20-03-2016, 01:16 AM
(19-03-2016, 16:14 PM)Marko Kirjutas:(19-03-2016, 13:53 PM)zazik Kirjutas:
Maanteesõit peaks kütust pigem jahutama, seega oleks pidanud peale maantesõitu kütust pigem ROHKEM paaki mahtuma.
Maanteesõit kiirendab kütusepaagi temperatuuri muutumist välisõhuga samaks, mitte ei jahuta. Ega sa tuulekülmaga segi aja, see on inimese poolt tajutav ebamugavustunne...
Ma olen teinud parklasse paraja kütuseloigu jättes auto pärast täistankimist koha kõrvalolevasse parklasse u kolmeks tunniks, hinnanguliselt oli välja ajanud vähemalt kaks liitrit.
Kütus tuleb maa-alusest mahutist ja tema temperatuur on enamvähem aastaringselt 4-5 kraadi.
No kui võtta nii, et auto seisis päev läbi päikese käes ja õhtul hakkasime Haapsalu poole sõitma, siis pigem jahutas. Ja arvestades esmalt tangitud kütuse suhteliselt väikest hulka (Mosse paak on kui suur?) ja suhteliselt jahedat välistemperatuuri (äkki 12-15C, alles järgmine päev oli tolle suve esimene t-särgi päev), siis ka see temperatuurierinevus ei oleks saanud väga mängida.
Kõik need asjaolud said tegelikult juba järgmisel õhtul läbi lahatud, igasuguste tarkadega koos. Ja mõistlikku seletust ei osanud keegi pakkuda.
Seda enam, et ka hilisemal ajal on see auto näidanud selget kurssi alla 10l kütusekulule (nagu öeldud, arvestan 8-ga), sõltumata asjaoludest.