Priidu nokitsemis nurgake

(10-06-2017, 10:48 AM)muska71 Kirjutas:  
(09-06-2017, 11:54 AM)maisalup Kirjutas:  Kust saab mõistliku tihendi komplekti c75 silindrile. Pm kaubamajas ja flindis pakutav on täielik pask või olen mina saamatu et ei jõua 76mm läbimõõduga plastikrõngaid suruda 75mm silindrisse. Võtsin jupi vahelt välja kuna tervena seda kolvipealecei vea, kuid ikka liiga jäme see värk, oleks vaja kitsamaks ka teha, kolb läheks sisse ainult kuvaldaga pekstes

kas jutt käib hüdrosilindrist ja kolvil käivast plastrõngast?kolvile pannes pannakse kuuma vette,silindrisse suruda üsna raske kajämeda silindri lääne tihenditega kolbe.tuleb üle kavaldada kuidagi.

Oma kogemusest tean öelda, et see nn. kuum vesi peab ikka keev vesi olema. Keedukannust kaussi valatud vesi neid igatahes piisavalt pehmeks ei teinud. Ise ajasin kolvi ka veel kuumaks, kuna jahe metall jahutas äsja pehmeks saanud tihendi üsna kähku maha ja sellest leotamisest polnud miskit tolku.
Vasta

No nii, kõigepealt küsiks moderaatoritelt abi- palun kas saaks pealkirja muuta?
Paneks uueks Priidu nokitsemis nurgake. 

Asja kallale asudes, siis eile sai töösse sätitud halumasin. 
Arvutused olid üpris tõesed, mootor on piiri peal võimsuselt. Minu arvutustes oli 160 töörõhk ja surve 8 tonni kuid jagaja töörõhk on sätitud 210 peale ning arendab 10.5 tonni tõukejõudu. Kui silider lõppu lasta ja hooba pikemalt kinni hoida siis lõpetab mootori töö tasapisi ära, 5hp jääb puudu, muidu aga lõhkus kõik ära mida ma ei olnud viitsinud või jõudnud kirvega lõhkuda.
Kiirus on paras, saab nottide vinnamise vahel hinge tõmmata. 
Kaitsekatteid tuleb veel leiutada ja teha ning konveieri lindi pingutussüsteem lõpetada ning lint parajaks teha. Ja muidugi konveieri trossisüsteem ja vints tahavad veel head mõttevälgatust ja tööd saada. Ning kui midagi ära lõhkuda ei suuda siis ka värvitöid.
Aga selle aasta küttepuud saavad juba tehtud. 

Väike tutvustav video ka milline ta saanud on- https://youtu.be/_JSPfa2WRr0

Tsipa võiks kiirem olla, aga sama mootoriga ei kannata enam grammigi tootlikkust tõsta, see eeldab uut mootorit aga oma tarbeks on maa ja ilm ning kannatab hakata oma metsa korrastama ning vaikselt halgudena maha müüma seda lepametsa mis oli ka eesmärk.
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=_JSPfa2W...e=youtu.be

Pealkirja saad muuta kui võtad esimesest postitusest "täielik muutmine"
Pole tänu väärt Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Seda muutmise asja peab siis arvutist vaatama, telefonis ei lase millegipärast mitte mingisugustki muutmist teha
Vasta

Muutsin siis lõpuks nime ära, ajasin arvuti käima Big Grin
 
  Täna tuli vaim peale konveieri suhtes. Pea mõtles lõpuks välja kuidas lahendada konveieri tõstmise probleem. 500kg vints  jäi keskelt ühest punktist tõstes lahjaks ning tekkis probleem konveieri väiksemaks klappimisel. Nüüd on tross külgedelt ja ploki põhimõttel on hea kerge vändata. Tõstmis kiirus sai ka täitsa tipp-topp.
T-40 Sidurivedrud on täpselt parajad konveieri leevendusvedrudeks kasutada (tellisin lõpuks pmkaubamajast).
  Homme hommikul katsun tuled ka juhtmega kokku ühendada ja aeglase sõiduki märk taha ning läheb metsapoole sõiduks. Täna pilti ei teinud lõpp tulemusest kuna lõpetades oli juba pime, homme teen tööst väikese video kui ikka metsa jõuan Rolleyes  
  Väike ümberehitus tuli ka veel teha seoses konveieriga. Kippus hirmsasti linti maha vedama. Sai alumine rull nurgikuga paika pandud ja mõtlesin, et ülemisega saab jooksu timmida kuid ei, ikka ei saanud. Tuli ühe otsa poldi avad ovaalseks teha, siis sai timmi esialgu jooks, eks homme paistab kuidas jookseb töö käigus. Eks see kasutatud poolpidune lint oli ka pahasti veninud ja ei ole päris sirge, tuleb tulevikus otsida mingi uus lint senna peale.
Kuna konveier on 4,2 meetrit pikk ja laseb vaevata kuni 3 meetrise halu hunniku, siis sai mingi lambi jalg ka toeks taha tehtud, et nina lendu ei viskaks.     
  Sild sai üpris täpselt alla, konksule kaalub umbes 40kg, kui konveier välja sirutada, siis täpselt on tasakaalus ja saab ilma jõudu rakendamatta konksu tõsta. 
  Naine käis ka vaatas üle. Pidi vaja olema üle värvida, siis päris hea masin, kiitis heaks tehtud töö ja kulutatud aja Big Grin
Vasta

Youtuubis on siis- hõummeid halumasin
Kvaliteet viletsa võitu, ühe käega raske filmida kui vaja tööd teha. 2 tundi andsin siis minna täis tuuridaga. Et rohkem jõudu oleks sai sirkel k tanklast miles+ 98 võetud. 
Terava kettaga poleks vigagi võimsusel. Kuivanud jalakas umbes 25cm ja 2 suurt oksa sees painutasid vähe tera siia-sinna kuid tera naases oma kohale tagasi ning pidas ilusti vastu. Aru ma ei saa milleks vaja 16 ja rohkem tonni, peavad ikka hullud puud olema. 
Mõni pakk läks risti vahele suure hooga läks see ristipidi ka pooleks. 
Võib öelda, et mu masin töötab täpselt nii nagu teoorias arvestasin. 
Kuni15cm puud lähevad 4kaupa pooleks ainult, eraldi ei viitsi lõhkuda. Alla 8cm ei saa eriti heasti mitme kaupa lõhkuda kuna need kipuvad kõverad ka olema siis surub nad risti-rästi läbi tera. 25- 35 lausa lust lasta. 
Kõik jändrikud ja oksi täis toomingad läksid ka probleemidetta läbi, risti olevad oksad lõikas kenasti pooleks.
Täienduste koha pealt tuleks saepuru ära juhtimist veidi ümber teha, aga nüüd on ilusti näha kuhu saepuru suundub ja saab täpselt toimiva asja teha. Poritiibasid vaja ja saeketta mutter on valepidi keermega. Tuleb esialgu vist keevitusega kinni lasta. Talvel treialil laskma uue võlli teha teistpidi keermega, või mõtleb midagi välja selle võlliga
Vasta

Kas/kuidas palk ise edasi liigub vajaliku pikkuse võrra (näit. 50 cm).
Vasta

Ühe käega opereerin lõhkuja langi, teise käega tõmban palki edasi. Tulevikumuusika oleks võibolla see edasikerimis süsteem, aga ma nii suurtes kogustes ei lõhu, et puudust väga tunneksin. 
 Kuni 25cm saab ilusti ühe käega edasi kerida, kuna vann kus puu sees on 1meetri pikkune ja tagapool on tugi rullid, sealt otsast saab käe lihtsalt puu alla ja pool meetrit edasi tõmmata
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=MQVMwiGJRG4

Miks Sa totu telefoni püsti hoiad filmimisel?
Aparaat ise on uhke. 
See vale keermega saeketta mutter teeb murelikuks....
Kas oled võimeline ette kujutama, et kui kaugele lahtipääsenud ketas võib jõuda? Kardetavasti on vastus kilomeetrites.....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(26-08-2018, 17:14 PM)Marko Kirjutas:  Kas oled võimeline ette kujutama, et kui kaugele lahtipääsenud ketas võib jõuda? Kardetavasti on vastus kilomeetrites.....

ja läheb betoon seinast läbi kui soojast võist...
Vasta

Filmimise kohapealt pole pole ma suurem asi filmimees. Üritasin algul telefoni vintsi vahele seisma sättida, et tööst parem vaade jääks ja nii ta püsti jäi.  Järgmine kord keeran telefoni õiget pidi.
 Ketta kohalt lahkumisega sai arvestatud, isegi kui mutter oleks õige keermega, siis töökoht on ligi meeter sae lahkumisteekonnast kõrval. 
 Seda lahti kerimist nägin alles peale seda kui ühe korraliku jändrikku kinni lasin kettasse nii, et siduri tõmbas täis tuuridel libisema. Peale seda jäi töö poolikuks, kuid arvatavasti kiirlahendus on pika torujupiga kinni väänata ja 2 punkti keevitusega peale. Käin läbi baltic poldist ja uurin vasakpoolse  tiheda keermega mutri saadavust ning vajadusel tellin sealt. Peale seda käin uurin treialilt võimalust keerme muutmiseks, arvatavasti tuleb keere maha treida ning täis keevitada ja teistpidi keere peale treida. Ei tahaks küll, et see ketas metsa jookseks. Aga algul teen ikka talvepuud lõpuni, küll keevitus teda kinni hoiab.
Vasta

Täna siis suutsin oma masina ära lõhkuda. Sattus ette selline korralik keerdus tüükapakk. Minul kohe silmad särama, et saab proovida kas mahub läbi ja kas jõuab lõhkuda. 
Läbi suure jõupingutuse sain ühe otsa rullidele, tuli vähe sättida, ei mahtunud kuidagi õlipaagi ja saeketta vahele ära see tüüka osa( mõõdulinti polnud, kuid 50cm kaugusel7 otsast oli umbes 35cm ja tüügas ise 45-50cm)
Suure hädaga 3 korda keerates sain paku otsast maha näritud. Nibin-nabin tera kõige kõrgemas asendis mahtus silindri kinnitusest mööda.
Aga siis hakkas hirmus kolin ja kägin kui silinder paku läbi tera surus. 
Üks paku serv jäi pumba kronsteini taha, kuna nii keerdus ja kiuline, siis läks tagant otsast veidi laiali ja kohe haakis taha. 
Kodus pool tundi kuvaldat ja törts keevitust ning jälle korras. Tuleb seda kronsteini veidi väiksemaks teha või kunagi hiljem üldse ümber teha. Kui teeks uue sae, siis pumba paneks juba saeketta poolsesse otsa, kui puud risti lähevad on vähem katki minevaid asju ees.
Hetkel keevitus lahendas vale keerme probleemi Big Grin
Aga muidu pakk läks heasti halgudeks. Jämedamat silindrit ega rohkem tonne küll pole vaja. 
Kui küttepuud tehtud, siis on üks proovipuu kõrvale lükatud 30+cm kuivanud ja kõver jalaka tüüka pakk. Vaataks lõpus kumb ennem järgi annab Rolleyes ja siis teab järgmiseks hooajaks parandusi teha. 
Kiirust tahaks ka juurde kuid saeketta tootjad ei raatsi joonkiirusi juurde panna. Kui kaasaegne kõvasulam ketas kannataks rohkem pööret, siis mul on väiksem rihmaratas olemas, kuna tonne hetkel ülearugi, siis keeraks hüdro rõhku vähemaks ja tõstaks pööretega pumba tootkikkust umbes 15%
Aga praktika käigus selguvadki kõik vead ja nii õpitaksegi kuidas paremaid asju teha
Vasta

No nii... Ma vedasin täna autoga oma trakatsit ning tagasilla sisendvõlli/käbi laager sai otsa. Kasutatud on siis sillana ksf msluik käest saadud silda ja keskel on gaz51 reduktor. 
Oskab keegi mõnda pilti panna silla lahti tulemisest või juhendada kuidas see käbi sealt väljub ja laagrid saab vahetatud? 
Kas tõesti on vaja reduktor pooleks võtta, või ei ole see vajalik?
Vasta

газ 51 разборка дифференциала - otsi selle sõnaga, pilte tuleb.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

see eelduste kohaselt uaz analoog ja tigu tuleb ette välja,detaile ei mäleta enam.
'
Vasta

Tänud.
Üks slaavi mehaanik näisas youtubes antud slaavikeelse otsingu tulemusel kuidas see käib. Hülss tuleb spets tõmmitsaga ette välja tirida. Nüüd tuleb otsida üles kohalikud veoauto rallisõitjad või ise torust see tõmmits teha ja välja tirida see kompott.
Tänud kaasa mõtlejatele
Vasta

Siit on kadunud motamehe post. Seal oli viide laagrile 7510 (32210) on neid seal 2tk, ehk mõlemad on identsed? 
Oleks hea need ära tellida ennem lammutamist, siis saaks ehk samal päeval kokku tagasi laduda. 
Siis saaks masina ära katuse alla lükata. Hetkel jäi keset platsi, kuna vedasin konnaga, siis enam kohapealt auto ei suutnud trakatsit ära tõmmata kui seisma jäi Rolleyes  Kuna oli karm korraldus ära vedada, muidu liigub vanarauda, siis tuli vägistada see teise kohta.
Vasta

Sai laiali lammutatud see tagasild. 
Seal peitub siis simmer 55-82-12; üks 102605 ja kaks 27709 laagrit pluss juba eespool mainitud laagrid 2tk.
Lahti ei saa ilma laiali võtmata, diffri taldriku hammas jääb ette tagumisele laagrile. 
Homme saab uuesti kokku lapata.
Vasta

Aidake mind lolli.
Ei saa ma aru kuidas toimib thermoking mootor yanmar235 jahutus Sad
Kas pildil oleva veepumba ülemisest torust tuleb kuum vedelik välja ja madalamal asetsevast voolikust sisse? Punnane ring ülemisel ja koooane ring alumisel ümber. 
http://nagi.ee/photos/maisalup/25529271/
Vasta

http://nagi.ee/photos/maisalup/25529273/
Või on hoopis see koht jahutusradika jaoks ette nähtud?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne