09-04-2016, 22:28 PM
kui juurde keevitamine mingil põhjusel ei peaks tehtav olema, siis võib ju tõesti uue kolvi teha.
kui noorpõlve meenutada, siis ega võistlustel palju rahvast polnud, kel oleks tehasekolb kones olnud.
saadi vene aegu tehtud, saab ka nüüd.
mudu aga kiire koogelmoogel ütles, et 575 ja 695 on samad kolvid ja vähemasti seda 575 oma oli umbes 25 taalaga mitmel pool müügis. võib-olla tasuks veidi uurimist?
kui noorpõlve meenutada, siis ega võistlustel palju rahvast polnud, kel oleks tehasekolb kones olnud.
saadi vene aegu tehtud, saab ka nüüd.
mudu aga kiire koogelmoogel ütles, et 575 ja 695 on samad kolvid ja vähemasti seda 575 oma oli umbes 25 taalaga mitmel pool müügis. võib-olla tasuks veidi uurimist?