27-02-2016, 11:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2016, 11:49 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui leiad paberid haagisele, kus alguses olid hüdropidurid (sääraseid kaheksakümendatel tehti!), siis võid ju "kerge hooldusena" sillad asendada. Iseehitaja peab registreerimisel esitama E-märgisega sillad, tuled ja veopea.
Kui on kodustatud ülevaataja, siis pole vahet. Kuniks haagisega mingit jama tee peal kokku ei keera, jääb vaid ülevaatuse teema. Mis sõltub suuresti ülevaatajast: mõni viskab vaid ukselt pilgu, teine kontrollib peale proovipidurdust ka helkuritel E-tähiste olemasolu...
Iseküsimus on hüdropidurite elushoidmise keberniit - kas see on vaeva väärt, kui 1300 kilose kandevõimega torsioonsilla saab Poolast 300 €ga, lehtvedrule mõeldu veel soodsamalt. Veopea liikumise pead niikuinii peasilindrile viima ja sealt hakkab kino peale... Mittetoimivate piduritega O2-ga liikluses ringiaelemine on aga sigadus teistele. Kusagil platsil on pidur muidugi vaid enda mugavuse ja ohutuse küsimus.
Kui on kodustatud ülevaataja, siis pole vahet. Kuniks haagisega mingit jama tee peal kokku ei keera, jääb vaid ülevaatuse teema. Mis sõltub suuresti ülevaatajast: mõni viskab vaid ukselt pilgu, teine kontrollib peale proovipidurdust ka helkuritel E-tähiste olemasolu...
Iseküsimus on hüdropidurite elushoidmise keberniit - kas see on vaeva väärt, kui 1300 kilose kandevõimega torsioonsilla saab Poolast 300 €ga, lehtvedrule mõeldu veel soodsamalt. Veopea liikumise pead niikuinii peasilindrile viima ja sealt hakkab kino peale... Mittetoimivate piduritega O2-ga liikluses ringiaelemine on aga sigadus teistele. Kusagil platsil on pidur muidugi vaid enda mugavuse ja ohutuse küsimus.