituseks). Aga sinna meetri kanti enamasti on, Suurtel Traktoritel enamgi.
Vasta
Pmkaubamajast, võtad traktori varuosad, sealt valid zetor/ ursuse ja selle alajaotusest ursus 33o ja mingid mudelid veel, ning sealt alt rippsüsteem. Aga jah ise mässamise asemel on soodsam osta uus valmis toode.
Vasta
(27-07-2016, 21:16 PM)maisalup Kirjutas: Need zetori aisad on nüüd kohal. Veidi oli hirm peaaegu ainult pildi järgi tellides, kuid võib öelda, et kui kellelgi on tulemas t25 või t-40 aisade remont, siis need zetor 330 aisad sobivad senna täpselt külge. Strateegilised mõõdud on samad, munakad on kat2 ja tõste tõmmitsa poldi auk on ainult 1 ja see ühtib t25 aisa kõige kaugema avaga kus on max tõstejõud. Aisa keskmine osa on tummisem kui t-25 originaal, munakad on paksemast materjalist, midagi taolist nagu mtz. 
Põhimõtteliselt peaks sobima kohe külge keerata ilma ümberehituseta, vertikaaltõmmitsa poldiauk on sama jämedusega, horisontaaltõmmitsa auk on teistsugune, kuna aga zetori vertikaal tõmmitsad olid mingi 5 eur tükk, siis ei hakanud leiutama ja otsina, võtsin need ka kohe komplekti juurde.

Viidatud aisa pikkus 800,põka omad 900mm ja ka tõmmitsa auke pildil näha pole,aga see selleks ja vast saab puurida või siis väljapoolt uued tõmmitsad.
Vertikaal tõmmitsat mina küll ei leidnud,on vaid diagonaalid https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...35&lang=et
Vasta
(02-08-2016, 13:11 PM)muska71 Kirjutas: Vertikaal tõmmitsat mina küll ei leidnud,on vaid diagonaalid https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...35&lang=et

Vertikaaltõmmits https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=17688&category_id=959&option=com_virtuemart&Itemid=35&lang=et
Vasta
Vot selle vertikaali ajasin diagonaal tõmmitsaga sassi. See püstine tõmitsa ava on sama mis t-25, aga diagonaal tõmmits on põkal klambriga, zetoril aga nagu mtz oma M-20 poldiga kus aas peas. Teen õhtul sellest pilti kus põka ja zetori oma kõrvuti, siis selge pilt kuidas ja mis
Vasta
Selline näeb siis reaalselt see ais välja kui T-25 ais kõrvale panna


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
saukos küsitakse t25 aisa eest 35.-tk
Vasta
Selline küsimus siis- Kas 6,2mm piduritoru mutri(nipli) sisse on võimalik paigaldada 5,0 toru? Nimelt supordi keere on 10x1 ja pumba keere 12x1 Kuskilt peab veel selle 12x1 keermega nipli ka saama, tundub haruldus olema ja igast poest ei saavatki
Vasta
(18-04-2017, 20:22 PM)maisalup Kirjutas: Selline küsimus siis- Kas 6,2mm piduritoru mutri(nipli) sisse on võimalik paigaldada 5,0 toru? Nimelt supordi keere on 10x1 ja pumba keere 12x1 Kuskilt peab veel selle 12x1 keermega nipli ka saama, tundub haruldus olema ja igast poest ei saavatki

Need puuduvad asjad on võimalik treida.
Vasta
(18-04-2017, 20:22 PM)maisalup Kirjutas: Selline küsimus siis- Kas 6,2mm piduritoru mutri(nipli) sisse on võimalik paigaldada 5,0 toru? Nimelt supordi keere on 10x1 ja pumba keere 12x1 Kuskilt peab veel selle 12x1 keermega nipli ka saama, tundub haruldus olema ja igast poest ei saavatki

Vaata siit, ehk leiad sobiva, Laki Autos need tavaliselt letis olemas
http://tecdoc.ee/LakiAuto/Articles/200000098
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
Treimisega on selline lugu, et letis 50 senti maksev asi läheb treiali juurde minnes vähemalt 10eur maksma ja nagu ma nägin, siis Laki autos on 12x1 keermega mutter 5mm toru jaoks olemas ja polegi enam rohkem leiutamist, hinnaks 40 senti ja kõik korras. Tänan viite eest
Vasta
Vahepeal ilusad ilmad olnud ja külm näpust ei näpista, nüüd on traktoriprojekt hoo sisse saanud. 
Paika on saanud iste, pedaalid kõik on valmis ja omal kohal, ning vajalikud ühendushoovad, sidur lahutab, piduripump on ka pedaali taga paigas, ning gaasipedaal omal kohal. Suures hoos ei pannud tähele, et gaasitross ei ulata enam pedaalini, kuna kabiini sai 20 cm laiemaks tehtud, et lahedamalt oleks siis sai gaasipedaal ka 15 cm teise kohta kui algne plaan. Nüüd tuleb leida mingi teine kõriga tross senna asemele. Pisuritel vaja veel klotsid ja supordi remkomplekt koos kolviga ära oodata ja piduripumbale sobiv ühendus üleminek leida, ning inimene kes teeks 1,4 meetrise piduritoru ja teeks 4 painet. Ei hakka omale tegemisriista ostma las spetsialist teeb valmis.
Aisade tapid on ka omal kohal püsttõmmitsad jäävad veidi lühikeseks, senna vaatama mingid asendused ja tõstehooba endiselt pole veel tellinud. Silindri remontkomplekt ka puudu veel. 
Küsimus ka siia, kas silinder tühjalt ei peaks käega surudes sisse- välja käima. Minu oma käib päris suure jõutarvitamisega. Varasemad silindrid on kergemini liikunud, kahtlustan kõverat vart.
Veel on paika saanud radiaator, puudu on veel üks 45mm lõdvik 180kraadise nurgaga ja üks 38mm lõdvik 90 kraadi ning meeter roostevaba toru 40mm välismõõduga, siis saaks jahutussüsteem paika. Jahutus vent peaks olema cargoga teel juba.

Teha veel vaja hüdraulika süsteem koos esisilla silindriga, kabiini põhi, poritiivad ja kapott, ning kütusepaak spetsiaalselt keevitada kuna ruumiga pole priisata siis peab olema kitsas ning kõrge ja kaldus põhjaga, et mahutaks 30 liitrit siis saab korraga aasta kütte sisse panna.
Poritiibadega pole ka kindel kas jätta ruumi 26 tollistele ratastele juhuks kui kiirust puudu jääb samas polegi see maantee masin. Ennem tiibasid valmis ei teegi kui käima saan ja prooviringi teen, siis on praktikas näha kuidas kiirus on.
Näidikutega on ka veel tuuga, kuna pole kindel kas hiinlased vihma taluvad või tuleks võtta kallimad paatidele mõeldud vdo näidikud ja andurid. Lisaks on elekter vaja teha kuid õnneks mootor tahab käimiseks saada ainult starterile ja jahutusekr voolu,muud keerulist pole.
Kui külm ära ei võta siis võib sügiseks ehk esimesi mootorihääli kuulda kui naine hirmsasti pahandama ei hakka, et ma oma vaba aega traktori juures veedan. 
Miskiaeg kui viitsin siis lisan mõne pildi ka tehtud töödest
Vasta
Tekkis elektri koha pealt küsimus. Kui suurt koormust kannatab radiaatori temperatuurilülitus andur? Googlest uurisin, et ühe pisema ventikaga jahutuse elab nibin-nabin üle, kuid minul on jahutus scorpio pealt pärit 2 ventilaatoriga. Omal tekkis mõte lisarelee vahele panna mis saab lülitusimpulsi andurilt ja juhib voolu mootoritesse. 
Teine küsimus selle lülitus anduri asetus. Kas peaks olema radiaatori ülemises otsas või all. Originaalis on keskel, kuid minul radiaator pööratud 90kraadi. Kuna temperatuuri lülitus andur hakkab tööle100- 105kraadi juures, siis võib üleval olla, kui mootorist tulev tava temperatuur on umbes 83-90 kraadi siis ei hakka ventikas termostaadi avanemisel kohe tööle. Kui alla panna siis hakkab vent tööle alles siis kui mootorisse tagasi minev temperatuur on 100-105 mis võib tekitada ülekuumenemise. Kas on mu mõte õige või parandage mind. Algul mõtlesin millegi pärast, et all peaks hea olema kuna originaal temp lülitusanduri lülituspunkt on 83 kuna aga selle pistik on mingi erilise pistikuga, siis opel omega pistik klemmidega on rohkem meelt mööda minule ja lihtsam teha ühendus ilma erilise pistikutta
Vasta
(08-06-2017, 13:23 PM)maisalup Kirjutas: ... Omal tekkis mõte lisarelee vahele panna mis saab lülitusimpulsi andurilt ja juhib voolu mootoritesse. 

Teine küsimus selle lülitus anduri asetus...
...Ise küsid, ise vastad ja esimest küsimust polegi enam.
... Eks insenöörid tehases panid selle anduri alla, üles ja prooviks keskele ka. Kindlasti muutsid ka temperatuure. Ju siis olemasolev vesrioon oli optimaalne. Mis see vent seal ikka niisama uhab, kui radikas ilma sundtuuleta ka ära jahutab.
______________________________________________________________
http://tulepesa.wordpress.com/

Vasta
Kust saab mõistliku tihendi komplekti c75 silindrile. Pm kaubamajas ja flindis pakutav on täielik pask või olen mina saamatu et ei jõua 76mm läbimõõduga plastikrõngaid suruda 75mm silindrisse. Võtsin jupi vahelt välja kuna tervena seda kolvipealecei vea, kuid ikka liiga jäme see värk, oleks vaja kitsamaks ka teha, kolb läheks sisse ainult kuvaldaga pekstes
Vasta
(09-06-2017, 12:54 PM)maisalup Kirjutas: Kust saab mõistliku tihendi komplekti c75 silindrile. Pm kaubamajas ja flindis pakutav on täielik pask või olen mina saamatu et ei jõua 76mm läbimõõduga plastikrõngaid suruda 75mm silindrisse. Võtsin jupi vahelt välja kuna tervena seda kolvipealecei vea, kuid ikka liiga jäme see värk, oleks vaja kitsamaks ka teha, kolb läheks sisse ainult kuvaldaga pekstes

Pärnust neid vahepeal sai. Täitsa vene värk tundus olema, aga päris kindel ka pole kuna pakend kuhugi kadunud. Maksis mõne euro rubli. Kui linna satun võin piiluda kas praegu ka olemas.
Vasta
(09-06-2017, 12:54 PM)maisalup Kirjutas: Kust saab mõistliku tihendi komplekti c75 silindrile. Pm kaubamajas ja flindis pakutav on täielik pask või olen mina saamatu et ei jõua 76mm läbimõõduga plastikrõngaid suruda 75mm silindrisse. Võtsin jupi vahelt välja kuna tervena seda kolvipealecei vea, kuid ikka liiga jäme see värk, oleks vaja kitsamaks ka teha, kolb läheks sisse ainult kuvaldaga pekstes

kas jutt käib hüdrosilindrist ja kolvil käivast plastrõngast?kolvile pannes pannakse kuuma vette,silindrisse suruda üsna raske kajämeda silindri lääne tihenditega kolbe.tuleb üle kavaldada kuidagi.
Vasta
Jah jutt käib sellest plastikrõngast. See oli ilma lahti lõikamatta välisläbimõõduga 77mm, kui jupi vahelt ära võtsin sain 76mm peale. Täna lihvisin ja möllasin,. tegin rõnga käsitsi kitsamaks. Kolvil oli soon 4mm sügav, rõnga laius oli aga 4,5mm. Need asjad ei pea käima nii moodi lolli jõuga sisse et pärast on kõik risti ja puruks seal vahel. 
Mulle kohe ei meeldi kui asjad ei lähe nii nagu mina tahan ja kuna igalt poolt sain sama vastuse, et see neil kõigeparem saada olev komplekt, ja ka venemaal tehtud siis mõtlesin katsetada ja käsitsi mõõtu ajada. Aega läks aga asja sai, töö käigus on näha kas asjast asja ka on.  Tühjalt katsetades õhku pidas kui kangiga pähe suruda. Sisse läks ka mitte peoga aga kangi jõuõlga kasutades ja kõhuli kangi peal elades. Aga nüüd käib asi nagu olema peaks minu arust, käritsi suudan jõuga tõmmates silindrit liigutada, ei pea kuvaldaga enam peksma. 
Kolb ei liikunud ka alguses, sai see vahetükiga akutrelli otsa ja liivapaberiga üle lihvitud. Külgedel olid jäljed peal nagu oleks seda kunagi torutangidega keeratud või midagi sarnast tehtud, igatahes paljas kolb ilma tihenditeta ei liikunud ka silindris ilma kuvaldaga peksmatta. Peale lihvimist sain mõõduks 74,95mm ja liikus ilusti tihedalt silindris, silinder paistis korras olevat. 
Eks näis kui hääled sisse saab mis sellest välja tuli. Variant B on et tellin nuiast uue kolvi ja viskan selle vene värgi metsa aitab küll, või lausa terve silindri uue, siis saaks 40mm pikema käiguga teha uue. Siiani ongi paljud kohad soovitanud loobuda sellest venelase ebakvaliteetsest silindrist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne