18-02-2016, 20:12 PM
To Muska
Pildi järgi tundub, et see varras mis ühendab karburaatorit ja pöörete regulaatorihoovaga on õigesti. Ainult lõtkude eemaldamiseks mõeldud pingutus vedru on kole räbal.
Aga see vedru , mis on regulaatorihoovaga peaks jooksma gaasihoova alla. Seal siuke painutatud plekk pisikese auguga.
Tundub nagu sul oleks kolmas vedru puudu. Vedru mis tõmbab gaasihoova tagasi.
--------
Tegemist vist on mingi Hiinlaste koopiaga Hondast. Gaasimajandus töötab sedaviisi, et regulaator üritab "gaasi maha lükata" kuid gaasihoova vedru pingsusega kompenseeritakse. Ja vastavalt omavahelisele suhtele jõud kui ka pöörded ühtlustuvad olenemata mootori koormusest.
Pildi järgi tundub, et see varras mis ühendab karburaatorit ja pöörete regulaatorihoovaga on õigesti. Ainult lõtkude eemaldamiseks mõeldud pingutus vedru on kole räbal.
Aga see vedru , mis on regulaatorihoovaga peaks jooksma gaasihoova alla. Seal siuke painutatud plekk pisikese auguga.
Tundub nagu sul oleks kolmas vedru puudu. Vedru mis tõmbab gaasihoova tagasi.
--------
Tegemist vist on mingi Hiinlaste koopiaga Hondast. Gaasimajandus töötab sedaviisi, et regulaator üritab "gaasi maha lükata" kuid gaasihoova vedru pingsusega kompenseeritakse. Ja vastavalt omavahelisele suhtele jõud kui ka pöörded ühtlustuvad olenemata mootori koormusest.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed