Tuula 200 -le mõni uuem karburaator?
#1

Sooviks ideid, milline uuemat sorti karburaator sobiks 60.-ndate aastate Tuula 200-le.
Originaalis on tal horisontaalse siibriga karburaator.
Kas keegi on paigaldanud sinna midagi moodsamat?
Tahaks ka tooreklapist lahti saada.
Samuti uuem gaasikäepide,mis  töötaks "kergemalt".
Saan aru,et trossidega tekib jama,kuid selle annaks ka kuidagi ära lahendada.

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#2

http://www.ebay.co.uk/itm/Mikuni-Geniune...5d57b9f43f
Selline asi näiteks.
Nõelu ja düüse on laias valikus saada ja seega häälde panek pole probleem.
Vasta
#3

Kas mingi nöuka-aegne karburaator ei sobiks?

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#4

Mis on asja mõte? Sisuliselt peaks ju sobima iga umbes sama kubatuuriga NL karpa, kui vastav vahetükk teha, aga milleks, see ei anna midagi juurde?
Tuula originaalkarbuss, korralikult väljaseadistatuna, toimib ju väga hästi.
Võid ka proovida mingit kaasaegset, võib-olla saab kiirenduse, lõppkiiruse ja ökonoomsuse osas võitu, aga tekib jälle küsimus, milleks? Tuula on rohkem retropill, mitte kiirendusmasin.
Vasta
#5

Mina vanat masinat uute hiina juppidega ei rikuks, isegi kui see osa jääb suht peitu..

Vene omadest kiidetakse K65G karbussi tööd sellel masinal..

Käepideme süsteemil pole tegelt kah eriti midagi häda kui liiga kulunud pole.. see tahab mõnusat hunnikut määret saada, ikka sellist tavoti moodi mis ära ei kuiva või kõvaks ei muutu..
Muide meerikamaal toodetakse spetsiaalseid kit-e chopperitele kus tross jookseb samamoodi lenksu seest aga veits teise süsteemiga, aga vähemalt ei jää midagi näha...
Vasta
#6

Ma prooviks pigem ümarsiibriga karburaatorit. Lamesiibriga kui on kulunud on paras nöök. Voshodil kunagi oli K 36 ja ei olnud kohta kust se karburaator ei lekkinud või ei jukerdanud. Iseasi kuituliuue vene laovarudest saad. Endal on planeta 5 peal K 68 i ja olen rahul.

Sõita tahad pane uus karburaator, originaalsust ja niisama töristamist jäta originaal (Kuid siiski vähese kasutusega või uus).
Vasta
#7

ma ei tea nii palju kui ma karbukaid näinud olen on see elektron - tuula vist on sama? karburaator suht hea tuunitav jah
ja tihendid korda teha nendega natuke jukerdada ja voila... on täiesti bueno hea töötav. või noh ma olen lihtsalt selgeks teinud endale selle Smile
Vasta
#8

Sai originaalkarbussil nöela töstetud ja asi korras Smile.

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne