05-05-2016, 20:34 PM
(05-05-2016, 16:16 PM)Envir Kirjutas:Lisaks tekib veel küsimus, kui mõistlik on kui 8 tonnise koorma vedamise kast peab kannatama veel 8 tonni kuna see tõmmatakse lisaks juurde. Tundub ka kuidagi imelik(05-05-2016, 15:39 PM)Qunts Kirjutas: Aga äkki on kasutatud vähe teist terast või käevahel suudad ka terase marke kindlaks teha?
Mul äi ütleb, et äkki tuleb püksi. Tegelikult nägin kuulutustelehes konkreetset kuulutust, kus pakuti kinnitusketti ning pildid olid juures. Konksudele sisse valatud 2T. See kuulutus on vist maha võetud ja ma ei tea, kuidas pildi kopeerimise õigustega muidu oleks, sestap pead mu sõnu uskuma Pealeselle on konksu värvil tähendus, eelpool toodud viite abil saab uurida, millise kandevõimega konksud on. Seega kui eemalt on näha, et kollane ja väike konks, siis on teada, millega tegemist.
Tootja annab garantii, et võib ohutult tõsta nimikoormust. Minu arvates minnakse kinnituskettide puhul teadlikule riskile ja ületatakse nimikoormust. Seda ilmselt just selle pärast, et tegelikkuses töötab kinnitusketi konks vähe teises situatsioonis kui seda on raskuse tõstmine. St peaks tekitama piisava haardumise detaili ja auto kasti vahel, et detaili paigal pidada. Aga kui 2t konksudega tõmmata kinni terve punt raskeid kolakaid, siis see on minu arust liiast. Kes ütleb, kui kaugel ohutusvaru on?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.