differentsiaal/reduktor/reevers ketiga
#21

no küllap seepärast, et filmil olev riistapuu evib sarnast konet ja eriti ei kalluta (välja arvatud lõpus), aga mõningaid g jõude ilmselt siiski talub küll.
Vasta
#22

ST 1100 ei teinud sellest mingit numbrit, et temast sai auto.
Külla aga näiteks GSX1300R seda ei tahtnud. Et asi lõpuni heaks saada oli vaja kahte väntvõlli ja ühte uut mootorit. Peale katreripõhja kohendamist mure kadus.
Kuna viimase asja juures ise ei viibinud, siis kohe ei ütle mis tehti, aga saan uurida järgmise nädala lõpus.

Kui õigesti meeles, siis CBR600 F (PC25) mootor ei kurtnud kah midagi harjumatu kasutuse kohapealt.

ST 1100 on selle kohapealt juba suht hea valmis auto mootor, et kannatab igast jama, on kepi veoga, lameda väände kõveraga ja selle juures enamvähem võimsusvaruga.

Siinkohal on hea meeldetuletada teemaalgatajale, et võimsus annab kiiruse ja vääne annab kiirenduse.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne