07-05-2016, 09:51 AM
(06-05-2016, 22:10 PM)v6sa Kirjutas:(06-05-2016, 21:46 PM)Qunts Kirjutas: Kuidas saab eelsüüteküünal poolikult töötada?
...
Aga kuidas nimetada siis hõõgküünalt, mille takistus on 7 ohmut (uuel tervel 6,8), kuid mis akule ühendades paarikümne sekundiga sedapalju soojeneda suvatseb, et käes enam hoida ei kannata, aga silmaga nähtavat värvimuutust ei teki? Uus küünal hüppab erekollaseks 6 sekundiga...
Olen kahte autot remontinud, millele mõlemale esindus (sic!) soovitas KSP vahetust, kuna "hõõgküünlad viga ei anna". Lisaks oma autode üksikud eksemplarid.
+1 nagu tavaks väljenduda.
Carina E, 2,0D, mis ei tahtnud sugugi külmast peast käivituda. Kiire mõõtmine näitas kõigil neljal küünlal võrdset takistust, mis tundus ok. Uurisin juba klapivahesid ja pumpa ja aku-starter juhtmeid, kui lõpuks ikkagi küünlad maha krudisin. Lihtne töö õnneks. Küünlad läksid otse akult soojaks, diisli jäägid suitsesid, aga hõõgumist ei täheldanud.
Kood oli õige, said kõik uued sama koodiga densod peale ja paugupill. takistuse vahe uutega samuti mingi 2 kohta peale koma.
müstika siiani kuidas kõik 4 piiksu said minna, aga nii on...
ps. kui soovi, siis küünlad alles, võin jagada.